adexo3
۴۲۳۴۸۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

علت ترس اپل و آمازون از روی کار آمدن ترامپ

در حین رقابت های انتخاباتی کاندیدها در آمریکا، دونالد ترامپ تلویحا برخی از غول های تکنولوژی بزرگ آمریکا را خطاب قرار داد و آنها را به نوعی تهدید کرد؛ نام آمازون و اپل نیز در بین این شرکت ها به چشم می خورد.

وب سایت کلیک: در حین رقابت های انتخاباتی کاندیدها در آمریکا، دونالد ترامپ تلویحا برخی از غول های تکنولوژی بزرگ آمریکا را خطاب قرار داد و آنها را به نوعی تهدید کرد؛ نام آمازون و اپل نیز در بین این شرکت ها به چشم می خورد.
علت ترس اپل و آمازون از روی کار آمدن ترامپ

در حالی که چند روز از روی کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا می گذرد اما هنوز حواشی مربوط به این جابه جایی قدرت عجیب ادامه دارد و گکانه زنی ها از اثرات این اتفاق نیز در تمام سطوح انجام می شود. به طور کلی می توان گفت آن سخنرانی ها و لفاظی های دونالد ترامپ در دوران رقابت های انتخاباتی بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و به قصد تهییج حامیان خود صورت گرفته است. اما با بر هم خوردن تمامی معادلات و رییس جمهور شدن ترامپ سوالی که در ذهن بسیاری نقش بسته این است که آیا ترامپ تهدیدات خود را عملی خواهد کرد؟

او در رقابت های انتخاباتی مدعی شده بود در صورت انتخاب شدن، کاری می کند که اپل مجبور شود محصولات خود را در خاک آمریکا تولید کند نه در چین و تایوان و سنگاپور …

مورد دیگری که مسئولین اجرایی اپل را به دلهره انداخته است مربوط به ماجرای دادگاه تیراندازی سن برناردینو بود که در ماجرای تفتیش یک دستگاه آیفون از سوی پلیس فدرال FBI ، دونالد ترامپ جانب FBI را گرفت و گفت: اپل مدعی است که در راستای حفظ امنیت و حریم شخصی گوشی های خود نمی تواند قفل دستگاه را بشکند؟ ایرادی ندارد! اما من فکر میکنم تا زمانی که اپل رمز عبور برای دسترسی به محتویات آن گوشی را در اختیار FBI قرار نداده است، همه باید خرید محصولات اپل را تحریم کنند. چطور است ؟ اپل را بایکوت کنید!

اما در مورد آمازون مسئله ای که وجود دارد به واکنش ترامپ به مقاله ای در واشنگنم پست بر می گردد که در مورد فعالیت های تجاری او مطلبی منتشر کرده بود؛ پس از آن بود که ترامپ تهدید کرد بر علیه ناشر آن مقاله غیر واقعی و موسس آمازون(جف بزوس) طرح دعوا خواهد کرد. او سپس در همین ارتباط گفت: او خوب می داند که در مورد این قضیه به خاطر نشر اکاذیب و اتهام زدن شکایت خواهم کرد. چرا ؟ چون او هر روز با هزاران مشکل از این دست در آمازون مواجه هست و چندین پرونده علیه او در جریان است و روال کنترل کردن این موارد را خوب می داند. اما من دونالد ترامپ هستم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این ترامپ فوق العادست ماخیلی باهاش حال میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج