۴۳۰۲۶۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

طنز؛ ماهیت واقعی خوردبین و حسن روشن!

فریور خراباتی

بنده با رشد و گسترش دنیای مجازی خیلی صفا می‌کنم، حداقل به عنوان یک طنزپرداز از این موضوع حمایت می‌کنم.زیرا باعث شده که ما به امید مصاحبه‌های افراد و مسئولان ننشسته و در صفحات شخصی این بزرگواران هم شاهد بیان حرف‌هایی باشیم که خوراک طنزنویسی است.نمونه‌اش هم همین استاد نظری جویباری خودمان، از خوب‌های ورزش کشورمان، کاپیتان تیم ملی در جام جهانی ۱۹۸۶ و همچنین زننده گل قهرمانی تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی ۱۹۹۴ در برابر برزیل.
حالا شما ممکن است بگویید اصلا تیم ملی ما در جام جهانی ۱۹۸۶ حضور نداشته که اشتباه ما همین است، چون در آن مسابقات این نظری جویباری بود که تمام بازیکنان تیم انگلیس این روباه پیر را دریبل زد و توپ را وارد دروازه آنها کرد و برای اینکه ریا نشود ماسک یک بازیکن درجه دو به اسم مارادونا را زده بود.
یا اصلا روماریو که خودش اعتراف کرده که در مسابقات جام جهانی ۱۹۹۴ خودش نبوده و آن نظری جویباری بوده که در مسابقات درخشیده و خارجی‌ها با فوتوشاپ تصویر روماریو را روی صورت نظری جویباری انداخته اند.ماجرا از این قرار است که ایشان در اظهارنظری شگفت انگیز (یا حالا یک چیزی توی همین مایه ها) گفته‌اند که رسانه ملی جای مجریان و برنامه سازان واقعی است.حرف شان هم درست است، چون در فوتبال ما هم دقیقا همین اتفاق افتاده است، پس از حضور اساتیدی مانند «شیرینی!» سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس بر روی نیمکت این تیم به جای محمود خودربین که عده‌ای به اشتباه ایشان را فوتبالیست قدیمی می‌نامند در حالی که خوردبین در گذشته ماست‌بندی داشته و این«شیرینی» بوده که کاپیتان پرسپولیس بوده و با حضور افرادی چون نظری جویباری که کاپیتان استقلال بوده، عده‌ای به اشتباه فکر می‌کنند حسن روشن این موقعیت را داشته در حالی که این اشتباه است، چون حسن روشن مکانیکی داشته و اصلا فوتبالیست نبوده است.
خلاصه بنده نیز از مدیران رسانه ملی خواهش می‌کنم که مانند فوتبال‌مان عمل کنند و اجازه ندهند افرادی که «این‌کاره» نیستند و «اون‌کاره» هستند فرصت عرض اندام پیدا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      متأسفانه باید بگم که طنز خوبی نبود.

    • امین

      متأسفانه باید بگم که طنز خوبی نبود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج