۴۳۲۱۷۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آينده برتر، فعالان اجتماعی را در دوره‌ی "زیستن رهبران" بورسیه می‌کند.

فراخوان بورسیه‌ی دوره‌ی زیستن رهبران

برنامه‌ي زيستن رهبران يك برنامه‌ي ميان‌مدت و بين‌رشته‌اي است، كه با هدف كمك به افراد برجسته و نخبه كشور طراحي شده است؛ تا اين گروه بتوانند با واكاوي و مداخله در زيربناهاي عملكردي خود، نسبت به تأثير «شرايط رواني» و «سبك زندگي» بر عملكرد شغلي‌شان حساس شوند؛ و در راستاي بهبود و تعالي در شيوه زندگي و ايفاي نقش مديريت و رهبري گام بردارند.

وب‌سایت آینده برتر: در هر جامعه‌ای افراد برجسته، متخصص، ماهر، پرهوش و در کلام کوتاه رهبران نخبه‌ای وجود دارند که در حوزه کاری خود، پیشگام، الهام‌بخش و موثراند.
این افراد، برای اطرافیان الگو و راهنما، برای سازمان‌ها ارزش‌آفرین و برای رقبا، طعمه‌ای ارزشمند بشمار می‌آیند. چنین رهبرانی لزوماً مدیران عالی سازمانشان نیستند و حتی ممکن است هیچ جایگاه رسمی مدیریتی نیز نداشته باشند.

موسسه آينده برتر در راستاي فعاليت‌هاي حمايتي و توانمندسازی خود، حمايت از توانمندسازي ١٥نفر از نخبگان كشور که درحوزه اجتماعی فعالیت می‌کنند را در قالب يكي از برنامه‌هاي گروه توسعه‌ي مديريت نشا - موسوم به برنامه‌ي يكساله‌ي "زيستن رهبران" در دستور كار قرار داده است.

برنامه‌ي زيستن رهبران يك برنامه‌ي ميان‌مدت و بين‌رشته‌اي است، كه با هدف كمك به افراد برجسته و نخبه كشور طراحي شده است؛ تا اين گروه بتوانند با واكاوي و مداخله در زيربناهاي عملكردي خود، نسبت به تأثير «شرايط رواني» و «سبك زندگي» بر عملكرد شغلي‌شان حساس شوند؛ و در راستاي بهبود و تعالي در شيوه زندگي و ايفاي نقش مديريت و رهبري گام بردارند.
در نتيجه‌ي توانمندشدن اين جامعه‌ي ارزشمند از نخبگان، افراد مرتبط با ايشان و محيط اجتماعي متاثر از آنها نيز توانمند مي‌شوند و تاثيرگذاري اين برنامه در جامعه بزرگتري تسري مي‌یابد.

اهداف دوره

به‌طور کلی هدف اصلی دوره‌ی زیستن رهبران، حساس کردن شرکت‌کنندگان نسبت به تأثیر «شرایط روانی» و «سبک زندگی» بر عملکرد شغلی؛ و درگیر کردن ایشان با «درون‌کاوی و تغییرات شخصی» در راستای بهبود در شیوه‌ی زندگی و رهبری است.

نتایج میان‌مدتی که افراد با کوشش خود در این دوره به‌دست می‌آورند را می‌توان در دو موضوع «خودآگاهی و برنامه‌ی توسعه‌ی شخصی» و «توسعه و تعادل در سبک زندگی» خلاصه کرد. این کوشش می‌توانید به پیامدهای بزرگتری چون «توسعه‌ی قابلیت‌های رهبری» و «تقویت وجهه و برند شخصی» افراد نیز بیانجامد.

فراخوان بورسیه‌ی دوره‌ی زیستن رهبران

دوره‌ی زیستن رهبران، بیش از آن‌که در پی پاسخگویی به پرسش‌های شرکت‌کنندگان باشد، تلاش دارد با ایجاد پرسش و دغدغه‌های فکری، افراد را در مسیر خودآگاهی و توسعه‌ی شخصی هدایت کند.

فرایند دوره

دوره‌ی زیستن رهبران در ۱۲ روز کامل و طی ۶ ماه (ماهی دو گردهم‌آیی در روز سه‌شنبه) برگزار می‌شود؛ و یک سیر مفهومی از کل به جزء را دنبال می‌کند. برنامه با مباحثی در سطح کلان «زندگی اجتماعی» آغاز می‌شود؛ سپس به سطح بعدی یعنی «زندگی شغلی- سازمانی» می‌پردازد؛ و در انتها کار خود را با مباحثی در سطح «زندگی شخصی» خاتمه می‌دهد. این در حالی است که در کل دوره، مباحث «رابطه با خویشتن و درون‌کاوی» همچون نخ تسبیح با دیگر مباحث مرتبط خواهد بود. این ساختار در شکل زیر نمایش داده شده است:

فراخوان بورسیه‌ی دوره‌ی زیستن رهبران

شروط لازم برای ثبت درخواست و ارسال رزومه که این شاخص‌ها به عنوان الزامات رزومه‌ای و توانمندی‌های ذهنی پایه، افراد واجد شرایط جهت ارزیابی در مرحله بعد را مشخص می‌نمایند:

  • تجربه‌های اجرایی، کارشناسی و مدیریتی موفق و اثربخش در دوران کاری.
  • سابقه مدیریت یا عضویت در تیم‌های چابک یا سازمان‌های موفق و بزرگ.
  • داشتن انگیزه‌ی کافی برای رشد، تعالی و موفقیت.
  • علاقه‌مندی به آموختن و شرکت در برنامه‌های آموزشی و مطالعاتی؛ و آمادگی برای اختصاص وقت و منابع در این راستا.
  • اهل تلاش، مثبت‌اندیش و دارای کانون کنترل درونی.
  • نقدپذیر و اهل روابط اجتماعی؛ و آمادگی برای نقش‌پذیری فعالانه و مثبت در جلسات مباحثه
گفتنیست هزینه این دوره مبلغ ۵۲۵۰۰۰۰۰ ریال (پنج میلیون و دویست و پنجاه هزارتومان) می‌باشد که تماما توسط موسسه آینده برتر در قالب بورسیه تامین می‌شود.

درخواست حضور و بررسی آن با ارسال رزومه شما، حداکثر تا تاریخ چهارشنبه، ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ به ایمیل موسسه آینده برتر betterfuture۹۳@gmail.com امکان‌پذیر می‌باشد تا در صورت تایید برای مصاحبه با شما تماس گرفته شود.

رزومه شما علاوه بر اطلاعات شخصی و شغلی می‌تواند حاوی فعالیت‌های اجتماعی و هرگونه اطلاعاتی که شامل شرایط شما برای شرکت در این دوره و انگیزه‌های شماست باشد.



در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید با شماره ۲۶۴۱۵۹۴۸-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۷۸۱۴۷۲۷ تماس بگیرید.

فراخوان بورسیه‌ی دوره‌ی زیستن رهبران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج