۴۳۹۵۰۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ امروز شوکر میل دارید؟!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

بنده به عنوان یک شهروند کاملا معمولی از زحمات تمام شهرداری‌های کشور سپاسگزارم و قدردان هستم.خصوصا اینکه این قدردانی دیگر محدود به شهرداری تهران نمی‌شود و بنده تشکر خودم را به صورت کادوپیچ برای تمام این عزیزان حواله می‌کنم.بالاخره ما نمردیم و دیدیم که یک چیزی در این مملکت با برنامه ریزی اصولی پیش می‌رود.
بدین صورت که دوستان برنامه‌های شنبه شان بدین صورت است؛ شنبه: کتک، شوکر، چماق! یک روزهایی هم منو را باز می‌گذارند تا دست فروشان خودشان انتخاب کنند که چه چیزی را نوش جان کنند.همین چند روز پیش در خوزستان بچه‌ها زحمت کشیدند و یک دستفروش را با شوکر مورد عنایت قرار دادند.ببینید برنامه ریزی از این قشنگ‌تر و شکیل تر؟ حالا ممکن است یک کمی هم درد داشته باشد که دست فروشان بزرگ شوند یادشان می‌رود.پس از انتشار این اخبار هم دوستان سه راهکار را مدنظر قرار می‌دهند؛
الف- تکذیب می‌کنند، ب-انکار می‌کنند، ج- تکذیب و انکار می‌کنند، د- انکار و تکذیب می‌کنند... قبول دارم گزینه‌ها کمی شبیه یکدیگر شدند که به بزرگی خودتان ببخشید.البته گاهی اوقات هم از دست شان درمی رود و مانند یکی از مسئولان مرتبط با این موضوع می‌گویند: « درگیری اجتناب ناپذیر است» یعنی دستی هست و صورتی هست و اگر قرار باشد کسی با سیلی صورت خودش را سرخ کند، چرا دوستان زحمت این کار را نکشند.احتمالا به زودی بنرهایی با عنوان «صورت شما را با سیلی سرخ نگه می‌داریم» هم در سطح شهر نصب می‌شود.
الان شما فکر می‌کنید عمو سبزی‌فروش، سبزی‌ کم‌فروش در چه حالی است؟ نشسته داخل خانه و از ترس شوکر و چماق‌خوردن، نان و ماستش را می‌خورد.تازه سبزی هایش هم گِل داشتند که دیگر باید بیاید و بابت این کارهای ناپسندش پاسخگو هم باشد.همان مسئول نازنینی که جمله بالا را گفته در ادامه صحبت هایش گفته: « اخلاق و رفتار نیکو باید در دستور کار ماموران شهرداری قرار گیرد و این ماموران وظیفه دارند با همه شهروندان، حتی افراد متخلف، رفتار محترمانه داشته باشند». شما ببینید شکسته‌نفسی و فروتنی تا کجا؟! دیگر محترمانه‌تر از این؟ ملوسانه‌تر از این؟ سیمین‌برانه و گل‌پیکرانه‌تر از این؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج