۴۲۹۳۸۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز روز؛ من و آقا دوربینی همین طوری یهویی!

پیمان مقدم در روزنامه ایران نوشت:

من و آقا دوربینی همین طوری یهویی!
به لطف این تلفن‌های هوشمند به عدد آدم‌های کره زمین، عکاس، تحلیلگر سیاسی، خبرنگار، گزارشگر ورزشی و منتقد فیلم روی زمین سبز شده. هر روز هم یکی روی دست دیگری بلند می‌شود و ژانگولر جدیدی رو می‌کند. کاش حداقل یکی چند صفحه کتاب می‌خواند و بقیه هم از روی دستش کپی می‌کردند و چهار خط می‌خواندند و دمی این گوشی‌های همراه را زمین می‌گذاشتند.
بخصوص این روزها که بازار « برف نو، سلام» هم داغ داغ است شکر خدا. حالا عکس گرفتن از برف و با برف و در برف خیلی ایرادی ندارد. اما بدون گواهینامه پشت فرمان نشسته و موزیک هم تا درجه آخر بلند کرده و در خیابان شلوغ و هوای برفی دارد برای اینستاگرامش شرح حال روزانه (همان استوری) ضبط می‌کند.
خب نکن عزیزمن؛ می‌زنی عابری را له و لورده می‌کنی و بعد صد تا کمپین (فراخوان، همراهان، گروه حامی و... ما خودمان معانی را در اسرع وقت به فارسی سلیس قلب می‌کنیم. شما را به خدا دوستان ویراستاری، مدیریت، سردبیری وهمه عزیزانی که از راه‌های دور و نزدیک مطالب را مورد عنایت قرار می‌دهید این لغت فرنگی را به گل روی ما ببخشید) باید راه بیفتند تا از اولیای دم برایتان رضایت بگیرند.
یا وقتی به صورت خودجوش و کاملاً بدون هماهنگی به سفارت یک کشور مسأله دار و بهانه جو حمله می‌کنید، خب با تلفن و تابلوی دیوار و مجسمه شکسته‌اش سلفی نیندازید تا حداقل وقتی در دادگاه می‌فرمایید ما کاره‌ای نبودیم و اصلاً از چیزی خبر نداشتیم و داشتیم از آن طرف‌ها رد می‌شدیم که دیدیم سفارت اشغال شده و آشغال‌هایش را هم جارو کرده‌اند آدم باورش بشود که داشتید از همه جا بی‌خبر رد می‌شدید.
یا تابوت یک عزیزی را دارند تشییع می‌کنند؛ با دوربینت از گردن چهره‌های حاضر در مراسم آویزان می‌شوی تا لحظه‌ای را ثبت کنی که هم رخ مبارک در تصویر باشد و هم صورت مچاله بازیگر یا بازیکن محبوبت و هم تابوت درگذشته مشهورت!؟
خلاصه اینکه مسابقه‌ای عجیب و غریب برای ثبت روزمرگی‌ها به راه افتاده و ما پیش‌بینی می‌کنیم بزودی به جاهای عجیب و غریب تری منتهی شود:
مثلاً من و عمو ترامپ وقتی داره تو کمپینش (ستاد انتخاباتی، فراخوان انتخاباتی، حامیان انتخاباتی، این یکی لغت فرنگی را هم بر بنده حقیر ببخشید و بیامرزید) ماکت (شبیه‌سازی شده، بدل، همین‌طور این یکی!) برجام رو آتیش می‌زنه!
یا من علی آقای مطهری که یه فامیل رو از هم دلخور کرده؛ همین طوری یهویی!
یا من و تماشای معمای شاه و ارنست پرون؛ باز پخش فیلان بارم از شبکه خبر!
یا من و جناب صالحی که سیمانکاری شده و بتون ریختن روش همین طوری یهویی!
اما واقعاً سوررئال‌ ترین سلفی در روزگار ما می‌تواند هنر دست کسانی باشد که جناب حسن نمازی را شکار کنند و پشت بندش بنویسند: من و آقا دوربینی همین طوری یهویی!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج