adexo3
۴۳۶۷۲۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چرا لوزانو گزینه هدایت لهستان نیست؟

مدت حضور رائول لوزانو در ایران چندان طولانی نبود چون نتوانست تغییر چندانی در والیبال ما ایجاد کند، هر چند انتظارات را برآورده کرد.

خبرگزاری تسنیم: ۱۰ سال پیش در چنین روزهایی، تیم ملی والیبال لهستان با کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان در ژاپن، وارد فاز جدیدی از حیات خود شد. هدایت این تیم در مسابقات سال ۲۰۰۶ بر عهده رائول لوزانو، سرمربی پیشین تیم ملی ایران بود.

چرا لوزانو گزینه هدایت لهستان نیست؟

یک سایت لهستانی پس از گذشت 10 سال از این رویداد تاریخی در مورد آن و همچنین حال و روز فعلی بازیکنان و مربی تیم تیم ملی لهستان در سال 2006 نوشت:

اوکاش ژیگادوو در سال ۲۰۰۶ ذخیره پاول زاگومنی بود و طبیعی است که در حضور بهترین پاسور جهان، فرصتی برای بازی و نشان دادن مهارت‌های خود پیدا نکرد. «لوک» اما در سال‌های بعد، توانست بیشتر خودش را نشان دهد. او در سال ۲۰۱۲، قهرمان لیگ جهانی شد و به مدال نقره جام جهانی ۲۰۱۱ رسید.

ژیگادوو همچنین در سال 2011 با تیم ملی لهستان روی سکوی سوم قهرمانی اروپا ایستاد. او سال‌های زیادی را در خارج از لهستان و در روسیه و ایتالیا بازی کرد و حالا برای دومین سال متوالی، حضور در لیگ ایران و تیم بانک سرمایه را تجربه می‌‌کند.

چرا لوزانو گزینه هدایت لهستان نیست؟

رائول لوزانو با کسب عنوان نایب قهرمانی جهان به تیم ملی لهستان در سال ۲۰۰۶، موفق‌ترین مربی آرژانتینی تاریخ والیبال لهستان به حساب می‌آید. تیم ملی لهستان در المپیک ۲۰۰۸ پکن با هدایت لوزانو به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و در یک بازی دیدنی با نتیجه ۳ بر ۲ به ایتالیا باخت. در آن زمان گفته می‌شد که این مربی آرژانتینی، شخصیت سختی دارد و زبان مشترکی برای برقراری ارتباط با بازیکنان تیم پیدا نکرده است. فدراسیون والیبال لهستان هم تصمیم گرفت قرارداد او را که تا پایان المپیک بود، تمدید نکند.

چرا لوزانو گزینه هدایت لهستان نیست؟

لوزانو سپس سرمربی تیم ملی آلمان شد و در سال 2015 برای هدایت تیم «رادوم» در لیگ لهستان به این کشور برگشت اما برای قبول سرمربیگری تیم ملی ایران، دست از کارش کشید و به تهران رفت. مدت حضور او در ایران چندان طولانی نشد چون نتوانست تغییر چندانی در والیبال ایران ایجاد کند و لوزانو حالا باز هم به دنبال یک تیم جدید است.

چرا لوزانو گزینه هدایت لهستان نیست؟

شایعاتی وجود داشت که لوزانو یکی از گزینه‌های جدی فدراسیون والیبال لهستان برای سرمربیگری تیم ملی این کشور است ولی او هیچ‌گاه درخواست و رزومه کاری خود را برای لهستانی‌ها ارسال نکرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج