adexo3
۴۳۵۰۵۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فیس‌بوک بالاخره با اخبار جعلی مقابله می کند

زاکربرگ برای اطمینان دادن به کاربران خود در خصوص بالا بودن کیفیت محتوای پلتفرم فیس بوک، از آغاز طرحی جدید تحت عنوان «دست‌چین کردن مطالب نشریات» خبر داده است.

وب سایت تک شات: پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، این شائبه در ذهن بسیاری از کاربران فضای وب و همچنین مردم آمریکا به وجود آمد که انتشار اخبار کذب و جعلی در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک و توییر، نقش تعیین کننده ای را در پیروزی نامزد جزب جمهوری خواه این کشور داشته است. جالب اینجاست که حتی خود ترامپ نیز در مصاحبه ای عنوان کرد که توانسته از ظرفیت های فیس بوک، نهایت استفاده را برده و گوی سبقت را از رقبای خود برباید.
فیس‌بوک بالاخره با اخبار جعلی مقابله می کند

اما در آن طرف، مارک زاکربرگ، مدیرعامل کمپانی فیس بوک چنین نظری ندارد و در واکنش به این اتهامات عنوان کرد که بیش از ۹۹ درصد محتوای این شبکه بزرگ اجتماعی معتبر و قابل اطمینان هستند. اما افزایش فشارها در این زمینه باعث شد تا زاکربرگ برای فرونشاندن تب این هجمه ها، از برخی اقدامات در دست اجرای مهندسان این شرکت همانند حذف درآمدهای تبلیغاتی برای مبارزه با پدیده انتشار اخبار جعلی صحبت کند.

اما زاکربرگ برای اطمینان دادن به کاربران خود در خصوص بالا بودن کیفیت محتوای پلتفرم فیس بوک، از آغاز طرحی جدید تحت عنوان «دست‌چین کردن مطالب نشریات» خبر داده است.

بر اساس این قابلیت که نام "Collections" برای آن انتخاب شده است، خبرها و محتوایات از نشریات و رسانه هایی که توسط فیس بوک انتخاب شده اند، گردآوری خواهند شد. این شبکه بزرگ اجتماعی در طی هفته های اخیر از کمپانی های فعالی در حوزه رسانه و سرگرمی خواسته است تا محتویات ویژه ای را برای این بخش جدید تولید کنند. به گفته برخی از این کمپانی ها، محتواهایی که از طریق آن ها تولید خواهد شد به طور مستقیم در بخش "فید خبر" و یا همان نیوز فید کاربران به نمایش درخواهد آمد.

در خصوص حوزه سرگرمی نیز باید گفت که فیس بوک از Collections برای ارائه بهترین مطالب که توسط سردبیران انتخاب شده اند استفاده خواهد کرد و از این طریق، به رقابت با اسنپ چت خواهد پرداخت. در حال حاضر، بخش Discover اسنپ چت بیش از ۱۵۰ میلیون بار در روز توسط کاربران بازدید می شود.

هنوز به طور دقیق مشخص نشده که در بخش Collections فیس بوک، تبلیغات نیز اضافه خواهند شد و یا از چه زمانی شروع به کار خواهد کرد و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج