۴۲۴۸۳۵
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

همه دشمنان خارجی کی‌روش!

کی‌روش در جریان بازی دیروز تیم‌ملی به شدت از «گو کو» ناظر بازی دلخور بود.

خبرآنلاین: کی‌روش در جریان بازی دیروز تیم‌ملی به شدت از «گو کو» ناظر بازی دلخور بود. کارلوس دیروز عصبانی بود و قبل از بازی ایران و سوریه، به ناظر ژاپنی گفت: «به برگزاری بازی در چنین آب و هوایی افتخار می کنی؟!» او عصبانی بود و می خواست با ناظر بازی بحث کند. البته در طول بازی هم او به خاطر وقت تلف کردن های بیش از حد گلر سوریه، حتی او را به دلقک ها تشبیه کرد. به همین بهانه می پردازیم به افرادی که او به خاطر تیم ملی در بازی های بین المللی با آنها مشکل داشته است؛

چوی کانگ هی؛ کی روش با او به خاطر این دعوا کرده بود که گفته بود از ایرانی ها خوشش نمی آید و دوست دارد ازبکستان به جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کند. کی روش هم جلوی او ایستاد و گفت باید از مردم ایران عذرخواهی کند. وقتی این کار را نکرد و ایران برد، کی روش برایش مشت گره کرد.

داور سنگاپوری؛ مقدماتی نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ و بازی ایران و کره جنوبی. داور سنگاپوری مسعود شجاعی را اخراج می کند و کی روش به او می پرد. کی روش بعد از بازی می گوید چطور afc داوری را انتخاب کرده که برای کل لیگش اندازه ۱۰۰ هزار نفر ورزشگاه آزادی، تماشاگر نمی آید؟

مازیچ؛ او در جام جهانی و دیدار با آرژانتین ایران را قربانی کرد. یک پنالتی صد در صد نگرفت تا کی روش به شدت از دست مازیچ هم دلخور شود.

Afc؛ دشمن کی روش در این ۵ سال. کارلوس بارها و بارها به خاطر داوری ها و برنامه ریزی از کنفدراسیون فوتبال آسیا انتقاد کرده است. قبل از همین بازی دیروز هم به خاطر برگزاری مسابقه در مالزی به شدت از کنفدراسیون انتقاد کرد. بعد از حذف ایران از جام ملت های استرالیا هم کی روش در مصاحبه ای معروف گفت اگر حقیقت را درباره اتفاقات جام بگوید برای همیشه باید مربیگری را کنار بگذارد. بنجامین ویلیامز؛ در بازی ایران و عراق در جام ملت های گذشته ویلیامز به شکل عجیبی پولادی را اخراج کرد و کارشناس ها اعتقاد داشتند عامل حذف ایران بود. کی روش وقتی ویلیامز سوت نیمه اول را کشید، لب خط ایستاد و طوری به او نگاه می کرد که معلوم بود می خواهد این داور استرالیایی را نوازش دهد. کریم انصاری فرد نبود شاید اتفاقات تاریخی می افتاد.

بنجامین ویلیامز؛ در بازی ایران و عراق در جام ملت های گذشته ویلیامز به شکل عجیبی پولادی را اخراج کرد و کارشناس ها اعتقاد داشتند عامل حذف ایران بود. کی روش وقتی ویلیامز سوت نیمه اول را کشید، لب خط ایستاد و طوری به او نگاه می کرد که معلوم بود می خواهد این داور استرالیایی را نوازش دهد. کریم انصاری فرد نبود شاید اتفاقات تاریخی می افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mehdi

      کیروش یک مرد متعصب به تمام معناست...

    • بدون نام

      واقعا بخاطر تعصب کیروش دوستش دارم

      ما مربیان خارجی زیادی به کشورمون اومدن که حتی بعد شکست تیمشونم اصلا ناراحت نمی شدن

    • علی

      اگرچه متعصب نشون میده که اونم فیلمشه.امابی تربیت ترین مخلوق خداست.

    • بدون نام

      کیروش تمامه توانش رو گذاشته این مهمترین چیزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج