۴۵۳۷۸۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

جذاب ترین بازی های مسابقه ای سال ۲۰۱۶

سال ۲۰۱۶ برای ژانر بازی‌های مسابقه‌ای سال بزرگی نبوده است، اما عناوین بسیار خوبی در این سال معرفی شدند. نکته قابل توجه در مورد این ژانر حرکت آن به سمت سبک شبیه‌سازی به جای سبک آرکید بوده است.

وب‌سایت کلیک - میثم معتمدی: سال ۲۰۱۶ برای ژانر بازی‌های مسابقه‌ای سال بزرگی نبوده است، اما عناوین بسیار خوبی در این سال معرفی شدند. نکته قابل توجه در مورد این ژانر حرکت آن به سمت سبک شبیه‌سازی به جای سبک آرکید بوده است.

حتی بازی Gran Turismo Sport از سری محبوب Gran Turismo که در آینده منتشر خواهد شد به عنوان یک بازی کامل در سبک شبیه‌سازی معرفی شده است.

زمان آن فرا رسیده تا خودتان را برای بهترین‌های این ژانر آماده کنید. در زیر فهرستی از بهترین‌های مسابقه‌ای سال ۲۰۱۶ را معرفی می‌کنیم.

Forza Horizon ۳

جذاب ترین بازی های مسابقه ای سال 2016

بی‌شک یکی از بهترین انتخاب‌های ما در سال ۲۰۱۶ بازی Forza Horizon ۳ بوده است. بیشتر به خاطر اینکه هرگز بازی‌هایی را که خط افق داشته باشند، تجربه نکرده بودیم و در سری فورزا این خط افق نسبتا پایین بود. بعد از معرفی بازی Gran Turismo Sport و تجربه آن در مراسم EGX که احساس یکنواختی به ما دست داد، تجربه بازی Forza Horison ۳ نوعی الهام بود و حتی شادی غیر قابل وصفی برای ما ایجاد کرد. سبک آرکید‌گونه بازی و محتوای موجود بسیار خیره‌کننده است. نکته قابل توجه دیگر تغییر بازی از حالت آرکید به شبیه‌سازی و بالعکس در تنظیمات بازی است. جزئیات ریز و شگفت‌انگیزی در Forza وجود دارد که تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش را برای شما فراهم خواهد آورد. برای سرگرمی بیشتر در بالای هر مسابقه معمولی گزینه‌ها و قابلیت‌هایی ظاهر می‌شود.
تست تله‌های سرعتی برای سنجش اینکه چقدر می‌توانید سریع باشید، مناطق سرعتی که می‌توانید با هر چیز دیگری از هلیکوپتر گرفته تا قایق‌های موتوری و با سرعت بالا مسابقه دهید. حتی موسیقی‌هایی که از رادیو پخش می‌شود برای مسابقه دیوانه‌وار به شما امتیاز جایزه می‌دهد. حتی توجه علاقمندان به خودرو‌های ساده هم می‌تواند جلب شود. وجود صد‌ها وسیله نقلیه از انواع خودرو‌ها با جزئیات و تزئینات بسیار ریز و دقیق که می‌توانید به دلخواه آنها را شخصی‌سازی کنید.
به راحتی می‌توانید قطعات خودرو‌ها را جدا و سرهم‌بندی و با مشخصات کامل و دلخواه‌تان تنظیم کنید. هم اکنون یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای با جلوه‌های بصری خیره‌کننده در اختیار شماست. نمایش مجموعه‌ای از زیبایی‌های استرالیا با جزئیات قابل توجه که باید ببینید تا باور کنید.

F1 2016

جذاب ترین بازی های مسابقه ای سال 2016

بازی F۱ ۲۰۱۶ جزو بازی‌هایی است که متاسفانه به دلیل تعهداتی که نسبت به Gamescom داشتیم، نتوانستیم نقد آن را بنویسیم، چیزی که بیشتر باعث شد ما از ننوشتن نقد آن احساس تاسف کنیم این بود که F۱ ۲۰۱۶ تا کنون یکی از بهترین‌های این سری است. روند ساخت بازی‌های سری F۱ کمی کند شروع می شود و طول می‌کشد تا خود را مطرح کند و مورد استفاده قرار گیرد. به هر حال ویژگی‌های جدید و بهبود یافته آن را به یک بازی کامل فرمول یک تبدیل کرده و مانند سری‌های قبلی تنها بر ارتقا گرافیکی صرف تکیه نکرده است. نکته قابل توجه وجود اصالت و اعتبار در هر دو سوی این ورزش است.
در حالت حرفه‌ای بعد از ده فصل رقابت به مقام برتر می‌رسید و همچنین می‌توانید هر تیمی را که می‌خواهید انتخاب کنید. در تمام این سال‌ها شما باید R&D خود را مدیریت کنید. بهبود آهسته خودروی‌تان و همچنین بهبود و پیشرفت تعاملات مانند توانایی انتقال از یک تیم به تیمی دیگر، به اندازه کافی باید شما را تحت تاثیر قرار دهد.
هر چند، در مسیر است که بهبود واقعی ساخته می‌شود. ویژگی‌های جدید مانند خودرو‌های امنیتی، دور‌های قبل از شروع مسابقه و شروع دستی احساس واقعی یک مسابقه فرمول یک را القا می‌کند. به موارد اشاره شده افزایش تعامل با دنیای اطراف‌تان را هم اضافه کنید. که شامل رقابت با رانندگان دیگر، پچ پچ کردن در طول مسابقه و حتی تعامل با مهندستان می‌شود که در آن به معنای واقعی می‌شود رانندگی کرد و در این سری هرگز به این اندازه خوب نبوده است. همه چیز بسیار واقعی‌تر است. اگر بیش از حد با سرعت برانید، می‌لغزید، اگر بیش از حد ترمز کنید خودرو قفل کرده و متوقف می‌شود و البته شرایط جوی هم می‌تواند بر همه چیز تاثیر بگذارد.

Ride 2

جذاب ترین بازی های مسابقه ای سال 2016

بازی Ride ۲ در واقع انتشار پنجم توسط Milestone در سال ۲۰۱۶ بود و همه آن‌ها بازی‌هایی در ژانر مسابقه‌ای هستند، گرچه تنها این عنوان در فهرست ما جای گرفت. Ride ۲ جانشینی برای اولین IP اصلی Milestone بوده و مسلما بهترین انتشار آن‌ها در سال ۲۰۱۶ است، با فهرست عظیمی از موتور سیکلت‌هایی که در اختیار شما است و تنها با گنجاندن DLC افزایش یافته است، البته این موضوع هزینه بازی را گران کرده است. با این حال حتی بدون در نظر گرفتن DLC، خود بازی چیزی در خور توجه است. ویژگی‌های بازی، طیف گسترده‌ای از حالت‌های مختلف را فراهم و هر یک انجام چیزی متفاوت را ارائه می‌کند. کمپین هم از لحاظ عمق و وسعت گسترده است که می‌تواند در بعضی اوقات تا حدودی احساس کند بودن بکنید.
چیزی که واقعا Ride ۲ را برجسته کرده، مسابقه‌ای بودن آن است. در نقد و بررسی اولیه ما، اشاره کردیم که این بازی یکی از بهترین بازی‌های سبک موتورسیکلت مسابقه‌ای است. در بازی می‌توانید به خوبی لمس یک موتور سیکلت را احساس کنید. هر کسی که تجربه سواری با موتور سیکلت را داشته است به خوبی می‌داند که چه احساس بدی هنگام بر هم خوردن تعادل به وجود می‌آید. سطح زمین می‌تواند خیس باشد، ممکن است حتی از مسیر خارج شوید. این چیزی است که Ride ۲ را بهتر از هر دو بازی دیگر همین سبک کرده است.

Mantis Burn Racing

جذاب ترین بازی های مسابقه ای سال 2016

Mantis Burn Racing از آن دسته بازی‌هایی است که بازیکنان به آن احتیاج دارند. دو عنوان مستقل ابتدای این فهرست به مسابقه‌دهنده یا بازیکن در سبک تاپ-داون آرکید اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد. بازی Mantis Burn Racing مانند سایر بازی‌ها از المان‌هایی مانند پیچیدگی یا طیف عظیمی از سلاح و انفجار استفاده نمی‌کند بلکه بیشتر بر المان‌هایی با اصول ابتدایی‌ای که یک بازی از این نوع به آن نیاز دارد، تاکید می‌کند. در این بازی یک حالت حرفه‌ای گسترده که امکان انتخاب هر نوع مسیری را از معمولی گرفته تا مسابقه‌های سبقتی به شما می‌دهد. بازی دارای جزئیات بیشتری است که توجه بازیکن را به خود جلب می‌کند. تنها موردی که نا‌امیدمان می کند این است که از تنوع به اندازه کافی در بازی استفاده نشده است.
آنچه در این بازی به خوبی به آن پرداخته شده خود مسابقه است. تعدادی از خودرو‌ها تا به حال به این خوبی دیده نشده بودند و بازی این امکان را در اختیار شما قرار داده که بتوانید خودرو‌ها را ساده نگه دارید، شما می‌توانید از شتاب، ترمز یا Boost استفاده کنید که رانندگی حرفه‌ای را تداعی می‌کند. آنچه که بازی Mantis Burn Racing را یک بازی خوب مسابقه‌ای کرده توجه و تمرکز روی رانندگی خوب است و چیزی که بیشتر به آن کمک می‌کند، مسابقه با مدت زمان طولانی است که آن را هم رده بازی‌های موبایلی قرار می‌دهد. این یک بازی سرگرم کننده و جالب است که ارزش بازی کردن را دارد.

Redout

جذاب ترین بازی های مسابقه ای سال 2016

آخرین بازی این فهرست در واقع نوع دیگری از بازی‌های ژانر مسابقه‌ای را به ارمغان می‌آورد. ژانری که به نام ژانر مسابقه با سرعت جنون‌آور شناخته می‌شود. Redout بازگشتی به عنوان کلاسیک Psygnosis یعنی WipEout است. با در نظر گرفتن دو عنوان F-Zero و Star Wars: Racr این بازی بهتر از بازی‌های دیگر در این ژانر عمل کرده است. حس واقعی سرعت در Redout یافت می‌شود اما المان دیگری هم در بازی وجود دارد که آن هم ترک‌هایی است که پخش می‌شود.
برای بازی Redout شما به یک دسته بازی همراه با کنترلر نیاز دارید. یک حس باور نکردنی در حالت عمودی بودن وجود دارد که هنگام کنترل هوا‌ناو نیاز به دقت بی‌نظیری دارید. در مسیر هنگام بالا و پایین رفتن، برای جلوگیری از تصادف در فضا و برخورد با فضا‌پیما‌های دیگر و حتی برخورد با زمین بایستی حرکت در محور عرضی و عمودی را کنترل کنید.

بازی Redout به وضوح دومین بازی برتر این فهرست و بزرگ‌ترین سورپرایز این ژانر در سال ۲۰۱۶ است. این بازی ارزان‌ترین این فهرست نیست، اما قیمتش حتی با وجود پشتیبانی از هدست‌های VR (واقعیت مجازی) مناسب است. متاسفانه شانس این را نداشتیم که بازی را با هدست‌های VR تجربه کنیم اما گزارش‌های دریافتی مثبت بوده است. بی‌شک Redout انتخابی است که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت. حالت گسترده تک‌نفره آن فوق‌العاده است و شلوغی مسابقه در حالت چند‌نفره (که متاسفانه در این بازی نسبتا آرام است) بسیار لذت‌بخش است. نکته جالب در مورد Redout دریافت رایگان آن در صورت خرید باندل کارت گرافیکی Nvidia GTX ۱۰۶۰/۱۰۵۰ است. این بازی در سال آینده برای دو کنسول PS۴ و XONE هم منتشر خواهد شد.

نگاهی کوتاه به ژانر بازی‌های مسابقه ای در سال ۲۰۱۶

سال ۲۰۱۶ برای ژانر بازی‌های مسابقه‌ای در حقیقت سال پر‌کاری نبوده است. عنوان‌های اصلی منتشر شده در این ژانر (Sébastien Loeb Rally Evo و MXGP2) به خوبی می‌توانند در رده متوسطی قرار گیرند و ضعیف‌ترین عنوان این ژانر هم Carmageddon: Max Damage بود. دو بازی برجسته این ژانر DriveclubVR و Forza Motorsport 6: Apex که قبلا با عناوین Driveclub و Forza Motorsport 6 منتشر شده بودند، به دلیل نداشتن ویژگی خاص و برجسته‌ای در فهرست ما قرار نگرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج