۴۵۶۶۳۷
۵۰۴۲
۵۰۴۲
پ

نگاهی به ساعت هوشمند جدید کاسیو

گوگل از مدت‌ها پیش وعده عرضه سراسری اندروید ور ۲.۰ را داده بود اما این بروزرسانی هنوز به صورت عمومی عرضه نشده است و در نمایشگاه CES امسال شاهد بکارگیری آن روی ساعت هوشمند جدید کاسیو به نام WSD-F۲۰ بودیم، ساعتی که به تازگی به صورت رسمی رونمایی شده است.

وب سایت تک شات: گوگل از مدت‌ها پیش وعده عرضه سراسری اندروید ور ۲.۰ را داده بود اما این بروزرسانی هنوز به صورت عمومی عرضه نشده است و در نمایشگاه CES امسال شاهد بکارگیری آن روی ساعت هوشمند جدید کاسیو به نام WSD-F۲۰ بودیم، ساعتی که به تازگی به صورت رسمی رونمایی شده است.
نگاهی به ساعت هوشمند جدید کاسیو

نمونه‌های اولیه موجود از این ساعت در CES امسال کار می‌کردند و قابل استفاده بودند اما تنها دموی اندروید ور ۲.۰ روی آنها نصب بود. اسمارت واچ جدید کاسیو به صورت خاص برای استفاده در محیط بیرونی طراحی شده است، با وجود این که از دید رو به رو ظاهر چندان بدی ندارد، نسبتاً ضخیم است، بند پلاستیکی آن چندان مطابق با مد روز نیست و درنتیجه نمی‌توان آن را با هر لباسی ست کرد. اما این طراحی در حالت کلی قابل قبول و مناسب کاربران هدف خود است.

کاسیو برخی قابلیت‌های شخصی را نیز به اندروید ور ۲.۰ اضافه کرده است برای مثال کاربران از اپلیکیشن نقشه و واچ فیس‌های اختصاصی برخوردار خواهند بود. نقشه‌هایی که می‌توان آنها را آپلود کرده و به صورت آفلاین سیو کرد. با توجه به مجهز بودن ساعت به GPS داخلی، کاربران می‌توانند در تمامی زمان‌ها و بدون دسترسی به اینترنت، موقعیت جغرافیایی خود را روی این نقشه‌ها مشاهده کنند. کاسیو از این موضوع آگاهی دارد که مشتریان احتمالی این ساعت احتمالا در بسیاری از مواقع به اینترنت دسترسی ندارند.

WSD-F۲۰ تا عمق ۵۰ متری ضد آب است و با استاندارد درجه نظامی MIL-STD-۸۱۰ در زمینه استحکام بالا مطابقت دارد.

باز هم با توجه به طراحی این ساعت برای محیط‌های بیرونی، شاهد بکارگیری یک نمایشگر مات هستیم که نور خورشید را بازتاب نمی‌کند و در نتیجه دیدن محتویات صفحه نمایش در بسیاری از شرایط بدون دردسر خواهد بود. البته استفاده از چنین نمایشگری موجب شده که رنگ‌های این ساعت مانند سایر ساعت‌های اندرویدی یا اپل واچ، درخشان و زنده نباشند.

اما با توجه به اینکه WSD-F20 برای عموم کاربران طراحی نشده است، مشتریان نهایی احتمالا آن را به صورت دایمی به دست نخواهند کرد و کیفیت و درخشندگی رنگ‌ها برای آنها در مقایسه با قابل استفاده بودن در شرایط مختلف اهمیت کمتری دارد.

ساعت هوشمند جدید کاسیو با قیمت 499 دلاری خود برای کاربرانی که تنها می‌خواهند تجربه استفاده از اسمارت واچ‌ها را داشته باشند چندان مناسب نیست و قیمت بالایی دارد. این گروه از کاربران می‌توانند انتخاب بهتری بین سایر ساعت‌های هوشمند اندرویدی موجود در بازار داشته باشند. کاسیو هنوز هیچ اطلاعاتی درباره باتری این ساعت ارایه نداده است.

نگاهی به ساعت هوشمند جدید کاسیو

نگاهی به ساعت هوشمند جدید کاسیو

نگاهی به ساعت هوشمند جدید کاسیو

نگاهی به ساعت هوشمند جدید کاسیو

نگاهی به ساعت هوشمند جدید کاسیو

نگاهی به ساعت هوشمند جدید کاسیو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج