۴۲۴۷۱۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رکورد بی‌سابقه بلیت‌فروشی کنسرت کیهان کلهر

کنسرت دونوازی کیهان کلهر و اردال ارزنجان که قرار است در آذرماه ‌سال‌جاری به مدت ٤ شب در تالار وحدت برگزار شود؛ با آغاز بلیت‌فروشی از ساعت ١٤ روز ٢٥ آبان در کمتر از سی دقیقه به فروش رسید.

شهروند: کنسرت دونوازی کیهان کلهر و اردال ارزنجان که قرار است در آذرماه ‌سال‌جاری به مدت ٤ شب در تالار وحدت برگزار شود؛ با آغاز بلیت‌فروشی از ساعت ١٤ روز ٢٥ آبان در کمتر از سی دقیقه به فروش رسید.
مسعود برزی، مدیر بخش موسیقی سایت تیوال، با اعلام خبر رکورد بی‌سابقه بلیت‌فروشی افزود: «تقریباً در بیست دقیقه اول آغاز بلیت‌فروشی، تمام بلیت‌های همکف به فروش رسیدند و تنها بالکن‌ها باقی‌مانده بودند که آنها نیز در عرض ده دقیقه به‌سرعت به فروش رسیدند که تاکنون چنین رکورد بی‌سابقه‌ای از استقبال کنسرتی گزارش نشده است.»
کنسرت همنوازی کلهر - ارزنجان از تاریخ ١٣ تا ١٦ آذرماه در تالار وحدت به اسپانسری شرکت «خوش نوش جهان» برگزار می‌شود و چنانچه سهیل زارعی تهیه‌کننده عنوان کرده است این برنامه تمدید نخواهد شد، اما استاد کلهر در آذر و دی‌ماه تور کنسرت‌های «پردگیان باغ سکوت» را با گروهش در شهرهای کشورمان به روی سن خواهد برد. کیهان کلهر تنها موسیقیدان ایرانی است که ۴ بار نامزد جایزه گرمی آمریکا شده‌ است.
نوای کمانچه کیهان کلهر در موسیقی متن فیلم «جوانی بدون جوانی» ساخته فرانسیس فورد کاپولا ازجمله آثار بیادماندنی اوست. «جوانی بدون جوانی» که در‌ سال ۲۰۰۷ میلادی ساخته شد، فیلمی کاملاً شخصی از فیلمسازی است که در میانسالی قرار دارد و اتفاقاً تجربه دلنشینی را هم داشته است.
موسیقی شنیدنی و گوش نواز «اسالدو گولیچف» از نقاط مثبت فیلم است که شنیدن نوای مسحورکننده کمانچه «کیهان کلهر» آن را دوچندان می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج