۴۵۲۹۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرزانه: تماشاگران استقلال صبور باشند

سرمربی سابق استقلال اهواز معتقد است هواداران استقلال تهران با زمان دادن به علیرضا منصوریان شاهد نتایج خوب تیم محبوب‌شان خواهند بود.

ورزش سه: حمیدرضا فرزانه درمورد شرایط لیگ برتر گفت: رقابت جدی بین پرسپولیس و تراکتورسازی است اما پرسپولیس فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و از نظر ساختاری شرایط مناسبی دارد. برانکو توانسته با جوانان تیمش نتایج قابل قبولی کسب کند و درحال حاضر به نظرم هواداران پرسپولیس خوشحال‌ترین تماشاگران دنیا باشند چون تیمشان خوب بازی می‌کند و خوب می‌برد.

وی ادامه می‌دهد: رمز موفقیت تراکتورسازی تیم بستن خوب آقای قلعه‌نویی در ابتدای فصل بود و او توانست با زمان مناسبی که داشت، تیم قدرتمندی ببندد. به غیر از نفت تهران، تیم‌هایی مثل صبا که تمریناتشان را دیر شروع کردند به مشکل خوردند و به نظرم پرسپولیس، تراکتورسازی و حتی ذوب‌آهن مثلث قهرمانی را تشکیل می‌دهند.

مدافع پیشین تیم‌های سپاهان و صبا پیرامون وضعیت استقلال تهران اظهار کرد: هواداران استقلال باید صبور باشند. منصوریان جزء مربیان جوان است و نیاز به زمان دارد تا تفکراتش را پیاده کند. کسب قهرمانی برای آنها سخت شده ولی می‌توانند سهمیه آسیایی بگیرند. استقلال بازیکنان خوبی دارد ولی تماشاگران این تیم باید به علی منصوریان زمان بدهند تا نتایج ایده‌آل استقلالی‌ها را بگیرد.

حمیدرضا فرزانه درخصوص اوضاع تیم‌های پایین جدول می‌گوید: هر تیمی بتواند در نیم‌فصل تقویت شود، مشکل مالی نداشته باشد و یارگیری بهتری کند مطمئنا از قعر جدول فاصله می‌گیرد. اینگونه تیم‌ها نیاز به بازیکن و روانشناسی مناسب دارند تا در لیگ بمانند. تیم‌های مثل ماشین‌سازی شخصیت باخت پیدا کردند ولی با تغییرات به دنبال تحول هستند. هر تیمی در نیم‌فصل بهتر یارگیری کند می‌تواند در دور برگشت موفق شود.

مربی سابق گسترش فولاد پیرامون شرایط لیگ یک ابراز کرد: هشت تیم مدعی لیگ برتری شدن هستند. تمام تیم‌های لیگ یک کار سختی دارند و باید در نیم‌فصل برنامه‌ریزی درستی داشته باشند و بازیکن بگیرند. لیگ یک سخت‌تر از لیگ برتر است چون در آنجا فقط دوندگی و بازی فیزیکی حرف اول را می‌زند. خونه به خونه با این همه بازیکن هنوز به صدر نرسیده ولی سپیدرود باوجود مشکلات مالی، توانسته با دوندگی و حمایت تماشاگران در رده اول قرار بگیرد.

سرمربی سابق استقلال اهواز درمورد جدایی‌اش از این تیم می‌گوید: قبل از فصل تیم جوان و خوبی درست کرده بودم و توانستیم از هفته‌های چهارم تا ششم نتایج خوبی بگیریم و فوتبال خوبی در زمین ارائه کنیم. برای آنها آرزوی موفقیت دارم و ان‌شاالله با کمک برادران شفیع‌زاده بتوانند بازیکن جدید بگیرند. من بازیکن و مربی استقلال اهواز بودم و می‌دانم این تیم با پشتوانه تماشاگرانش می‌تواند موفق شود و امیدوارم در لیگ یک بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج