۴۲۶۱۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تکذیب حضور قهرمانی در کمیته انضباطی پدیده

سخنگوی باشگاه پدیده خراسان گفت که محسن قهرمانی در کمیته انضباطی پدیده حضور ندارد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، جواد طاری بخش با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر عضویت محسن قهرمانی در کمیته انضباطی باشگاه پدیده خراسان اظهار داشت: اعضای کمیته انضباطی باشگاه پدیده کاملا مشخص هستند و محسن قهرمانی در این کمیته عضویت ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر محمدرضا تدین رئیس کمیته انضباطی باشگاه است و این کمیته اعضایی هم دارد اما در بین آنها محسن قهرمانی حضور ندارد.

طاری بخش با تاکید بر اینکه متاسفانه برخی رسانه‌ها به دنبال حاشیه‌سازی برای باشگاه پدیده هستند و سعی می‌کنند اخبار نادرستی را منتشر کنند یادآور شد: از زمان شروع به کار برگی‌زر به عنوان مدیرعامل در باشگاه ، افراد مختلفی برای ملاقات با او یا عرض تبریک به باشگاه مراجعه می کنند اما قرار نیست این افراد در باشگاه سمتی داشته باشند. در این زمینه بارها تاکید شده است که رسانه های محترم برای پیگیری صحت اخبار مربوط به باشگاه پدیده، پیش از انتشار آن از طریق روابط عمومی و واحد رسانه ای باشگاه اقدام کنند.

وی در خصوص ایجاد برخی تغییرات در باشگاه پدیده نیز گفت: چارت باشگاه پدیده خراسان آماده شده و طبعیتا در این چارت ، بخش های مختلف و جدیدی وجود دارد که نیاز به افراد متخصص در آنها وجود دارد. البته در حال حاضر برخی از کمیته ها همچون اقتصادی، کانون هواداران ، انضباطی و ... نیز منصوب شده اند و اتفاقا مسئولان این کمیته ها پیش از این نیز به صورت مستمر با باشگاه در ارتباط بودند و حالا تنها ابلاغ رسمی برای آنها خورده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج