۴۴۴۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عاشق زرد می شوید

رنگي انرژيك بـراي همه اتـاق‌ها

رنگ زرد از آن دست رنگ‌هايي است كه طيف‌هاي مختلفي را شامل مي‌شود و انعطاف‌پذيري زيادي در مشاركت با ديگر رنگ‌ها دارد. به اين معني كه از طيف‌هاي مختلف رنگ زرد مي‌توان به راحتي در كنار بسياري از رنگ‌هاي گروه سرد و گرم براي افزايش زيبايي و جذابيت رنگ اتاق‌ها، دكوراسيون و وسايل خانه يا محل كار بهره برد.

رنگي انرژيك بـراي همه اتـاق‌ها

رنگي انرژيك بـراي همه اتـاق‌ها

مناسب براي سالن پذيرايي يا اتاق كار

طيف‌هاي رنگ زرد به‌دليل جذابيت‌هاي مختلفي كه دارند و با توجه به انرژي زيادي كه اين رنگ در خود نهفته دارد، مي‌تواند بهترين انتخاب براي ديوارهاي اتاق پذيرايي يا نشيمن باشد؛ اتاقي كه قرار است پذيراي مهمانان يك خانواده باشد يا فضايي براي گردهمايي‌هاي خانوادگي محسوب شود. استفاده از رنگ زرد در كاغذديواري يا رنگ ديوار و متناسب با آن و به كار بردن يك يا ۲ وسيله زرد رنگ دكوري از قبيل مبلمان زردرنگ، بلورهاي زرد يا يك ميز چوبي زرد رنگ مي‌تواند جلوه اين اتاق را ۲ چندان كند.


رنگي انرژيك بـراي همه اتـاق‌ها

كمدهاي زرد براي اتاق دختران

بسياري از كارشناسان طراحي و دكوراسيون معتقدند، استفاده از كمد يا صندلي و ميزتحرير زرد رنگ مي‌تواند جلوه زيادي به اتاق يك دختر نوجوان بدهد و زيبايي و ظرافت اين اتاق را ۲چندان كند. تنها نكته پراهميت، نگهداري و پاك كردن به موقع گرد و غبار از روي مبلمان زرد رنگ است زيرا اين رنگ در گروه رنگ‌هايي وجود دارد كه گرد و غبار را به‌خود جذب كرده و خيلي زود چرك مي‌شود.


رنگي انرژيك بـراي همه اتـاق‌ها

روتختي با رنگي متفاوت

استفاده از ميزناهار خوري يا تخت‌خواب چوبي زرد رنگ با يك روميزي يا روتختي متناسب جلوه زيادي به اتاق ناهار خوري و اتاق خواب مي‌دهد. تنها كافي است با انتخاب يك روميزي جذاب و طرح دار كه در آن از رنگ‌هاي سفيد، كرم و طيف‌هاي مختلف زرد استفاده شده به جذابيت اين اتاق بيفزاييد. رنگ زرد اگر چه به دليل انرژي زيادي كه در خود دارد براي ديوارهاي اتاق خواب توصيه نمي‌شود اما به‌صورت جزئي بهترين رنگ براي اثاثيه و كمدهاي موجود در اين اتاق است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج