اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۵۳۱۸
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

چرا دوناروما در ۱۳ سالگی به یوونتوس ملحق نشد؟

دروازه بان جوان میلان در ۱۳ سالگی در آستانه پیوستن به یوونتوس بود اما این انتقال در نهایت انجام نشد.

طرفداری: جانلوئیجی دوناروما، دروازه بان ۱۷ ساله میلان، اخیرا موضوع اصلی محافل ورزشی ایتالیا شده است زیرا اکثر منابع معتقدند وی به یوونتوس می رود تا جای جیجی بوفون را پس از بازنشستگی پر کند.

جانلوئیجی دوناروما در سن 13 سالگی در تیم آکادمی ناپولی (یک تیم جوانان آماتور و با باشگاه ناپولی معروف یکی نیست) در جنوب ایتالیا بازی می کرد و درخشش او باعث شده بود تیم های بزرگ از سراسر ایتالیا، استعدادیاب های خود را به بازی های این تیم بفرستند.

چرا دوناروما در 13 سالگی به یوونتوس ملحق نشد؟

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، در سال ۲۰۱۲ یوونتوس با خانواده دوناروما ملاقات کرد و برای امضای قرارداد با جیجیو جوان به توافق دست یافت. دوناروما آنقدر به امضای قرارداد با بیانکونری نزدیک شده بود که حتی در وینووُ کمپ تمرینی یوونتوس حاضر شد اما در تاریخ ۲۲ آگوست ۲۰۱۲ این انتقال به دو دلیل به هم خورد.

اول اینکه دو طرف بر سر مسائل جزئی مالی به توافق کامل نرسیده بودند زیرا یوونتوس باید هزینه انتقال خانواده دوناروما از ناپل به تورین را می پرداخت و به آنها امکانات کامل می داد و دوم اینکه قانونی در ایتالیا وجود دارد که بازیکنان جوان زیر 14 سال نمی توانند به تیمی در استان دیگر ایتالیا ملحق شوند. دوناروما در آن زمان 13 ساله بود و یوونتوس نمی توانست چنین انتقالی را عملی کند. چند ماه بعد در سن 14 سالگی، در سال 2013 میلان با پیشی گرفتن از اینتر، این استعداد جوان را به خدمت گرفت و با او یک قرارداد 5 ساله بست. قراردادی که اکنون روسونری در پی تمدید آن است و بیانکونری می خواهد شاه مهره ای که از دست داده را دوباره جذب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج