۴۳۷۹۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فیاضی: شرایط پارسه برایم قابل تحمل نیست

کاپیتان تیم والیبال پارسه گفت: شرایط تیم برای من دیگر قابل تحمل نیست و بهتر است جدا شوم تا حداقل فشار نتیجه گرفتن از دوش بازیکنان این تیم برداشته شود.

خبرگزاری تسنیم: پوریا فیاضی در مورد پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل شهرداری تبریز در هفته دهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: توانایی بازیکنان ما بالاست ولی به خاطر جوانی و کم تجربگی، شروع خوبی نداریم. در ضمن نباید از بازی خوب بازیکنان شهرداری تبریز هم غافل شد.

او در مورد تبدیل شکست 2 بر صفر به پیروزی 3 بر 2 مقابل شهرداری تبریز تصریح کرد: خوب به بازی برگشتیم و در واقع اجازه ندادیم بازی از دست ما خارج شود. علاوه بر این، تیم شهرداری هم از ست سوم به بعد دچار افت شد و ما بهتر شدیم.

فیاضی: شرایط پارسه برایم قابل تحمل نیست

ملی‌پوش پیشین تیم ملی با بیان اینکه تا برطرف شدن مشکلات تیم دیگر برای پارسه بازی نمی‌کند، گفت: هیچکدام از بازیکنان تیم ما در این فصل هزار تومان هم نگرفته‌اند. با این شرایط واقعاً نمی‌توان تیمداری کرد چون بازیکنی که از نظر مالی تأمین نباشد، نمی‌تواند بازی کند. من به عنوان کاپیتان تیم وظیفه دارم خبرهای خوب و روحیه بخش به بازیکنانم بدهم ولی از ابتدای فصل، همه حرف‌های من دروغ و کذب از کار درآمده است. خیلی از بازیکنان تیم ما سرباز هستند و خرج خانواده خود را می‌دهند. شرایط تیم پارسه برای من دیگر قابل تحمل نیست.

فیاضی ادامه داد: بهتر است من از پارسه جدا شوم تا حداقل فشار نتیجه گرفتن از دوش بازیکنان این تیم برداشته شود. پارسه را در شرایط بدی رها نکردم و اوضاع ما در جدول خوب است. علاوه بر این فقط یک بازی تا پایان نیم فصل فاصله داریم و به همین خاطر مسئولان تیم فرصت دارند تا بازیکن مناسبی را به جای من جذب کنند.

او گفت: تحمل شرایط تیم پارسه، صبر ایوب می‌خواهد که من ندارم. در این وضعیت واقعاً نمی‌توانم تیم را در زمین رهبری کنم. در نیم فصل دوم هم اگر تیمی پیدا کردم که با آن قرارداد می‌بندم و اگر هم نبود که درمان پای مصدومم را پیگیری می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج