adexo3
۴۵۳۲۲۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیش بازی منچسترسیتی - برنلی

منچستر سیتی در هفته بیستم لیگ جزیره میزبان برنلی است.

وبسایت نود: منچستر سیتی در اولین بازی خود در سال جدید میلادی، میزبان برنلی است. دو تیم با شرایطی تقریباً یکسان پای به این بازی می گذارند، هر دو تیم در شش بازی اخیر خود در لیگ برتر، سه شکست را تجربه کرده اند و سه بار پیروز شده اند. البته در هفته نوزدهم، برنلی نتیجه خیلی خوبی کسب کرد و جدال شش امتیازی مقابل ساندرلند را ۴-۱ پیروز شد، اما سیتی در یک مسابقه حساس که آن بازی هم ۶ امتیازی بود، ۱-۰ به لیورپول باخت تا اختلافش در صدر جدول به عدد ۱۰ برسد. نتایج این هفته تیم های لندنی لیگ برتر باعث شد تا سیتی در پایان نیم فصل اول به رده پنجم سقوط کند. به این ترتیب بعد از مدت ها، هیچ کدام از دو تیم شهر منچستر در بین ۴ تیم بالای جدول قرار ندارند.

برنلی با پیروزی مهم مقابل ساندرلند، ۲۳ امتیازی شد و به رده یازدهم رسید. بازی رفت دو تیم با نتیجه ۲-۱ به سود سیتی پایان یافت.

در شش بازی رودررو اخیر دو تیم، سیتی سه بار پیروز شده است و برنلی فقط یک بار موفق به کسب برد شده است. جالب است که در دو بازی گذشته دو تیم در اتحاد در لیگ برتر، ۱۰ گل به ثمر رسیده است و هر دو بازی با تساوی به پایان رسیده است. ۳-۳ و ۲-۲.

جف هنریک در این بازی آماده است دوباره برنلی را همراهی کند. اما مارنی برای این بازی محروم است. در سمت مقابل، سیتی مصدوم جدیدی ندارد. اما به نظر نمی رسد سانه آماده این مسابقه باشد. گوندوغان، دلف و کمپانی هم که همچنان غایب هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش بازی منچسترسیتی - برنلی

امار و اطلاعات بازی

آخرین برد برنلی در زمین سیتی در لیگ، به سال ۱۹۶۳ بر می گردد که ۵-۲ پیروز شدند، بعد از آن شش تساوی و شش باخت برای این تیم در زمین سیتی در لیگ رقم خورده است.

دو بازی گذشته دو تیم در لیگ در اتحاد با تساوی به پایان رسیده است، در هر دو بازی برنلی در ده دقیقه پایانی بازی را مساوی کرده است.

منچستر سیتی در ۲۸ بازی اخیر خانگی خود در لیگ در مقابل تیم های تازه صعود کرده، شکست نخورده است. ۲۵ برد و ۳ تساوی. اما جالب اینجاست که دو تساوی از این سه مساوی، مقابل برنلی رقم خورده است.

آخرین بار سیتی در فوریه ۲۰۰۷ در مقابل یک تیم تازه صعود کرده در خانه در لیگ برتر شکست خورد. ۲-۰ ردینگ.

ورزشگاه KCOM و اتحاد، دو ورزشگاهی هستند که برنلی در لیگ برتر بیش از یک بار در آن ها به میدان رفته است و شکست نخورده است.

سیتی در ۱۶ بازی از ۱۷ مسابقه اخیر خانگی اش در لیگ برتر، موفق به گلزنی شده است.

برنلی در ۱۷ مسابقه اخیر خارج از خانه اش در لیگ برتر، در ۱۱ بازی موفق به گلزنی نشده است و در مجموع فقط در این بازی ها، شش گل زده است.

سیتیزن ها در این فصل در ۱۹ بازی لیگ برتری، فقط ۴ کلین شیت داشته اند.

پپ فصل قبل در بایرن مونیخ، در کل فصل فقط ۲ باخت داشت، اما این فصل در ۱۹ بازی، ۴ شکست را تجربه کرده است.

برنلی بدترین تیم بازی های خارج از خانه این فصل لیگ برتر است، آن ها در هشت بازی خارج از خانه این فصل، هفت شکست و یک تساوی را کسب کرده اند. در این هشت بازی فقط دو گل زده اند و ۱۸ گل خورده اند. تنها تساوی خارج از خانه برنلی، مقابل یونایتد رقم خورد که این تیم با نمایش خیره کننده هیتن و ده نفره شدن شیاطین سرخ، با یک امتیاز الدترافورد را ترک کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج