۴۳۶۷۱۹
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

درخواست سناتور آمریکایی از ترامپ درباره برجام

یک سناتور آمریکائی در نامه ای از رئیس جمهور منتخب این کشور خواست تا در برجام بازنگری کرده و آن را مورد مذاکره مجدد قرار دهد.

خبرگزاری مهر: یک سناتور آمریکائی در نامه ای از رئیس جمهور منتخب این کشور خواست تا در برجام بازنگری کرده و آن را مورد مذاکره مجدد قرار دهد.

به گزارش هیل، سناتور «استیو دینز» با ارسال نامه ای به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا از وی خواست تا پس از ورود به کاخ سفید در ماه ژانویه سال آتی میلادی در توافق هسته ای کشورهای ۱+۵ با ایران موسوم به «برجام» تجدیدنظر کند.

وی در نامه تبریک خود خطاب به رئیس جمهور منتخب آمریکا نوشته است: دولت کنونی علاوه بر اتخاذ سیاست های مضر، نتوانست به حمایت از اصلاحات معقول و مورد نیاز در زندگی آمریکائی ها بپردازد.

در بخشی از نامه ۷ صفحه ای وی به توافق هسته ای ۱۴ جولای ۲۰۱۵ (۲۳ تیرماه سال ۱۳۹۵) میان کشورهای ۱+۵ با ایران نیز اشاره شده است.

سناتور «استیو دینز» در این باره تأکید کرده است: باید در توافقی که شکل گیری و مذاکره آن ضعیف بود، بازنگری شده و مذاکره مجدد به انجام برسد.

وی در ادامه مدعی شد: مذاکره مجدد درباره این توافق حیاتی و مهم است تا تضمین شود که ایران پاسخگوی اقدامات بی ثبات کننده خود در منطقه و تهدید متحدان ما باشد؛ یعنی مجموعه اقداماتی که باعث شد آمریکائی ها به گروگان گرفته شده و یا کشته شوند.

این در حالیست که ترامپ در جریان کارزار انتخاباتی خود اعلام کرده بود درصورتیکه به ریاست جمهوری انتخاب شود، یا توافق هسته ای را پاره کرده و یا به مذاکره مجدد درباره آن اقدام خواهد نمود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاران

      با درود به شما ایرانی، ما نباید از دشمنان ایران زمین انتظار دوستی داشت، دشمنان قسم خورده خارجی هرعهدی که بستن بی عهدی میکنند تنها راه مبارزه با دشمنان کشور فقط اتحاد بین مردم ومسئولان حکومت اسلامی است که هدف اصلی خدمت به مردم ایران باشه وجلوی اختلاس های میلیاردی بگیرید آقایان لطفا به داد ملت ایران عزیز برسید خیر ندارید اکثریت مردم ایران در فلاکت زندگی میکنیم خدایا کمک کن غیر از تو فریاد رسی نیست

    • بدون نام

      ببینید وقتی میگن همه مثل هم نیستند درست گفتند این آقای سنا تور واقعا دمش گرم وبزرگی کرد ومی خواهد بکند

    • امیر

      برجامم شده حکایت همون چماق که هی میکوبن تو سرمون... یکی میخاد پاره‌ش کنه یکی میخاد تجدید نظر کنه و ...
      کارشون شده تحقیر کردن ایران... کاش اینقد بهشون خوشبین نبودیم کاش باهاشون محکم برخورد میکردیم.... این روزا برجام جز حقارت هیچی برامون نداشته

    • محمدرضا بختیار

      سناتور دینز تفکر قرون وسطایی و ددگرانه خود را ثابت نموده است به قول ریس جمهور روسیه آقای پوتین :سران سیاسی آمریکا متوهم شده اند و کنگره و سنای آمریکا فکر کرده اند سازمان ملل هستند و برای تمام کشورهای جهان تصمیم گیری می کنند

    • علیرضا

      نمیدونم ایشان فکر میکنند که دولت آمریکا دولتی پاک ا ست؟آمریکا در ایران کودتا علیه دکتر مصدق را راه انداخت و دموکراسی نیم بند ایران را تبدیل به استبداد کرد.حال دنبال کمترین خسارتی که ایران به آنها زده تازه اگه زده باشه باید ایران جوابگوی این اقدامات هر چند کوچک باشد.ماشاالله دولت آمریکا ید طولانی در خسارات کلیدی در طول این قرن به ملت ایران دارد.سنگ پا مثل اینکه از آمریکا میاد.

    • علی

      با سلام..والله آمریکا هیچ غلطی نمیکنه.مثل بز از ما میترسه..میدونه اگه دست به ایران بزنه دیگه توی خاورمیانه جا نداره..همه راها باید از ایران بگذره..آقای روحانی اینقدر نترس ملت میجنگند..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج