۴۳۶۵۰۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سلطانی‌فر: نباید به افزایش بودجه ورزش قانع باشیم

وزیر ورزش و جوانان افزایش ۲۱ درصدی بودجه این وزارتخانه را خوب دانست اما گفت: ما نباید به این افزایش قانع باشیم بلکه باید از تمام ظرفیت‌ها برای جذب بودجه بیشتر تلاش کنیم.

خبرگزاری ایسنا: مسعود سلطانی‌فر در حاشیه برگزاری اولین مجمع فدراسیون جهانی توآی در آکادمی ملی المپیک در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه افزایش ۲۱ درصدی بودجه وزارت ورزش را چطور می‌بیند، گفت: فعلا به طور میانگین بودجه وزارتخانه ۲۱ درصد افزایش پیدا کرده که نسبت به رشد بودجه بقیه وزارتخانه‌ها بیشتر و قابل توجه است و این، شرایط خوبی را فراهم می‌کند اما من فکر می‌کنم نباید به این افزایش قانع باشیم. ما باید به این فکر باشیم چطور بتوانیم از ظرفیت‌های دیگر برای جذب بودجه و کمک به ورزش استفاده کنیم.

وی افزود: ما باید اقتصاد ورزش را فعال‌تر کنیم. اقتصاد ورزش دنیای بزرگی است که در ایران بسیار کوچک است. ما باید شرایط و سازوکار را طوری فراهم کنیم که بنگاه‌های اقتصادی، خیرین و به طور کل همگان بتوانند در ورزش سرمایه‌گذاری کنند و این بخش گسترش پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا این وزارتخانه از کاندیداتوری علی کفاشیان برای حضور در فیفا حمایت می‌کند، گفت: ما از هر کسی که بخواهد در مجامع بین‌المللی جایگاه بگیرد، حمایت می‌کنیم.

وی در مورد برگزاری انتخابات برای فدراسیون‌های بدون رییس نیز گفت: تمام سعی ما بر این است که بتوانیم تا پایان سال انتخابات این فدراسیون‌ها را برگزار کنیم. البته بستگی به زمان و قانون دارد.

سلطانی‌فر با تاکید بر اینکه آینده بسیار خوبی را برای رشته توآی می‌بیند، گفت: این رشته ریشه فرهنگی ایرانی دارد و امیدواریم در آینده شاهد رشد و توسعه آن در کشورهای دیگر جهان باشیم.

وی در مورد میزبانی ایران از مجامع بین‌المللی و تاثیر آن در ورزش کشور نیز گفت: ما چه بتوانیم با مراجع جهانی ارتباط برقرار کنیم برای رشد ورزش‌مان خیلی مهم است. در چنین مجامعی انتقال تجارب صورت می‌گیرد و باعث می‌شود تا از ظرفیت‌های دیگران برای رشد ورزش خودمان استفاده کنیم. باید روی این مسئله تمرکز کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج