۴۳۹۴۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پوچتینو: فرگوسن هنوز برای من بهترین مربی است

سرمربی آرژانتینی تاتنهام با تمجید از الکس فرگوسن از او به عنوان بهترین مربی جهان نام برد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میل، تاتنهام در هفته پانزدهم لیگ برتر باید در خانه یونایتد به میدان برود.

مائوریسیو پوچتینو درباره تقابل با یونایتد گفت: همیشه دیدار با یونایتد برای من از اهمیت زیادی برخوردار بوده است. اینکه در اولدترافورد به میدان می رویم، هیجان بازی را برای ما بیشتر از قبل می کند. یونایتد باشگاه بزرگ و قابل احترامی است. همیشه قبل از انکه به لیگ برتر بیایم، بازی‌های این تیم را دنبال می کردم. زمانی که الکس فرگوسن در این تیم بود، خیلی تلاش می کردم بتوانم مثل او باشم و کارهایی که او در یونایتد انجام داده است را در تاتنهام اجرایی کنم. از نظر من، او بهترین مربی جهان است و دیگر شبیه به او نخواهیم داشت.

پوچتینو هنوز نتوانسته است جامی در دوران مربیگری خود به دست بیاورد. این در حالی است که ژوزه مورینیو (سرمربی کنونی منچستریونایتد) ۲۳ قهرمانی در لیگ های مختلف دارد. از سرمربی تاتنهام درباره مقایسه‌اش با مورینیو سوال شد. او در واکنش به این موضوع هم گفت: مورینیو از بهترین مربیان جهان است. حضور این مربیان در لیگ برتر برای تمام مربیان نیز خوب و باعث بالارفتن سطح این رقابت ها می شود. رابطه خیلی خوبی با او دارم اما همچنین تلاشم بر این است که خودم را جای او بگذارم. فکر می کنم رفتار او با دیگران تفاوتی ندارد اما چون او آقای خاص است، روی او تمرکز بیشتری صورت می گیرد. اگر او را با مربیان دیگر مقایسه کنید، سایر مربیان از او بدتر عمل می کنند ولی روی آنها توجه بسیاری نیست زیرا شاید آن ها به اندازه وی خاص نیستند. همیشه روی مورینیو توجه بیشتری نسبت به مربیان دیگر بوده است. به همین دلیل همیشه فشار زیادی روی مورینیو بوده است.

دله الی در هفته های گذشته حاشیه های زیادی داشته است ولی این حواشی روی عملکرد فردی او تاثیری نداشته است. پوچتینو در مورد هافبک ملی پوش تیمش نیز گفت: دله الی عملکردی متفاوتی با بازی‌های قبلی داشته است. او بازیکنی است که به حواشی علاقه دارد و دوست دارد قسمتی از زندگی فوتبالی او باشد. تا زمانی که این حواشی تاثیر بدی روز کار او نداشته باشد، برای من رضایت بخش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج