۴۴۱۹۴
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

نحوه دوختن زیپ مخفی

زیپ ها انواع مختلفی دارند، از زیپ ساده، مخفی و زیپ شلوار گرفته تا زیپ جداشونده و زیپ شلوار جین. بعضی از خانم ها اغلب در تمیزدوزی زیپ های مخفی مشکل دارند و بعد از دوخت زیپ مخفی، در واقع زیپ همچنان در لباس مشخص است

نحوه دوختن زیپ مخفی




برترین ها: زیپ ها انواع مختلفی دارند، از زیپ ساده، مخفی و زیپ شلوار گرفته تا زیپ جداشونده و زیپ شلوار جین. بعضی از خانم ها اغلب در تمیزدوزی زیپ های مخفی مشکل دارند و بعد از دوخت زیپ مخفی، در واقع زیپ همچنان در لباس مشخص است. برای آنکه نکات ریز و فنی مربوط به دوختن زیپ مخفی را بدانید، این چند مرحله را رعایت کنید.

نحوه دوختن زیپ مخفی

۱. زیپ مخفی زیپی است که در درز مخفی می شود و دوخت آن مانند زیپ های معمولی نیست. قبل از هر چیز باید زیپ را آماده کنید. ابتدا آن را باز کنید و کاملاً اتو بزنید تا صاف شود و لبه های آن را باز کنید. زیرا دوخت زیپ مخفی باید تا حد ممکن از لبه زیپ باشد تا زیپ کمتر نمایان شود.

نحوه دوختن زیپ مخفی

۲. نوار زیپ را روی درزی که قرار است بدان دوخته شود سوزن بزنید و برای راحتن دهید و آن را کوک بزنید. مراقب باشید که فاصله زیپ از از لبه های پارچه به یک اندازه باشد تا بیرون زدگی نداشته باشد.

نحوه دوختن زیپ مخفی

۳. پایه چرخ را به پایه مخصوص زیپ تغییر دهید. به آرامی با دست چرخ کنید تا سوزن روی زیپ بیاید و جایش محکم شود. اگر پایه چرخ را درست روی زیپ بگذارید، وقتی چرخ می کنید درست از کنار لبه دوخته می شود و چیزی بیرون نمی ماند. همینطور که در حال دوختن هستید، سوزن ها را دربیاورید تا زیر پایه گیر نکنند.

نحوه دوختن زیپ مخفی

۴. برای طرف مقابل هم همین کارها را بکنید.

نحوه دوختن زیپ مخفی

۵. زیپ را بالا بکشید و دو لبه پارچه را روی هم قرار دهید و سوزن بزنید. پایه چرخ معمولی را وصل کنید و آن را در راستای پایین زیپ قرار دهید و درست از کنار زیپ تا پایین بدوزید که قسمت پایین زیپ هم دیگر مشخص نباشد.

نحوه دوختن زیپ مخفی

۶. در مرحله آخر قسمت زاپاس کنار زیپ را با فاصله نیم الی یک سانت بدوزید تا رشته های پارچه یا نخ دیگری در زیپ گیر نکند و آن را خراب نکند و بدین ترتیب درز را کامل کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج