۴۵۰۳۲۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

یادگار تبریز در جمع ورزشگاه‌‎های مدرن ایران

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اعلام کرد عملیات بازسازی چمن ورزشگاه یادگار امام(ه) تبریز به پایان رسیده است.

ورزش‌ سه: حدود ۸ ماه از استارت عملیات بازسازی و ترمیم چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) می گذرد و به گفته مسئولان امر این ورزشگاه در تاریخ ۲۴ دیماه آماده میزبانی از مسابقه ماشین سازی و فولاد در لیگ برتر است.

پایان عملیات بازسازی چمن

مصطفی مدبر، مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار اظهار داشت: «بازسازی این زمین چمن گام مهمی در عرصه استانداردسازی ورزشگاه های کشور بود که سرانجام پس از دو سال تحقیقات کارشناسی به مدرن ترین امکانات فنی جهان و سیستم گرمایش از کف و آبیاری هوشمند مجهز شده است. زمین چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز اکنون با دمای بین ۱۸ تا ۲۲ درجه سانتیگراد که از کف تامین می شود، آماده برگزاری رقابت های لیگ برتر است. همچنین طی این مدت چمن این ورزشگاه دو بار کوتاه شده و از مطلوبیت بالایی هم برخوردار است.»

اقدامات موازی با ترمیم چمن

او در بخش دیگری از صحبت هایش به اقدامات موازی با ترمیم چمن اشاره کرد و گفت: «در کنار بازسازی زمین چمن ورزشگاه یادگار امام همچنین برخی اقدامات جانبی نیز انجام شده است که از آن جمله می توان به ایجاد حدود سه هزار متر چمن مصنوعی در اطراف زمین چمن اصلی به ویژه در محدوده نیمکت ذخیره ها و زیباسازی و رنگ آمیزی بخشی از این محوطه اشاره کرد. همچنین رختکن های میهمان و میزبان ورزشگاه مورد بازسازی قرار گرفته است.»

۱۰ هزار صندلی برای ترمیم سکوها

مدبر موضوع ترمیم صندلی های ورزشگاه را هم پیش کشید و عنوان کرد: «۱۰هزار صندلی نیز از سوی شرکت توسعه به ورزشگاه یادگار امام هدیه شده که ۷۵۰۰صندلی نصب شده و مابقی نیز بعد از مساعد شدن شرایط جوی تا پایان هفته نصب خواهد شد. همچنین خزانه جدیدی به مساحت ۲۸۰۰متر مربع جهت کاشت بذر و تعویض چمن در مواقعی که در حین بازی ممکن است به طور طبیعی آسیب ببیند، ایجاد کرده ایم و اکنون منتظر شرایط مناسب آب و هوایی برای کاشت آن هستیم.»

بازی افتتاحیه

به گفته مدبر ورزشگاه یادگار در تاریخ ۲۴ دیماه با میزبانی از بازی ماشین سازی و فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال افتتاح می شود. این در حالی است که ورزشگاه یادگار زودتر هم می توانسته میزبان مسابقات باشد اما مسئولان باشگاه ها ترجیح دادند چمن وضعیت بهتری پیدا کند.

یک ورزشگاه مدرن دیگر آماده شد

ورزشگاه یادگار امام ( ره) تبریز با ظرفیت حدود ۷۰ هزار نفر با طرحی شبیه ورزشگاه هیروشیمای ژاپن برخوردار است و اکنون پس از ورزشگاه آزادی تهران و نقش جهان اصفهان به عنوان سومین ورزشگاه مجهز به سیستم گرمایش از کف شناخته می شود. با توجه به اهمیت بازسازی زمین چمن این ورزشگاه با آخرین شیوه های روز دنیا و منطبق با استاندارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا و تاکید مسئولان ورزشی، از چمن رول داخلی با بذر هلندی استفاده شد. بذری که در ورزشگاه های ملی فوتبال اروپا و آمریکا استفاده می شود و تحت تایید فیفا نیز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استادیوم تبریز شرایط این رو داره که گنجایشش رو افزایش بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج