۴۴۰۹۰
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

آلوده‌ترین محله‌ های تهران به مواد مخدر

فرماندار تهران با بیان اینکه محله‌های «سرخه‌حصار» و «فرحزاد» از آلوده‌ترین مناطق و محله‌های مواد مخدر و تجمیع معتادان است، گفت: بیش از ۹۵ درصد این مناطق پاکسازی شده و اجازه تجمیع معتادان در این مناطق را نخواهیم داد.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار تهران با بیان اینکه محله‌های «سرخه‌حصار» و «فرحزاد» از آلوده‌ترین مناطق و محله‌های مواد مخدر و تجمیع معتادان است، گفت: بیش از ۹۵ درصد این مناطق پاکسازی شده و اجازه تجمیع معتادان در این مناطق را نخواهیم داد.

عیسی فرهادی درباره مناطق و محله‌های آلوده تهران به مواد مخدر، گفت: مناطق فرحزاد و سرخه‌حصار به سمت پردیس، جزو آلوده‌ترین مناطق تهران به مواد مخدر است.

وی افزود: با عملیات‌های مختلف که طی سه ماه گذشته در این مناطق صورت گرفته، بیش از ۹۵ درصد این مناطق پاکسازی شده و اجازه نخواهیم داد که این دو مرکز محل تجمع معتادان شود.

فرماندار تهران تصریح کرد: ستاد شهرستان‌ها برای مبارزه با مواد مخدر در محله‌های شناسایی، تشکیل و فعال شده و توسعه کمپ‌های خصوصی تحت نظارت سازمان بهزیستی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته فرهادی، در حال حاضر شهر تهران دارای هشت کمپ ترک اعتیاد است که برنامه‌ریزی افزایش این مراکز به حدود ۱۵۰ کمپ در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار تهران خاطرنشان کرد: بنابراین تا پایان سال جاری هیچ معتادی بدون سرپناه نخواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرام

      سلام بچه ها
      من ی بنده خدام ک الان 18 سالمه
      در 14 سالگیم ب علت طلاق مامان بابام دچار افسردگی شدید شدم و بستری شدم بیمارستان روانی
      ی مدت اونجا موندم و بعد ی مدت چون ن پدر و ن مادرم متحمل هزینه های بیمارستان نشدن منم مرخص شدم
      با مادرم زندگی میکردم ک ی شب وقتی ازش خواستم بزاره برم بابامو ببینم شدیدا دعوامون شد و مامانم از خونه پرتم کرد بیرون
      رفتم خونه بابام ک در کمال بیرحمی وقتی فهمید کسی ک پشت دره منم فریاد زد برو پیش همون ک زاییدتت...هیچی اون شب تا صب تو پارک بودم .. فک کنید ی دختر 14 ساله تنها ی شب تو پارک باشه ... وقتی چند شب تو پارک موندو و کسی نیومد دنبالم و دیگه پولی ام نداشتم تصمیم گرفتم برم سمت مواد...سمت شیشه...دوستام تو مدرسه گفته بودن ک شیشه آدمو از فضای روحی بد معلق میکنه و منم زود باور بودم و ساده ... بعد از چند مدت ک دیگ هم معتاد بودم و هم پول تو جیبیم تموم شده بود تو پارک بیهوش شدم ... کل این اتفاقا حدود 11 روز طول کشید...وقتی بهوش اومدم تو بیمارستان بودم ... بعدشم ک با رفتارام ب اعتیاد شک کردن و با جواب آزمایش انتقالم دادن ب ی کمپ ترک اعتیاد...طی یک ونیم سال درمان سلامتیمو دوباره کسب کردم ... الانم با خانواده عموم زندگی میکنم و 18 سالمه و تازه دارم دوم دبیرستانو پشت سر میزارم ...
      تلخه نه؟!!!!
      حالا اشک ریختن و همدردی آزاده...قول میدم ناراحت نشم...مگه ی شیشه چند بار میشکنه ؟!....من دیگه شکستم .......خستم........

      پاسخ ها

      • محمد

        سلام . خدا لعنت کنه این تولید کننده ها و فروشنده های مواد رو. برات متاسفم. ولی خدا رو فراموش نکن.... آرامشی که در ارتباط با خدا هست توی هیچ چیز نیست. واقعا باید به حال و اوضاع این مملکت گریست... که فرزندانش اینطوری پرپر میشن...

      • بهار

        دوست عزیز مهم نیست چه گذشته ای داشتی مهم اینه که الان پاکی.....با جدیت درست رو ادامه بده و بدون دیو اعتیاد ممکنه دوباره گولت بزنه ارتباطت رو با خدا قطع نکن خدا در سخت ترین شرایط دست آدم رو میگیره آینده پیش روی توست پس سعی کن دیگه خرابش نکنی

      • خندون

        هرگز زانو نخواهم زد حتی اگر سقف آسمان کوتاهتر از قامتم شود...
        (کوروش)

      • طناز

        ارام جان گذشته رو به راحتب فراموش کن..و واسه اینده اماده کن خودتو تو اول راهی اصلا هم مهم نیست حالا به نا به دلایل موجه یا غیر موجه قبل چه اشتباهاتی کردی...مگه خدا خودش نگفه هزار بار خطا هم بکنید من اینقدر دوستون دارم که می بحشم و اغوشم براتون بازه؟ تو هم اول اون پدر و مادر بی انصافتو ببخش چون اونا هم یک زمان یک اشتباهی مرتکب شدند اما توانایی حل یا جبرانشو نداشتند چون ضعیف و ناتوتن بودند.. اما تو فراموش کن..بعدم اینقدر ایمانتو قوی کن تا بت تمام وجود واقعا باور کنی خدا واقعا دوست داره همراهته کمکت خواهد کرد.. و همه چی هم وقتی دسته اونه پس غصه و نا امیدی چه معنی داره اخه...تو فقط 18 سالته هنوز ببین چه روزهای قشنگی در انظارت خواهد بود اگر تو بخوای....

    • زهرا

      عزیزم بهت خیلی سخت گذشته میدونم.تو در امدن به این دنیا هیچ نقشی نداشتی.خدایی که تورو به این دنیا آورده خودش عاشقانه مواظبته.یاباسط الیدین بالرحمه .خدایا ماراتنگ درآغوشت بگیر.
      ارام جان من مادر3تادخترم که به خاطر نامردی شوهرم طلاق گرفتم .حرفهات مرددم کرد در طلاقم.دو چیز مرا از بحران حفظ کرد: درددل با خداودرس خواندن.اماده ازمون دکتری هستم.موفق باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج