۴۴۷۶۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عبداللهی: مذاکره با خارجی‌ها شایعه بود

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: همه شایعات را می شنیدیم اما می دانستیم که واقعیت ندارد.

کاپ: نصرالله عبداللهی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال قبل از مصاف با سپاهان اظهار داشت: دو، سه جلسه تمرین خیلی خوب داشتیم. می دانستیم که این بازی مهم است و مربیان هم همه توصیه های لازم را به تیم داشتند. حالا دیگر بقیه اش به بازیکنان بستگی دارد. اوضاع تیم بسیار خوب است و بازیکنان یکدل هستند تا با پیروزی در این بازی به تعطیلات بروند.

وی درباره دشواری های دیدار با سپاهان گفت: همه بازی های لیگ سخت است و بازی آسان نداریم. سپاهان هم تیم خوبی است و مربیان بازیکنان را توجیه کرده اند بقیه اش به خود بازی و عملکرد نفرات ما بستگی دارد.

وی درباره حرف و حدیث های اخیر مبنی بر مذاکره باشگاه با مربیان خارجی بیان داشت: ما همه این شایعات را می شنیدیم اما می دانستیم که مدیریت و وزیر ورزش از کادر فنی حمایت می کند. به همین دلیل نگرانی وجود نداشت. من مطمئن هستم که استقلال در نیم فصل دوم شرایط متفاوتی پیدا می کند حالا شاید در این مسابقه نه اما قطعا در ادامه نتیجه تلاش های کادر فنی را خواهیم دید.

سرپرست تیم استقلال پیرامون اینکه که گفته می شود استقلال در بازی فردا تغییرات چشمیگری خواهد داشت خاطرنشان کرد: تا فردا صبر کنید کادر فنی تصمیم نهایی را خواهد گرفت و همه چیز به نظر آقای منصوریان و همکارانشان بستگی دارند.

عبداللهی درباره قرار گرفتن نام بختیار رحمانی در فهرست ۱۸ نفره استقلال و این شائبه که مشکل انضباطی داشته اند گفت: بختیار مشکل انضباطی نداشته و نبودن او در فهرست بازی به دلایل فنی صورت گرفته و تشخیص کادر فنی بوده است.

وی پیرامون موضوع اختلافات مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان عنوان کرد: بالاخره خیلی جاها ممکن است اختلافاتی ایجاد شود اما این موضوع که شما می گویید آنقدر بارز نبوده که بخواهیم آن را بزرگ کنیم.

عبداللهی درباره علت غیبت رحمتی در زمان صحبت های منصوریان قبل و بین دیدار استقلال و نفت گفت: رحمتی گفت کمی مریض است و به همین دلیل در دقایقی حضور نداشت.
وی در پایان خبر اولتیماتوم به منصوریان را تکذیب کرد و گفت: کادر فنی ان شاءالله تا پایان فصل به کار خود ادامه خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج