۴۴۳۲۸۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ماندنم بستگی به شرایط دارد

زهیوی: بعضی بازیکنانمان تعصب ندارند

رحیم زهیوی حسابی از دست برخی هم تیمی هایش در بازی های اخیر استقلال خوزستان گلایه دارد.

هوادار: رحیم زهیوی مهاجم تاثیر گذار استقلال خوزستان در بازی با گسترش فولد تبریز هم توانست برای تیمش گلزنی کند اما جلوی باخت تیمش را نتوانست بگیرد. استقلال خوزستان با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا وضعیت این تیم بغرنج شود.

زهیوی درباره این بازی گفت : متاسفانه روی غفلت گل خوردیم. فکر می کنم باز هم بدشانسی به سراغمان آمد. چند موقعیت داشتیم که گل نکردیم و آنها خیلی راحت و در دقایق پایانی گل زدند. متاسفانه بازهم در ثانیه های پایانی گل خوردیم تا بازنده بازی شویم.

او در ادامه راجع به شرایط تیمش تصریح کرد: راستش را بخواهید احساس می کنم آنقدر روی دوش بازیکنان فشار است که بچه ها با تمام تمرکز بازی نمی کنند. متاسفانه در تیممان بعضی از بازیکنان، تعصب لازم را ندارند. خیلی بی انگیزه شده اند و تعصب به خرج نمی دهند. اینکه مشکل مالی داریم شکی نیست. اما دلیل نمی شود به خاطر بی پولی نتیجه نگیریم. آنهایی که من را از نزدیک می شناسند خیلی خوب می دانند که چقدر مشکلات مالی زیادی دارم. خانواده پولدار ندارم. من هم فکرم هزار برابر بقیه مشغول است اما دلیل نمی شود تعصب لازم را به خرج ندهم.

زهیوی درباره شایعه حضورش در نیم فصل دوم در استقلال یا پرسپولیس تصریح کرد: پیشنهادات زیادی دارم اما می خواهم تا آخرین ثانیه برای تیمم تلاش کنم. نمی خواهم کسی بیاید و بگوید زهیوی چند هفته ای است که دلش با تیم نبود.شرایط مالی بسیار سختی دارم .با این حال وقتی بازی می کنم بی خیالش می شوم.بعد از این بازی تصمیم را می گیرم. نمی دانم چه اتفاقی می افتد. می خواهم بمانم اما اگر شرایط را فراهم نکنند از این تیم می روم.

زهیوی در پایان از عملکرد سیروس پورموسوی دفاع کرد و گفت: هر مربی دیگری جای ایشان بود ته جدول بودیم. ایشان مربی اخلاق مدار و با معرفتی استو دردمان را می فهمد.شک ندارم خیلی ها حسرت داشتن چنین مربی را می خورند.واقعا او با تمام وجود برای حل مشکلات می جنگد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خرو

      یا تو تیمت بمام وبازی کن. یا سر مردم رو درد نیار؛ برو جایی که مشکلت حل شود وفوتبالت به قول خودت بازی کنی وپولت رو هم بگیری تا مشکل مادیت هم حل شود. یا حق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج