۴۵۶۰۹۹
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

تکذیب عدم حضور روحانی در نهاد رياست جمهوری

معاون کل ‌سرپرست نهاد ریاست جمهوری حضور نداشتن رییس جمهوری در نهاد را رد کرد و درباره ورود تجهیزات امنیتی به آن مجموعه نیز گفت: مسایل امنیتی نهاد با هماهنگی سپاه و وزارت اطلاعات انجام می شود.

خبرگزاری ایرنا: معاون کل ‌سرپرست نهاد ریاست جمهوری حضور نداشتن رییس جمهوری در نهاد را رد کرد و درباره ورود تجهیزات امنیتی به آن مجموعه نیز گفت: مسایل امنیتی نهاد با هماهنگی سپاه و وزارت اطلاعات انجام می شود.
مرتضی بانک عصر جمعه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای روستایی و عشایری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: من مطئنم که آقای رییس جمهوری با همه قوت و قدرت در مجموعه ریاست جمهوری و در محل اصلی ریاست جمهوری همواره حضور داشته و فعالیت می کنند و نیازی به حضور در مکان های مختلف و متنوع ندارند.
معاون کل ‌سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه نمی داند این صحبت ها با چه رویکرد و براساس چه نشانه هایی است، ادامه داد: هرکاری در مسایل امنیتی نهاد ریاست جمهوری شده با هماهنگی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات صورت گرفته و قطعا تخلف نبوده است.

بانک خاطر نشان کرد: ما انتظار داریم که قوای مختلف وقتی می خواهند موضوعی را مطرح کنند، به بازتاب های منفی توجه داشته و اسناد و مدارک بیشتری را بررسی کنند.

وی با ابراز تاسف از افزایش شایعه پراکنی در جامعه گفت: امروز فرصتی برای مخالفان شده تا علیه دولت، تحرکات خود را منسجم کنند و این سخنان نیز ناشی از نزدیک شدن به انتخابات است.

این مقام نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: من بعید می دانم که قوه قضاییه به سمتی برود که اسیر یک سری جوسازی ها و شایعات بی محتوا شود و از کار اصلی خودش باز بماند.

بانک افزود: قوه قضاییه البته در گذشته در این مسیر حرکت می کرده اما امروز باید بیش از گذشته بر آن متمرکز شود و جلوی کسانی که ایجاد شایعه و جوسازی می کنند را بگیرند.

وی تاکید کرد:دستگاه قضایی با تولیدکنندگان اخبار و فیلم های بسیار وقیحی که حتی نسبت به شخص رییس جمهوری ساخته می شود، برخورد کند و اجازه ندهند که حیثیت و موقعیت مقام ریاست جمهوری و یا قوای دیگر مخدوش شود. اگر امروز شخصیت رییس جمهوری مورد خدشه و حمله قرار گیرد، فردا بعید نیست که دیگران نیز با همین مشکل روبرو شوند.

در روزهای گذشته اظهاراتی مبنی بر وجود شائبه خرید و ورود تجهیزات امنیتی به نهاد ریاست جمهوری مطرح شده بود.

**حضور گردشگران خارجی در نمایشگاه روستایی پررنگ شود

بانک همچنین درباره نمایشگاه دستاوردهای روستایی و عشایری کشور نیز گفت: متاسفانه نقص این نمایشگاه آن است که گردشگری خارجی در آن کم است و این نمایشگاه باید سنن و آداب مردم ایران را به خارج از کشور منتقل کند و آنها با فرهنگ ایرانیان آشنا شوند.

وی ادامه داد: ولی متاسفانه بیشتر بازدیدکنندگان مردم کشورمان از 30 استان هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: برای ما افتخار بزرگی است، مردم کشورمان با این همه تنوع و تکثر فرهنگی در یک اتحاد و اتفاق مثال زدنی در کنار هم زندگی می کنند و با گویش ها و فرهنگ های مختلف از اتحاد و انسجام کشور پاسداری می کنند.
بانک خاطر نشان کرد: این افراد بیشتر مرزنشینان و عشایر کشور هستند که با این شوق و حرارت دستاوردها و فرهنگ و سنن خود را عرضه می کنند و امیدوارم در سال های آینده شرایطی فراهم شود که بتوانیم گردشگران خارجی را برای بازدید از این نمایشگاه دعوت کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلواپسان سیلی خورده از ملت هر کارناجوانمردانه ای انجام‌میدن تا به روحانی محبوب مردم‌لطمه بزنن

    • بدون نام

      ..... چرا علیه کسانی که مدعی خلاف این موضوع هستند به جرم نشر اکاذیب شکایت نمی کنند؟این یک مطالبه عمومی است که شخص رئیس جمهور از جایگاه حقوقی خود به عنوان منتخب مردم دفاع کند

    • محمدی

      اون موقع( دولت قبل) که مقام اجرایی متاسفانه به هرچیزی تشبیه میشد و توهین میشد کسی صداش در نمی اومد !!
      یا به ایشان دروغگو میگفتن !!

    • بدون نام

      این دولتیها(هم دولت الان هم دولت های قبلی) هرکار که دلشون بخواد که میکنندچه با سیاست چه بدون سیاست فقط این مردم هستند که دارند اذیت میشوندوبازم این مردم هستند که باید جوابگوی این اختلاس ها ودزدی های میلیاردی وحقوق های نجومی واین تورم های باشند.بیچاره مردم،بدبخت مردم

    • بدون نام

      انشالله

    • بدون نام

      سلام خسته نباشید خواهشا جلوی حقوق های نجومی روبگیرید نذارید دوباره تکراربشه ممنونم .

    • ایرانی اصیل

      باسلام باعرض سلام حضور سربازان امام مقام محترم جمهوری ومقام محترم قضای وکلیه کسانیکه زندگیشان فدای ملت نجیب ایران واسلام می کنند عزیزان جهت بهره برداری نکردن کسان فرصت طلب ودوستان نادان شفاف سازی ضروری ومانند روزه ونماز لازم وواجب است وبنده بارها ازگوشه وکنار حتی از دوستان درامدهای دولت وقوه قضاییه وتورم وگرانی در ترازوی عقلشان وزن میکنند وهرکس وزنی وعلتی برای ان قرار می دهند امید وارم باصله صدر ودرک جایگاه نظام وانتظار مقام معظم رهبری وازادگان وجانبازان وخانواده معظم شهدا وایثارگران وملت صبور ایران همه قوا از کنایه و حرفهای نا محترم خوداری فرمایند وبا شفاف سازی دل همه دوستان راشاد وچشم دشمنان را کور کنند امین یاربالعلمین فدای رهبر جانباز وازاده ا ف

    • يوسف

      دلواپسان كفگيرشان كه ته ديگ خورده هيچ ته ديگشان سوراخ شده وبا شايعه سازى براى آسيب رساندن به اعتبار دولت آبروى خودشان را ميبرند وبايد منتظر تودهنى بزرگترى از مردم باشند

    • بدون نام

      نیاد سنگین تره چون بدجور شکست میخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج