adexo3
۴۵۳۸۵۶
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

رونمایی از گوشی های ضد آب سری Galaxy A

سامسونگ به صورت رسمی از گوشی‌های هوشمند جدید ۲۰۱۷ سری گلکسی A رونمایی کره است: گلکسی A۳، گلکسی A۵ و گلکسی A۷. هر سه گوشی از اوایل ژانویه در روسیه قابل خرید خواهند بود و انتظار می‌رود که از هفته‌های آینده در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه شوند.

وب سایت تک شات: سامسونگ به صورت رسمی از گوشی‌های هوشمند جدید ۲۰۱۷ سری گلکسی A رونمایی کره است: گلکسی A۳، گلکسی A۵ و گلکسی A۷. هر سه گوشی از اوایل ژانویه در روسیه قابل خرید خواهند بود و انتظار می‌رود که از هفته‌های آینده در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه شوند.
رونمایی از گوشی های ضد آب سری Galaxy A

سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت تعیین شده برای این سه گوشی جدید ارایه نکرده است، اما مطابق با گزارش‌های قبلی انتظار می‌رود که گلکسی A۸ ۲۰۱۷ با قیمت ۳۷۸ دلار و گلکسی A۷ ۲۰۱۷ با قیمت ۴۲۴ دلار فروخته شوند. احتمالا گلکسی A۳ ۲۰۱۷ قیمت پایین تری خواهد داشت.

هر سه مدل جدید دارای چهار رنگ بندی شامل مشکی، طلایی، آبی و صورتی هستند.

رونمایی از گوشی های ضد آب سری Galaxy A

گلکسی A۳ ۲۰۱۷ دارای پردازنده هشت هسته ای با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت است. این اسمارت فون به باتری ۲۳۵۰ میلی آمپر ساعت، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

گلکسی A۵ ۲۰۱۷ دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی امولد با پشتیبانی از رزولوشن فول اچ دی یا ۱۰۸۰p است. این گوشی هم در قاب پشتی و هم در قاب جلویی خود میزبان دو دوربین ۱۶ مگایپسکلی با دیافراگم f/۱.۹ است. تراشه این گوشی دارای هشت هسته پردازشی و فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز است که در کنار ۳ گیگا بایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت فعالیت می‌کنند. باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و ماند گلکسی A۳ ۲۰۱۷ به سنسور اثر انگشت و پورت USB C مجهز است.

گلکسی A۷ ۲۰۱۷ قدرتمند ترین گوشی از بین این سه محصول تازه وارد است و طبیعتاً قیمت بالاتری نیز دارد. از مهم‌ترین مشخصات سخت افزاری A۷ ۲۰۱۷ می توان به نمایشگر سوپر امولد ۵.۷ اینچی با رزولوشون فول اچ دی و ساختار دوربینی شبیه به گلکسی A۵ ( دوربین اصلی ۱۶ و دوربین سلفی ۱۶ مگایپسکلی) اشاره کرد.
پردازنده این گوشی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز، رم آن ۳ گیگابایت و حافظه داخلی اش نیز ۳۲ گیگابایت قابل ارتقا با استفاده از کارت حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت است. انرژی این گوشی توسط یک باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین شده و کاربران می‌توانند از سنسور اثر انگشت و پورت USB C نیز استفاده کنند.

گلکسی A۵ و A۷ ۲۰۱۷ هر دو از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کرده و هر سه مدل دارای گواهینامه IP۶۸ هستند. فریم این گوشی‌ها فلزی بوده و قاب پشتی‌ها آنها شیشه ۳D است.

متاسفانه نسخه ۲۰۱۷ سری گلکسی A سامسونگ با سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو به بازار عرضه می‌شوند البته احتمالا سامسونگ در آینده نزدیک اندروید نوقا را برای هر سه مدل عرضه خواهد کرد.
رونمایی از گوشی های ضد آب سری Galaxy A
رونمایی از گوشی های ضد آب سری Galaxy A
رونمایی از گوشی های ضد آب سری Galaxy A
رونمایی از گوشی های ضد آب سری Galaxy A
رونمایی از گوشی های ضد آب سری Galaxy A
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج