۴۲۶۸۹۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

هشدار به زائران اربعین درباره بسته های مشکوک

دبیر قرارگاه اربعین استان ایلام گفت: زائران از دریافت و نگهداری هرگونه بسته و پاکت از افراد غیر(اعم از ایرانی یا عراقی) به‌منظور امانت و یا انتقال از ایران به عراق و بالعکس خودداری کنند.

خبرگزاری ایسنا: دبیر قرارگاه اربعین استان ایلام گفت: زائران از دریافت و نگهداری هرگونه بسته و پاکت از افراد غیر(اعم از ایرانی یا عراقی) به‌منظور امانت و یا انتقال از ایران به عراق و بالعکس خودداری کنند.

سرهنگ «جلال میرزابیگی»، اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته میلیون‌ها عاشق و رهرو، خود را به مرقد مطهر سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) رسانده‌اند تا بار دیگر وحدت مسلمانان را به تصویر بکشند.

وی افزود: دشمنان اسلام که از مدت‌ها قبل برای ناامن جلوه دادن کربلای معلی و ایجاد هیجانات کاذب از هیچ اقدامی فروگذاری نکرده بودند، نتوانستند مانع از این حرکت عظیم و خودجوش شوند و این واقعه یک هشدار بزرگ برای آنان است که بفهمند مردم به عشق امام حسین(ع) این‌همه سختی را تحمل می‌کنند چه‌بسا برای دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) هزار برابر این جمعیت در مقابل آن‌ها خواهند ایستاد.

میرزابیگی تصریح کرد: در ادامه رعایت موارد امنیتی را در این سفر معنوی لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: در طول سفر زائران شخصاً مراقب وسایل خود باشند و از رها کردن آن در محیط‌های قابل‌دسترسی افراد بیگانه برای پیشگیری از سرقت، خودداری کنند و در صورت سرقت و یا مفقود شدن اموال و اشیا خود و یا بروز هرگونه مشکل اعم از تصادف، گم‌شدن همراهان، نزاع، دستگیری و ... مراتب را در اسرع وقت به مدیر کاروان گزارش دهند.

دبیر قرارگاه اربعین استان ایلام ادامه داد: زائران از دریافت و نگهداری هرگونه بسته و پاکت از افراد غیر(اعم از ایرانی یا عراقی) به‌منظور امانت و یا انتقال از ایران به عراق و بالعکس خودداری کنند و در صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را به اطلاع مدیر کاروان برسانند.

وی گفت: در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای از قرار گرفتن در محیط حادثه و تهیه عکس و فیلم بپرهیزند و در صورت مشاهده اشیا و یا رفتار مشکوک مراتب را به مسئولان مربوطه گزارش کنند.

میرزا بیگی با اشاره به آغاز بازگشت زائران از کربلای معلا و خستگی ناشی از سفر، رانندگان محترم فرصت کم را با سرعت زیاد جبران نکنند چراکه خانواده‌های بسیاری چشم‌به‌راه هستند و با رعایت قوانین و مقررات، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی یاری دهند.

این مقام انتظامی خاطرنشان ساخت: هرچند بسیاری از پرسنل نیروی انتظامی به دلیل عمل به رسالت خطیر خود در برقراری نظم و امنیت، سال‌ها است که در صف انتظار سفر به سرزمین کربلا قرارگرفته‌اند اما خدمت به زائران امام حسین(ع) را در رأس مأموریت‌های اربعین قرار داده‌اند تا از اجر و ثواب اخروی بی‌بهره نمانند.

وی اضافه کرد: شماره تلفن ۱۱۰ جهت ارتباط با پلیس در جاده‌ها، در اختیار زائران محترم است و امیدواریم بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای درنهایت سلامت به منازل خود بازگردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      برای بازگشت زائران سیدالشهدابه ایران تدابیرامنیتی بالایی درنظرگرفته شده تا امنیت زاعران ومردم کشور عزیزمان درمقابل عناصربیگانه حفظ شود.

    • بدون نام

      باسلام ازکلیه نیروهای مسلح عراق جهت برقراری امنیت زاهرین اربیعین حسینی درعراق صمیمانه تشکرمینمایم من دیروزازعراق به ایران برگشتم پس از 9روزکه ازنجف اشرف وکربلا وکاظمین وسامرادیدن وزیارت نموده ام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج