۴۳۵۷۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۱۱ ماه، ۱۱ موفقیت برای زین‌الدین زیدان

سرمربی فرانسوی در کمتر از یک سال حضورش در مادرید موفقیت‌های زیادی کسب کرده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، ۱۱ ماه از حضور زین‌الدین زیدان در رئال مادرید می گذرد. این سرمربی فرانسوی در ۴ ژانویه سال جاری به عنوان سرمربی جدید مادرید معرفی شد. او یک سال و نیم سرمربی کاستیا بود و مدتی به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی در رئال مادرید کار و سپس فلورنیتو پرس او را به عنوان سرمربی باشگاه انتخاب کرد.

سرمربی فرانسوی تیم را ساخت و از نخستین بازی‌اش برابر دپورتیوو لاکرونیا تا به امروز، تنها دو بار شکست خورده است. از سه جام ممکن تنها یک جام را از دست داد. ۳۳ بازی بدون شکست را پشت سر گذاشت و اکنون در میان سه نامزد نهایی بهترین سرمربی سال فیفا قرار دارد.

فتح لیگ قهرمانان اروپا مهمترین موفقیتش در این ۱۱ ماه بوده است. با این حال زیدان موفقیت‌های دیگری نیز کسب کرده است و اکنون از او به عنوان یک مربی متفاوت یاد می‌کنند. سرمربی فرانسوی توانست برای موقعیت‌های سخت راه‌حل پیدا کند و به آرامی مشکلات را حل کرد.

۱۱ موفقیت سرمربی مادرید به شرح زیر است:

۱ـ بازگرداندن اعتماد بازیکنان به سرمربی

۲ـ بازگشت شادی به برنابئو پس از پیروزی پرگل برابر دپورتیوو لاکرونیا، اسپورتینگ خیخون و اسپانیول

۳ـ شروع لیگ قهرمانان با پیروزی برابر رم

۴ـ پیروزی های پیاپی در ماه مارس

۵ـ پیروزی در نوکمپ

۶ـ جبران نتیجه برابر ولفسبورگ در لیگ قهرمانان

۷ـ فتح undecima

۸ـ قهرمانی در سوپر جام اروپا

۹ـ پیروزی تاریخی برابر اتلتیکو مادرید در کالدرون

۱۰ـ تساوی برابر بارسلونا در لحظه آخر

۱۱ـ صدرنشینی، ۳۳ بازی بدون شکست

در نخستین ماه حضور زیدان در مادرید این تیم ۱۷ گل وارد دروازه حریفانش کرد و تنها دو گل دریافت کرد. سه پیروزی کسب کرد و یک تساوی به دست آورد و شرایط تیم را بهتر کرد. در ماه فوریه به صدر رسید و آخرین شکست را در لالیگا برابر اتلتیکو تجربه کرد. همچنین لیگ قهرمانان را با پیروزی برابر رم شروع کرد.

ماه مارس با پیروزی‌ به پایان رسید و در آوریل، پیروزی شیرین دو بر صفر برابر ولفسبورگ در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دست آمد. پیروزی در نوکمپ برابر بارسلونا نشان داد که زیدان تنها یک بازیکن موفق نبوده است بلکه می تواند در میان بهترین‌سرمربی ها نیز باشد.

می، ماه مهمی برای مادرید به حساب می آمد. زیدان به مادرید آمد تا با این تیم عناوینی را فتح کند که لیگ قهرمانان اولین هدفشان بود. زیدان که در زمان بازیگری نهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست آورده بود و undecima را به عنوان دستیار فتح کرد به دنبال فتح یازدهمین قهرمانی این بار به عنوان سرمربی این تیم بود. او در نهایت توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در تابستان پس از موفق نشدن مادرید در خرید پل پوگبا، سرمربی فرانسوی تصمیم گرفت بازیکن خاصی را به تیم وارد نکند و ترجیح داد با بازیکنان تیم فصل گذشته کار کند. او توانست در لحظات پایانی و گلزنی دنی کارواخال در وقت‌های اضافه به این افتخار برسد.

زیدان در سه ماه فصل جدید با وجود آسیب دیدگی‌های فراوان مادرید را صدرنشین لالیگا نگه داشت و بدون شکست به کار خود ادامه داد. مادرید در ویسنته کالدرون با سه گل اتلتیکو را شکست داد و توانست فاصله ۶ امتیازی میان خود و بارسلونا به وجود آورد. در آخرین دیدار نیز گل دقیقه ۹۰ راموس یک تساوی ارزشمند را برای مادرید به ثبت رساند. زیدان می‌تواند به زودی سومین قهرمانی‌اش با مادرید این بار در جام جهانی باشگاها کسب کند و تا شروع سال ۲۰۱۷، ۳۶ بازی بدون شکست را به ثبت برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج