۴۴۲۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گزارش فیلم های روز دنیا

شکست "ماشين ها" در گيشه جهاني

فيلم هاي سينمايي "تغيير شکل دهندگان ۲"، "ماشين ها ۲" و "پانداي کونگ فو کار ۲" به ترتیب با فروشي برابر با ۲۱۰، ۱/۲۲ و ۱۹ ميليون دلار در رتبه اول تا سوم فروش فيلم هاي اين هفته جهان قرار گرفته اند.

سومين قسمت از مجموعه فيلم هاي اکشن تخيلي "تغيير شکل دهندگان" به نام "تغيير شکل دهندگان: تاريکي ماه" (Transformers: Dark of the Moon) به کارگرداني مايکل بي در نخستين هفته اکران خود، با فروشي برابر با ۲۱۰ ميليون دلار عنوان پرفروش ترين فيلم اين هفته سينماهاي جهان را به خود اختصاص داده است.

فيلمنامه سومين قسمت از اين فيلم هاي سينمايي اکشن تخيلي را اهرن کروگر نوشته است و در اين قسمت از "تغييردهندگان: تاريکي ماه"، ربات ها تلاش مي کنند با رقابت با دشمنان خود به رازهاي فضا پيماهاي پنهان شده در سياره ماه پي ببرند.

شيا لبوف، روسي هنتينگتون ويتلي و تارس گيبسون از جمله بازيگران جوان و محبوبي هستند که در سومين قسمت از "تغييردهندگان" ايفاي نقش کرده اند.

قسمت نخست "تغيير دهندگان" در سال ۲۰۰۷ ميلادي روي پرده سينماها رفته است و در آن زمان فروشي برابر با ۷۱۰ ميليون دلار را براي خود رقم زده و دومين قسمت از اين مجموعه فيلم ها نيز که "تغييردهندگان: انتقام شکست خوردگان" (Transformers: Revenge of the Fallen) نام داشت با اکران در سال ۲۰۰۹ ميلادي فروشي برابر با ۸۳۷ ميليون دلار را کسب کرد.

شکست "ماشين ها" در گيشه جهاني

بنابر گزارش پايگاه اطلاع رساني هاليوود ريپورتر، دومين قسمت از انيميشن "ماشين ها" (Cars) به کارگرداني جان لاستر و برد لوييس نيز در اين هفته با فروشي برابر با ۱/۲۲ ميليون دلار، عنوان دومين فيلم پرفروش سينماهاي جهان را از آن خود کرده است.

فيلمنامه "ماشين ها ۲" را بن کويين و جان لاستر به طور مشترک نوشته اند و در اين قسمت "مک کويين" همره با دوست خود به نام "مستر" براي شرکت در مسابقات رالي بين المللي آماده مي شوند، اما در طي تلاش براي اين آماده سازي با مشکلاتي مواجه مي شوند.

لري کيبل گاي، اون ويلسون، مايکل کين، اميلي موريتيمور و ادي ايزارد از جمله بازيگراني هستند که به جاي شخصيت هاي اين انيميشن حرف مي زنند.

شکست "ماشين ها" در گيشه جهاني

انيميشن سه بعدي "پانداي کونگ فو کار ۲" (Kung Fu Panda ۲) به کارگرداني جنيفر يو نيز در ششمين هفته اکران خود با فروشي برابر با ۱۹ ميليون دلار در رتبه سوم جدول فروش فيلم هاي اين هفته سينماهاي جهان ايستاده است.

در دومين قسمت انيميشن "پانداي کونگ فو کار" نيز بازيگران مطرح و برجسته اي مانند آنجلينا جولي، جک بلک، جکي چان، داستين هافمن، ژان کلود وندم، سث راسل و گري الدمن به جاي شخصيت هاي آن حرف مي زنند و در قسمت دوم اين انيميشن "پو" براي از بين بردن دشمني که داراي يک سلاح کشنده جديد است با گروهي از کونگ فو کاران حرفه اي همکاري مي کند.

نخستين قسمت انيميشن "پانداي کونگ فو کار" که در سال ۲۰۰۸ ميلادي اکران شده بود، توانست فروشي برابر با ۶۳۱ ميليون دلار را براي خود رقم بزند.

شکست "ماشين ها" در گيشه جهاني

دومين قسمت از مجموعه فيلم هاي کمدي "خماري" (The Hangover) به کارگرداني تاد فيليپس نيز که در نخستين هفته اکران در صدر جدول پرفروش ترين فيلم هاي آمريکاي شمالي قرار گرفته بود، در ششمين هفته اکران با فروشي برابر با ۹/۸ ميليون دلار در رتبه چهارم پرفروش ترين فيلم هاي اين هفته سينماهاي جهان قرار گرفته است.

"خماري ۲" نيز همانند قسمت اول شاهد حضور بازيگران معروف و محبوب فيلم هاي کمدي مانند بردلي کوپر، زک گاليفيانکيس و اد هلمز است و در اين قسمت "فيل"، "استو"، "آلن" و "دوگ" براي برگزاري مراسم جشن عروسي "استو" به تايلند سفر مي کنند، اما در اين کشور نيز همانند قسمت پيشين اين فيلم، در شب قبل از عروسي، اتفاقات جالب و خنده داري براي اين جوانان رخ مي دهد.

قسمت نخست فيلم کمدي "خماري" با اکران در سال ۲۰۰۹ ميلادي توانسته بود فروشي برابر با ۴۶۷ ميليون دلار را براي خود رقم بزند.

شکست "ماشين ها" در گيشه جهاني

فيلم سينمايي "ساغدوش هاي عروس" (Bridesmaids) که هشتمين هفته اکران خود را تجربه مي کند نيز با فروشي برابر با ۲/۷ ميليون دلار در رتبه پنجم جدول فروش فيلم هاي اين هفته سينماهاي جهان جاي گرفته است.

کارگرداني "ساقدوش هاي عروس" را پل فيگ برعهده دارد و کريستن يگ، مايا رادولف و راس بيرني در اين فيلم کمدي ايفاي نقش کرده اند.

شکست "ماشين ها" در گيشه جهاني

فيلم سينمايي "معلم بد" (Bad Teacher) به کارگرداني جيک کاسدان که سومين هفته اکران بين المللي خود را تجربه مي کند نيز با فروش ۷/۶ ميليون دلاري خود، رتبه ششم پرفروش ترين فيلم هاي اين هفته سينماهاي جهان را از آن خود کرده است.

فيلمنامه "معلم بد" را جن استاپنيتسکي و لي آيزنبرگ به طور مشترک نوشته اند و بازيگراني مانند کامرون دياز، جاستين تيمبرليک و جيسون سيگال نيز در اين فيلم کمدي ايفاي نقش کرده اند.

شکست "ماشين ها" در گيشه جهاني


فيلم کمدي "پنگوئن هاي آقاي پاپر" (Mr. Popper`s Penguins) که جيم کري در آن ايفاي نقش مي کند نيز در سومين هفته اکران خود با فروشي برابر با 7/5 ميليون دلار در رتبه هفتم فروش فيلم هاي اين هفته سينماهاي جهان جاي گرفته است.
کارگرداني فيلم کمدي "پنگوئن هاي آقاي پاپر" را مارک واترز برعهده دارد و فيلمنامه اين فيلم سينمايي را نيز شان اندرز و جان موريس به طور مشترک نوشته اند.

علاوه بر جيم کري بازيگران ديگري مانند کارلا گوکينو و آنچلا لانزبري نيز در اين فيلم سينمايي ايفاي نقش کرده اند و "پنگوئن هاي آقاي پاپر" داستان يک مرد تاجر (جيم کري) را روايت مي کند که پس از به ارث برد ۶ پنگوئن مجبور مي شود اين حيوانات را در آپارتمان خود نگهداري کند، اما پس از گذشت چند روز منزل او به يک مکان سرد و مناسب نگهداري پنگوئن ها تبديل مي شود و به همين دليل موقعيت شغلي او به خطر مي افتد.

شکست "ماشين ها" در گيشه جهاني

جديدترين قسمت از مجموعه فيلم هاي اکشن "مردان مجهول" به نام "مردان مجهول: درجه يک" (X-Men: Firs Class) نيز در پنجمين هفته اکران خود با فروشي برابر با ۵ ميليون دلار رتبه هشتم جدول فروش فيلم هاي اين هفته جهان را از آن خود کرده است.

کارگرداني جديدترين قسمت "مردان مجهول" را متيو ووگن برعهده دارد و جيمز مک اوي، مايکل فاسبندر و جنيفر لاورنس از جمله بازيگراني هستند که در اين فيلم اکشن ايفاي نقش کرده اند.

"مردان مجهول" (X-Men)، "مجهول ۲" (X۲)، مردان مجهول: آخرين پايداري" (X-Men: The Last Stand) و "مردان اصيل مجهول: ولورين" (X-Men Origins: Wolverine)، ۴ قسمت پيشين اين مجموعه فيلم هاي اکشن هستند که به ترتيب در سال هاي ۲۰۰۰، ۲۰۰۳، ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ ميلادي روي پرده سينماها رفته اند.

شکست "ماشين ها" در گيشه جهاني

فيلم سينمايي "سوپر ۸" (Super ۸) که در نخستين هفته اکران عنوان پرفروش ترين فيلم ۲ کشور آمريکا و کانادا را از آن خود کرده بود نيز در اين هفته با فروشي برابر با ۶/۳ ميليون دلار در رتبه نهم اين جدول ايستاده است.

فيلم سينمايي "سوپر ۸" به کارگرداني و نويسندگي جي جي آبرامز ماجراي گروهي از نوجوانان را به تصوير مي کشد که در حين ساخت يک فيلم با دوربين فيلمبرداري خانگي ۸ ميليمتري خود شاهد يک تصادف بسيار مهيب قطار مي شوند و پس از اين تصادف به تدريج اتفاقات عجيبي براي شهري که آنها در آن زندگي مي کنند رخ مي دهد که آنها را به تصادف قطار مشکوک مي کند.

شکست "ماشين ها" در گيشه جهاني

فيلم سينمايي "درخت زندگي" (Tree of Life) به کارگرداني ترنس مالک نيز که پيش از اين جايزه نخل طلاي بهترين فيلم شصت و چهارمين دوره جشنواره فيلم کن را دريافت کرده بود، در اين هفته با فروشي برابر با ۶/۲ ميليون دلار در رتبه دهم

جدول فروش فيلم هاي سينماهاي جهان ايستاده است.

شکست "ماشين ها" در گيشه جهاني

همچنين فروش کلي فيلم هاي اين جدول نيز تا این هفته بدين صورت است:

"تغيير شکل دهندگان: تاريکي ماه" با ۵ روز اکران، ۳۷۳ ميليون دلار.

"ماشين ها ۲" با ۱۰ روز اکران، ۱۹۸ ميليون دلار.

"پانداي کونگ فو کار ۲" با ۳۹ روز اکران، ۵۳۰ ميليون دلار.

"خماري ۲" با ۳۹ روز اکران، ۵۴۹ ميليون دلار.

"ساغدوش هاي عروس" با ۵۲ روز اکران، ۱۸۷ ميليون دلار.

"معلم بد" با ۱۰ روز اکران، ۸۸ ميليون دلار.

"پنگوئن هاي آقاي پاپر" با ۱۰ روز اکران، ۶۱ ميليون دلار.

"مردان مجهول: درجه يک" با ۳۱ روز اکران، ۳۳۴ ميليون دلار.

"سوپر ۸" با ۲۴ روز اکران، ۱۵۳ ميليون دلار

"درخت زندگي" با ۳۷ روز اکران، ۲۷ ميليون دلار.

منبع: cinemapress.ir

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

شکست "ماشين ها" در گيشه جهاني

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج