۴۳۰۶۰۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

لنوو بخش لپ تاپ سامسونگ را می خرد

شرکت سامسونگ در ماه‌های گذشته درگیر نوعی بازسازی ساختار شرکت خود شده است. این شرکت قصد دارد تمرکز خود را بر کسب و کار اصلی‌اش افزایش دهد و قید هر نوع سرما‌یه‌گذاری‌ بی‌فایده و نه‌چندان سودآور را بزند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت سامسونگ در ماه‌های گذشته درگیر نوعی بازسازی ساختار شرکت خود شده است. این شرکت قصد دارد تمرکز خود را بر کسب و کار اصلی‌اش افزایش دهد و قید هر نوع سرما‌یه‌گذاری‌ بی‌فایده و نه‌چندان سودآور را بزند.
لنوو بخش لپ تاپ سامسونگ را می خرد

تصمیم سامسونگ برای فروش کسب و کار حوزه پرینت به شرکت HP با قیمتی معادل با ۱ میلیارد دلار نشان می‌دهد که سامسونگ در کاهش اندازه شرکت خود جدی است.

حال یک گزارش جدید از منابع خبری در کره‌جنوبی ادعا کرده که سامسونگ قصد دارد کسب و کار کامپیوترش را بفروشد و یکی از گزینه‌هایی که احتمالا خریدار این حوزه خواهد بود شرکت چینی لنوو است.

سامسونگ به ندرت ارقامی مربوط به درآمد بخش کامپیوترهای شخصی‌اش را منتشر می‌کند بنابراین حدس زدن میزان ارزش فعلی این بخش هم آسان نیست. اما در حال حاضر حدس زده می‌شود که اگر دو شرکت به توافق برسند معامله‌ای با ارزش بیش از ۸۵۰ میلیون‌دلار شکل خواهد گرفت. البته در گزارش‌های جدید به این موضوع هم اشاره شده که ما‌ه‌ها است درباره این معامله مذاکره شده اما در حال حاضر نتایج چندان قابل توجهی حاصل نشده است.

شرکت لنوو بزرگترین عرضه‌کننده کامپیوترهای شخصی در جهان است و در شرایط فعلی قدرت کافی برای خرید کسب و کار سامسونگ را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج