adexo3
۴۳۲۱۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هواشناسی: سرمای اخیر تهران بی‌سابقه بود

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به سیستم قطبی که هفته گذشته نیمه شمالی کشور و تهران را در برگرفت، گفت: روز جمعه پنجم آذر ماه، دمای منفی هفت درجه در تهران به ثبت رسید که این برودت هوا نسبت به تاریخ مشابه در ۳۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

خبرگزاری تسنیم: کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به سیستم قطبی که هفته گذشته نیمه شمالی کشور و تهران را در برگرفت، گفت: روز جمعه پنجم آذر ماه، دمای منفی هفت درجه در تهران به ثبت رسید که این برودت هوا نسبت به تاریخ مشابه در ۳۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

امین حسین نقشینه درباره سیستم قطبی که در هفته ابتدایی آذر ماه امسال نیمه شمالی کشور و استان تهران را در بر گرفته بود، اظهار کرد: این سیستم قطبی موجب بارشهای برف، باران و کاهش دما در کشور شد.

وی ادامه داد: این سیستم قطبی توانست برودت بی‌سابقه‌ای را در تهران و برخی نقاط کشور به‌دنبال داشته باشد و در روز پنجم آذر ماه شاهد سرمای باور نکردنی در استان تهران بودیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: روز جمعه پنجم آذر ماه، دمای منفی هفت درجه در تهران به ثبت رسید که این برودت هوا نسبت به تاریخ مشابه در ۳۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

نقشینه عنوان کرد: روز پنجم آذر دمای هوای فیروزکوه نیز به ۲۰ درجه زیر صفر رسید البته سایر نقاط کشور نیز دچار برودت دمایی شدند اما این سیستم قطبی برای استان تهران در روز جمعه پنجم آذر ماه بی‌سابقه بود و در تاریخ آماری ثبت شد.

وی تصریح کرد: این سیستم قطبی روز ۶ آذر ماه از کشور خارج شد و در حال حاضر شرایط جوی در کشور نسبتاً پایدار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج