۴۳۷۵۰۷
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

ادعای عجیب واشنگتن درباره آزادسازی حلب

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه تلویحا دولت سوریه را به افزایش خشونت‌ها در صورت آزادسازی شهر حلب تهدید کرد.

خبرگزاری فارس: «مارک تونر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه تلویحا تهدید کرد که در صورت آزادسازی حلب، خشونت در سوریه تشدید می‌شود.

تونر که در نشست خبری روزانه صحبت می‌کرد، گفت: «حتی اگر ارتش سوریه کل حلب را هم بگیرد، این به معنی پایان خشونت در سوریه نخواهد بود و معارضین سلاح‌های خود را بر زمین نخواهند گذاشت.»

وی افزود: «دولت سوریه باید بداند که اگر حلب را به طور کامل بگیرد، ممکن است خشونت نه در حلب، بلکه در دیگر مناطق سوریه افزایش یابد.»

اظهارات وی پس از آن مطرح می‌شود که ارتش سوریه با آزادسازی بخش شمالی منطقه شرقی حلب، عملا تروریست‌ها را در محوطه‌ای به مساحت تنها ۱۰ کیلومتر مربع محاصره کرده است.

آمریکا و پنج کشور غربی دیگر امروز با صدور بیانیه‌ای خواستار آتش‌بس در حلب شده و حامیان نظام سوریه را به تحریم تهدید کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علوی

      این ادعا عجیب نیست این آشکار است که امریکا دنبال فروش سلاحهای کهنه شده خود به است. دو سلاح نسبتا مودرن به اینها می دهد بقیه هیچ. مگر می شود اسرائیل را تضعیف کند؟ همان ادعای امریکا را باید به صورت واضح در گوشه و کنار دنیا پخش کرد و همه را از نیت پلیدشان آگاه نمود.

    • محمد سلطان

      امریکا وکشورهای غربی بدانند که ایران فقط از طریق کمکهای مستشاری دارند اینگونه مبارزان بی سروپای داعشی که درآنها از اروپا هم هستند نابودشان میکند .درست مانند زمان جنگ ایران وعراق که ایران با 54کشور میجنگید .الان هم همینه امریکا واروپا رو روهم بزارید توان جنگیدن با ایران را ندارندواین حرفهای سراسر بی منطقشون را بزارید رو حساب خوردن مشروب وقرصهای روانگردان.

    • محمدک

      مسخصه که هدف آمریکاوهم پیمانانش ازمطرح کردن آتش بس درحین پیروزیهای میدانی ارتش ونیرهای مردمی سوریه صورت میگیرد،امیداست جامعه جهانی وکشورهای مسلمان این حیله حامیان تروریستهارانقش برآب کنند

    • دیو

      یک چیزی هست که کسی بهش اشاره نمیکنه . این هم روسیه است که اگر ساز مخالف نمیزد تا الان ایران جنگ سوریه را تموم کرده بود ولی اذیت میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج