۴۳۷۶۷۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طنز؛ اجاره سوئیت به خرس گریزلی!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

چند وقتی است در شهرهایی مانند تهران و مشهد حیوانات نادر در سطح شهر مشاهده شده اند؛ نمونه‌اش همین اخیرا بود که یک بچه پلنگ در اطراف تهران رویت شد و کشته نشد.
دلیل آن هم احتمالا این است که در شهر کسی تفنگ ندارد و شکارچیان عزیز در مناطق به اصطلاح حفاظت شده مشغول شکار حیوانات و محیط‌بانان هستند. در همین رابطه به نظر می‌رسد به زودی حیوانات از مناطق محافظت شده فرار کرده و شهر را به عنوان محل زندگی خود انتخاب کنند.
بنده روز گذشته به یک مشاور املاک مراجعه کردم تا واحدی اجاره کنم که پس از چانه زدن با مسئول آنجا در نهایت ایشان گفت:‌ «ببین زود جواب بده، یه خرس گریزلی با خانواده مشتری این خونه است، پول‌شونم نقده!».
خب ببینید چه بساطی راه انداخته ایم؟ الان در مناطق حفاظت شده آنقدر که انسان دیده می‌شود، پلنگ و آهو دیده نمی‌شوند. بعد در همین راستا ما توانسته ایم صلح و صفا را میان حیوانات برقرار کنیم.
بنده با چشم خودم در یک جنگل دیدم که یک ببر، آهویی را در آغوش گرفت و گفت: ‌«اینجا خطرناکه داداچی! بیا بریم توی لونه ما دست آدما بهت نرسه!»‌.
خلاصه الان شیر و پلنگ و عقاب با خرگوش و آهو و خرس دوست شده‌اند و این کار نشان می‌دهد که ما توجه ویژه‌ای به دوستی حیوانات با یکدیگر داریم. آخر منطقه حفاظت شده‌ای که نیسان وانت آبی با ۲۲۰ کیلومتر سرعت در آن حرکت می‌کند، حفاظت شده که چه عرض کنم، منطقه مرگ است.
بعد حصاری که ما دور این مناطق کشیده ایم انصافا جای تقدیر و تشکر دارد. این حصارها به گونه‌ای نصب شده‌اند که انسان از روی آنها رد می‌شود اما حیوانات نمی‌توانند از روی آن بپرند. مورد داشته ایم یک زرافه با دست برای یک شیر قلاب گرفته تا از روی حصارها بپرد و جان خود را از دست شکارچیان نجات دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج