۴۳۵۴۳۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اهالي هاليوود فيلمي در حمايت از ترامپ نمي سازند

کمتر از یک ماه بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آمارگیران اعلام کردند تعداد فیلم های مستند ساخته و ارائه شده طی دو سال اخیر در ضدیت با هیلاری کلینتون ۵ برابر فیلم هایی بوده است که دونالد ترامپ را به سخره گرفته اند.

روزنامه بانی فیلم: کمتر از یک ماه بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آمارگیران اعلام کردند تعداد فیلم های مستند ساخته و ارائه شده طی دو سال اخیر در ضدیت با هیلاری کلینتون ۵ برابر فیلم هایی بوده است که دونالد ترامپ را به سخره گرفته اند. پیش از این تصور می شد اظهارات توام با تندروی نامزد جمهوری خواهان که برنده این انتخابات و رییس جمهوری جدید آمریکا شد، باعث عرضه فیلم های افشاگر بسیار بیشتری پیرامون وی در قیاس با آثار ارائه شده درباره سرکرده بازنده حزب دمکرات شود.
اهالي هاليوود فيلمي در حمايت از ترامپ نمي سازند
کارشناسان می گویند یک دلیل عمده برای این فرآیند این است که فیلمسازان با قطعی نشان دادن پیروزی هیلاری در انتخابات درون حزبی دمکرات ها وقت بیشتری برای پرداختن به او داشته اند حال آنکه برد یک طرفه ترامپ در انتخابات داخلی جمهوری خواهان کاملاً غیرقابل پیش بینی بود و وقتی را برای رویکرد وسیع فیلمسازان به وی باقی نگذاشت. در نظرسنجی های اخیر از مردم آمریکا این نکته نیز مشخص شده که کلینتون به سبب وابستگی به تشکیلات سیاسی آمریکا طی سال های اخیر عملاً یک مهره کهنه به شمار می آمد و ترامپ چون جزء تشکیلات نبود و حتی حزب وی- جمهوری خواه- نیز او را تنها گذاشته بود، به عنوان فردی کاملاً خارج از تشکیلات موجه تر از کلینتون تشخیص داده و با جمع آوری آرایی بیشتر برنده انتخابات شد.
در این میان اهالی هالیوود و جوامع سینمایی آمریکا هم که شاید به میزان ۹۹ درصد از هیلاری حمایت و هر روز ترامپ را می کوبیدند متحمل شکست سختی شدند و تمامی حملات شان به ترامپ نیز باعث تضعیف جایگاه وی نشد و این تاجر میلیاردر با فتح اکثر ایالات آمریکا نشان داد مردم از دولت های کج کردار اخیر کشورشان به ستوه آمده اند و چیزهای تازه ای می خواهند. حالا البته زمان ساخت فیلم های مستند تازه ای درباره دلایل شکست هیلاری کلینتون است اما هالیوود که همیشه متحد نزدیک حزب دمکرات بوده کوچک ترین گرایشی در این زمینه نشان نمی دهد و سینماگران به هیچ وجه حاضر نیستند چیزی بسازند که کوچک ترین نکته ای در آن به نفع ترامپ باشد و شائبه حمایت از وی را ایجاد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج