adexo3
۴۵۲۸۹۸
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

برای تعطیلی مدارس تصمیمی گرفته نشده

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تهران گفت: طبق تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا تا روز سه‌شنبه تعطیلی کارخانه‌های آلاینده و افزایش محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد پیش‌بینی شد بر این اساس هنوز برای تعطیلی مدارس تصمیمی گرفته نشده است.

خبرگزاری تسنیم: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تهران گفت: طبق تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا تا روز سه‌شنبه تعطیلی کارخانه‌های آلاینده و افزایش محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد پیش‌بینی شد بر این اساس هنوز برای تعطیلی مدارس تصمیمی گرفته نشده است.

حسن محمدی در خصوص وضعیت تعطیلی مدارس با توجه به آلودگی هوای تهران اظهار داشت: تصمیمات برای تعطیلی مدارس براساس وضعیت ظاهری هوا اخذ نمی‌شود.

وی افزود: جلسات کمیته اضطرار آلودگی هوا براساس گزارش‌ها و اخطارهای سازمان هواشناسی تشکیل می‌شود و مدیریت این جلسات با سازمان محیط زیست است.

معاون تربیت بدنی و سلامت شهر تهران گفت: براساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی تا روز سه‌شنبه وضعیت جوی در تهران پایدار است و افزایش آلودگی را خواهیم داشت البته این سازمان شب گذشته اعلام کرد، احتمال ایجاد ناپایداری در وضعیت هوا وجود دارد و ممکن است این تغییرات جوی وضعیت را بهبود بخشد.

محمدی ادامه داد: تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا این بود که تا روز سه‌شنبه کارخانه‌های آلاینده، معادن شن و ماسه تعطیل شوند و افزایش محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد را داشته باشیم، براین اساس تصمیمی برای تعطیلی مدارس تا روز سه‌شنبه گرفته نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است با توجه به آلودگی هوا برای فردا مدارس تعطیل اعلام شوند، گفت: تا به این لحظه تصمیمی برای برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا گرفته نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جون بچه هاي كوچك براي كسي مهم نيست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      برای چی تصمیم بگیرن لزومی نداره اصلاجون بچه ها ومردم چه اهمیتی داره مدارس باز باشن الودگی هم فراوون.بله دارندگی وبرازندگی

    • اااا

      تعطیل کنید

    • بدون نام

      چرا تعطیل نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج