۴۳۰۲۵۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

هشدار یک اصلاح‌ طلب: به خواب خرگوشی نرویم

روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت: یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: هرگاه مردم پای صندوق‌های رأی آمده‌اند، اصلاحات پیروز شده‌ است؛ پس نباید در این دوره هم کار را راحت تصور کنیم و فکر کنیم روحانی پیروز است چون اگر کار را جدی نگیریم و پای صندوق‌ها نرویم، ممکن است کسی دیگر از صندوق بیرون بیاید.

روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت: یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: هرگاه مردم پای صندوق‌های رأی آمده‌اند، اصلاحات پیروز شده‌ است؛ پس نباید در این دوره هم کار را راحت تصور کنیم و فکر کنیم روحانی پیروز است چون اگر کار را جدی نگیریم و پای صندوق‌ها نرویم، ممکن است کسی دیگر از صندوق بیرون بیاید.

شهاب‌الدين بي‌مقدار، در پاسخ به اين پرسش که با کنارگذاشتنِ احمدي‌نژاد از رقابت انتخاباتي سال آينده، روحاني ظاهرا رقيبی جدي در انتخابات نخواهد داشت، به «وقايع‌اتفاقيه» گفت: با توجه به شرايط فعلي و حذف احمدي‌نژاد، اصلاح‌طلبان و حاميان دولت بايد بيشتر مراقب باشند زيرا اين شرايط مي‌تواند نگران‌کننده باشد. نماينده تبريز در خانه ملت تصريح کرد: در اين شرايط، اصول‌گرايان مي‌توانند در سکوت، کارشان را انجام دهند و گزينه موردنظرشان را براي رقابت با آقاي روحاني آماده کنند پس بايد هوشيارانه شرايط را رصد کنيم.
عضو فراکسيون اميد افزود: معتقد هستم که بايد مراقب باشيم و به خواب خرگوشي نرويم. انتقاد از دولت، زياد و بيکاري جوانان مورد نقد است. بايد بااين نگاه، خود را براي انتخابات آينده آماده کنيم که آقاي روحاني، رقيبی جدي براي انتخابات دارد و نبود احمدي‌نژاد را خوشبينانه نبينيم.

بي‌مقدار، در پاسخ به اين سؤال که آيا اصول‌گرايان، رقيبی جدي در مقابل روحاني دارند، خاطرنشان کرد: اصول‌گرايان هنوز گزينه‌هاي خود را براي انتخابات رياست‌جمهوري مطرح نکرده‌اند که بتوانيم آنها را مورد ارزيابي و بررسي قرار دهيم يا حتي بسنجيم تا چه حد آن فرد براي رقابت با دکتر روحاني، جدي و قابل‌رقابت هست يا نيست.

نماينده تبريز ادامه داد: سياست آنها، دقيقه‌نودي است و در لحظه آخر، ممکن است گزينه‌اي را مطرح کنند و طرفداران احمدي‌نژاد و ديگر بزرگان اصول‌گرا از او حمايت کنند پس نبايد از اين حقايق، غافل شويم چون مي‌تواند خطرناک باشد.

بي‌مقدار با بيان اينکه در کلانشهرهايي مثل تهران، اصفهان و شيراز، جاي نگراني نيست ولي در شهرهاي کوچک، شايد بتوانند با وعده و شعار، نظر برخي را جلب کنند؛ هرچند ديگر نمي‌توانند شخصي شبيه به احمدي‌نژاد را روي کار بياورند که با وعده پول نفت سرسفره يا توزيع رايگان سيب‌زميني در مناطق محروم، رأي جمع کند.

او تأکيد کرد که احمدي‌نژاد يک مهره سوخته است ولي اصول‌گرايان سعي مي‌کنند با مطرح‌کردن گزينه‌اي که از مقبوليت نسبي برخوردار است، نظر بخشي از جامعه را جلب کنند؛ پس نبايد خيلي موضوع را راحت بگيريم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواب خرگوشی خوبه .بفرمایید خواب ابدی.

    • بدون نام

      راست میگه لطفا بفرمایید خواب ابدی خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج