۴۴۹۴۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جلوگیری از فرار مغزها در بازار سرمایه

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در مراسم رونمایی از صندوق‌های VC و بازار SME گفت: امروز روز سرمایه فکری و جلوگیری از فرار مغزهاست.

خبرآنلاین: رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در مراسم رونمایی از صندوق‌های VC و بازار SME گفت: امروز روز سرمایه فکری و جلوگیری از فرار مغزهاست.

شاپور محمدی در مراسم رونمایی از صندوق های سرمایه گذاری جسورانه و همچنین بازگشایی بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس، با اعلام اینکه امروز روز سرمایه فکری و جلوگیری از فرار مغزهاست، افزود: بازار نوپای SME پیام آور اشتغال زایی و حمایت از ایده های خلاقانه است.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهارداشت: این شرکت ها اشتغال به همراه خواهند داشت و پیام آور مقابله با یاس و ناامیدی هستند، چرا که فرهنگ توانستن و به نتیجه رسیدن را ترویج می کنند. امروز روز قیمت گذاری ایده و خلاقیت است امروز بازار سرمایه به همه ایده ها و خلاقیت ها پیام یاری و همکاری داده و امروز روز سرمایه فکری و جلوگیری از فرار مغزهاست.

محمدی ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس، سازمان صنایع کوچک و متوسط، معاونت علمی و فنآوری ریاست جمهوری و همچنین امیر هامونی؛ مدیر عامل شرکت فرابورس گفت: قرار نیست تنها کالا و خدمات قیمت گذاری شود بلکه باید ایده ها و خلاقیت ها نیز دارای ارزش باشند. با همین هدف گذاری تامین مالی شرکت های دانش بنیان و ایده محور از امروز در فرابورس امکانپذیر شد.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به مزیت های شرکت های کوچک و متوسط اشاره کرد و افزود: این شرکت ها اشتغال به همراه خواهند داشت و پیام آور مقابله با یاس و ناامیدی هستند، چرا که فرهنگ توانستن و به نتیجه رسیدن را ترویج می کنند.

وی ادامه داد: فرصت تامین مالی صندوق های سرمایه گذاری جسورانه و شرکت های کوچک و متوسط در فرابورس ایجاد شده و همچنین این حضور برای سرمایه گذاران منشاء سودآوری است.

رییس سازمان بورس با تاکید بر اینکه رشد و بازدهی شرکت های کوچک و متوسط می تواند بالاتر از سایر شرکت های متکی به منابع طبیعی و فیزیکی باشد، گفت: رشد استارتاپ ها بسیار بالاست بنابراین برای سرمایه گذاران یک فرصت مهم محسوب می‌شوند.

سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: حضور شرکت های کوچک و متوسط در بازار سرمایه کاهش هزینه های مالی برندسازی و صادرات ایده را به همراه دارد و ظرفیت های بالایی برای آنها ایجاد خواهد کرد.

محمدی تصریح کرد: خوشبختانه زحماتی که شرکت فرابورس، معاونت علمی فنآوری ریاست جمهوری و سایر نهادهای ذی ربط متحمل شده اند امروز به ثمر رسید. هرچند حجم دارایی های این بازار اکنون کوچک است اما بدون شک این بازار نوپای کوچک پیام آور اشتغال زایی و حمایت از ایده ها و خلاقیت ها است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج