۴۵۰۳۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ در «پایتخت ۲»

سيروس مقدم با تأکيد بر اينکه قرارست سريال”پايتخت۲" صداي مردم را به مسئولان برساند، تصريح کرد در اين اثر درباره انتخابات ۹۲ هم حرف مي‌زنيم ولي نه خيلي مستقيم.

خبرگزاری مهر: سيروس مقدم با تأکيد بر اينکه قرارست سريال"پايتخت۲" صداي مردم را به مسئولان برساند، تصريح کرد در اين اثر درباره انتخابات ۹۲ هم حرف مي‌زنيم ولي نه خيلي مستقيم.

سيروس مقدم کارگردان"پايتخت" درباره پايان‌بندي اين سريال نوروزي که اين روزها دومين سري آن ساخته مي‌شود به مهر گفت: پايان سريال نسبت به متن اوليه هيچ تغييري نمي‌کند چون از همين حالا معلوم است.

گنبد و گلدسته سريال که نذر يکي از زنان خانه سالمندان است بايد در مسجدي در قشم، برپا شود و پايان قصه همين است.وي افزود: با اين حال کار ما به شدت به‌روز است و مطمئن باشيد اگر فردا در روزنامه خبري بخوانيم که به درد قصه بخورد، آن را در کار مي‌گنجانيم.

مثلا در"چک برگشتي" ما از موضوع بازي استقلال و پرسپوليس استفاده کرديم و شب هم روي آنتن رفت و همه شوکه شدند.اين کارگردان پيشکسوت تلويزيون تصريح کرد: اين بار هم همينطور است. ممکن است با مسايل، حوادث، رويدادها و خبرهاي جالبي روبه‌رو شويم که آنها را وارد قصه کنيم.

اين ذات و خاصيت قصه‌هاي رئال و اجتماعي است.مقدم با بيان اينکه بحث"پايتخت۲" مهاجرت و مسايل مربوط به آن نيست، يادآور شد: در اين سريال ايجاد همبستگي، همدلي و وحدت بين مردم کشوري به اسم ايران مدنظرمان است که داراي يک دين، زبان و آداب و اعتقادات مشترک هستند.

انتخابات ریاست جمهوری 92 در «پایتخت 2»

در واقع با حمل اين گل‌دسته از شمال ايران به يک منطقه محروم در يک جزيره دورافتاده، موضوعات مدنظر ما به بار مي‌نشيند و پيام کار ما اين است.وي درباره تفاوت شخصيت‌پردازي‌ها در اين سريال در مقايسه با سري اول آن توضيح داد: اعضاي اين خانواده همان افراد سري اول سريال هستند. هنوز وقتي پاي باباپنجعلي درد مي‌گيرد نقي ماساژش مي‌دهد و به پايش روغن مي‌مالد، احترام او به همسرش هما هم مثل هميشه است.

سازنده بيش از ۲۰ سريال تلويزيوني ادامه داد: چيزي که به اين سري اضافه شده و به درد امروز جامعه مي‌خورد، اين است که نقي و خانواده‌اش زادگاهشان را که جايي خوش و خرم و سرسبز است، ترک مي‌کنند و به سمت سرزمين‌هايي که نمي‌شناسند راه مي‌افتند.

در اين مسير با سختي‌ها و مرارت‌هايي روبه‌رو مي‌شوند که نه تنها باعث جدا شدن آنها از هم يا ايجاد بحران در خانواده نشده بلکه آنها را با يکديگر همدل‌تر و صميمي‌تر مي‌کند و باعث مي‌شود بيشتر از قبل خصوصيت‌هاي اخلاقي يکديگر را بشناسند.

مقدم در پاسخ به اينکه آيا با توجه به برگزاري انتخابات در سال ۹۲"پايتخت۲" به اين موضوع نيز مي‌پردازد يا خير، جواب مثبت داد و اظهار کرد: بله به اين موضوع اگرچه نه خيلي مستقيم اما به نوعي خواهيم پرداخت. بحث شوراها، مشکلات و گراني‌ها را نيز مطرح خواهيم کرد تا صداي مردم را به مسئولان برسانيم. البته سعي کرده‌ايم اين امر گل‌درشت نباشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج