۴۲۹۰۶۹
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

اعلام دو روز عزای عمومی در سراسر کشور

رییس جمهوری در پیامی ارتحال مرجع گرانقدر عالم تشیع، عابد مجاهد و فقیه فرزانه، عالم عامل و معلّم پرنفوذ نسل های حوزه و دانشگاه، حضرت آیت‏الله حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی را فقدانی بزرگ برای همه پویندگان راه علم و عمل و فقاهت و ولایت دانست و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، علوّ درجات و تنعّم در جوار ائمه معصومین علیهم السلام و برای عموم بازماندگان صبرو اجر مسألت کرد همچنین رئیس جمهور روزهای پنجشنبه و جمعه را عزای عمومی در کشور اعلام کرد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: رییس جمهوری در پیامی ارتحال مرجع گرانقدر عالم تشیع، عابد مجاهد و فقیه فرزانه، عالم عامل و معلّم پرنفوذ نسل های حوزه و دانشگاه، حضرت آیت‏الله حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی را فقدانی بزرگ برای همه پویندگان راه علم و عمل و فقاهت و ولایت دانست و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، علوّ درجات و تنعّم در جوار ائمه معصومین علیهم السلام و برای عموم بازماندگان صبرو اجر مسألت کرد همچنین رئیس جمهور روزهای پنجشنبه و جمعه را عزای عمومی در کشور اعلام کرد.
پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

إذا ماتَ المؤمن الفقیه ثلُمَ فی ألإسلام ثُلمة لا یَسُدّها شَیء

ارتحال مرجع گرانقدر عالم تشیع، عابد مجاهد و فقیه فرزانه، عالم عامل و معلّم پرنفوذ نسل های حوزه و دانشگاه، حضرت آیت‏ الله حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی، فقدانی بزرگ برای همه پویندگان راه علم و عمل و فقاهت و ولایت است.

آن یار ثابت قدم نهضت اسلامی و همراه صادق حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، ازمراجع زمان آگاه و ارکان علمی عرصه فقاهت و سیاست بود که عمر پر برکت خود را با قبول مسئولیت‏های خطیر سیاسی، اجتماعی و قضائی در قبل و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، در مسیر ترویج آموزه‏‌های ناب دین مبین اسلام و استحکام نظام اسلامی گذراند و با مشی اعتدالی خود،‌دلهای بسیاری از جوانان و حق جویان جامعه را به بینش و منش اسلامی جذب کرد؛ و ضمن تألیف آثار ارزشمند، شاگردان فراوانی را نیز در مسیر تحکیم مبانی دینی و رشد علمی و تربیتی پرورش داد.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام و علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، شاگردان ایشان در حوزه و دانشگاه،مردم قدرشناس ایران اسلامی به ویژه به مردم غیور استان اردبیل و بیت مکرم آن فقید سعید بخصوص فرزندان فاضل و خدوم ایشان تسلیت می‌گویم و به مناسبت فقدان این سرمایة بزرگ علمی و معنوی،‌ پنجشنبه و جمعه را عزای عمومی در کشور اعلام می‌نمایم؛ و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، علوّ درجات و تنعّم در جوار ائمه معصومین علیهم السلام و برای عموم بازماندگان صبرو اجرمسألت دارم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارشناس اجتماعى

      استاد نويسنده لطفا عکس و سن و تاريخ زندگانى اين شخص را توضيح دهيد تا بهتر فهميده شود

    • بدون نام

      یعنی تعطیله

      پاسخ ها

      • دنیا

        تعطیل چی فقط مثل همیشه است منتها اسمش فرق میکنه دیگه تو ایران همش عزاس

    • بدون نام

      ....په چرا نظرات منو نمیذارید

    • حسین

      خدا رحمتش کند

    • بدون نام

      کدوم عزا تلویزیون که انواع و اقسام آهنگ را میزاره !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج