۴۴۳۵۵۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بارش شدید برف در جاده چالوس - کرج

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های چالوس و کلاردشت با اشاره به بارش شدید برف در جاده کندوان گفت : با تلاش نیروهای راهداری تردد در مسیر کوهستانی چالوس - کرج با وجود بارش برف و یخبندان و مه شدید روان است.

خبرگزاری ایرنا: سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های چالوس و کلاردشت با اشاره به بارش شدید برف در جاده کندوان گفت : با تلاش نیروهای راهداری تردد در مسیر کوهستانی چالوس - کرج با وجود بارش برف و یخبندان و مه شدید روان است.

مهدی صفایی اظهار داشت: هم اکنون شاهد بارش سنگین برف در این محور به ویژه منطقه تونل کندوان، سیاه بیشه و هزار چم همراه با مه شدید هستیم.
وی تصریح کرد: با توجه به آغاز بارش برف از ۲ روز گذشته در کندوان نیروهای راهداری با بکارگیری تمام امکانات به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند و در حال حاضر تردد با برف روبی مسیر به صورت روان انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: به دلیل کاهش شدید دما و یخبندان نمک پاشی در تمامی مسیر سطح جاده صورت گرفته و ادامه دارد.
صفایی با اشاره به تداوم بارش برف و یخبندان در این مسیر از رانندگان خواست ضمن همراه داشتن وسایل مورد نیاز تردد زمستانی در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه های ایمنی پلیس و ماموران راهداری توجه کنند.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های چالوس و کلاردشت، ارتفاع برف در منطقه را ۳۰ سانتیمتر اعلام کرد و گفت: نیروهای راهداری با بکارگیری ۳ دستگاه خودرو نمک پاش و خودروهای برف روب در این مسیر مشغول فعالیت هستند.
وی همچنین با اشاره به بارش شدید برف در کلاردشت گفت : در حال حاضر تمامی راههای اصلی و فرعی این شهرستان باز است ضمن اینکه نیروهای راهداری در این شهرستان مشغول نمک پاشی در خیابان ها هستند.
بر اساس اعلام اداره کل اموزش و پرورش استان مازندران به دلیل بارش شدید برف در کلاردشت روز یکشنبه تمام مدارس این شهرستان در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل است.
مسئول هواشناسی سیاه بیشه گفت: هم اکنون منطقه سیاه بیشه برفی همراه با مه شدید با دید ۱۰۰ متر است و این وضعیت تا عصر امروز ادامه خواهد داشت.

کرمعلی اسدی افزود: در حال حاضر دمای هوای سیاه بیشه منفی هشت درجه سانتیگراد است و پیش بینی می شود امشب به ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج