۴۴۰۲۴۵
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

انهدام یک تیم تروریستی قبل از ورود به مرز ایران

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دوازدهمین گردهمایی مسئولان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء افزود: همین دو شب قبل بود که یک تیم تروریستی در یکی از مناطق مرزی در لحظه ورود به مرز که قصد عملیات انتحاری در کشور را داشت نابود شد.

خبرگزاری صدا و سیما: علاء الدین بروجردی؛ رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دوازدهمین گردهمایی مسئولان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء افزود: همین دو شب قبل بود که یک تیم تروریستی در یکی از مناطق مرزی در لحظه ورود به مرز که قصد عملیات انتحاری در کشور را داشت نابود شد.
وی گفت: خوشبختانه اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات و سایر دستگاههای امنیتی و انتظامی در مقابله با تیم های تروریستی آمادگی بسیار خوبی دارند که بارها شاهد خنثی سازی عملیات های تروریستی بوده ایم.
بروجردی افزود: دشمن با ایجاد و حمایت از گروهک های تروریستی و تکفیری ، برخی کشورهای منطقه را نا امن کرد تا در نتیجه به ملت ایران آسیب وارد کند حال آنکه بعد از گذشت سالها حضور گروههای تروریستی در سوریه و عراق ، اکنون رفته رفته آنها طعم شکست را می چشند و برایشان بسیار سخت است که در چنین شرایطی، ملت ایران از امنیت و آرامش بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: اکنون در مرحله پیروزی جبهه مقاومت ، غربی ها برای تروریست ها در حلب، اشک تمساح می ریزند در حالیکه آنها سالها چشم خود را روی کشتار مردم مظلوم در سوریه و همچنین کودکان بی دفاع در یمن بسته بودند و شورای امنیت سازمان ملل هم مانند همیشه نظاره گر این فجایع بوده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آنها در دوگانگی شان در سیاست های حقوق بشر کار را به جایی رساندند که علیه یمن قطعنامه صادر می کنند و به آل سعودی که نه غیرت عربی و نه غیرت اسلامی دارد ، جایزه می دهند.

بروجردی افزود: پیروزی های جبهه مقاومت در برابر کفر جهانی نشان از وقوع اتفاق عظیم در منطقه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تروریست دست پرورده کشورهای کفتار صفتی همچون انگلیس است .خداوند همچون قوم عاد و ثمود بر آنها هم بلای آنی نازل فرماید.که اینچنین راحت مال و جان مردم را به بازی گرفته اند

    • بی نام

      خداوند بهشون توان ونیرو بده امنیت امروز کشور رو مدیون این عزیزان هستیم وگرنه ایران هم مانند کشورهای همسایه ناامن میشد .دعای خیر مردم ایران بدرقه ی راهشان

    • مهدی

      خدا قوت ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج