۴۵۸۳۵۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عملکرد تیم‌های نیمه پایین جدول بوندس‌لیگا

نیم فصل اول بوندس لیگا با برگزاری ۱۶ هفته به پایان رسید. در ادامه مرور این مسابقات، به سراغ تیم هایی می رویم که نتایج قابل قبولی را در نیمه نخست فصل جاری کسب نکردند.

وبسایت نود: طی ۱۶ هفته نخست بوندس لیگا نتایج جالبی رقم خورد و برخی تیم ها موجب شگفتی شدند. این شگفتی ها نیز انواع متفاوتی داشته و کام برخی هواداران را تلخ و کام برخی دیگر را شیرین کرده است. بدون شک اغلب هواداران دارمشتات، اینگولشتات، هامبورگ، وردر برمن، بوروسیا مونشن گلادباخ، وولفسبورگ، آگزبورگ، ماینتس و شالکه از نتایج تیم های محبوب خویش در نیم فصل اول بوندس لیگا راضی نیستند. در این قسمت به طور اجمالی عملکرد تیم های نیمه پایین جدول بوندس لیگا را بررسی خواهیم کرد.

عملکرد تیم‌های نیمه پایین جدول بوندس‌لیگا

دارمشتات

نیلوفرهای آبی به هیچ وجه اوضاع مناسبی نداشته و در قعر جدول بوندس لیگا دست و پا می زنند. دارمشتات پس از شکست تلخ خانگی مقابل هامبورگ در هفته سیزدهم، با نوربرت مایر قطع همکاری کرده و به سراغ برندروث رفتند اما نیم فصل با ۸ باخت متوالی برای این تیم خاتمه یافت. پس از آغاز تعطیلات زمستانی، مسئولان باشگاه دارمشتات سکان هدایت تیم خود را به تورستن فرینگز مربی جوان و بی تجربه سپردند.

یک برد، ۱۱ گل زده و ۳۰ گل خورده یک کارنامه فجیع برای نیلوفرهای آبی تا پایان نیم فصل محسوب می شود. به جز جروم گوندورف با یک گل و ۲ پاس گل، عملاً نمی توان هیچ کدام از بازیکن های دارمشتات را دارای یک کارنامه قابل قبول دانست. شاید تنها اتفاق مهم برای دارمشتات، تغییر نام ورزشگاه آنها از بولنفالتور به جاناتان هایمس باشد. هایمس بازیکن تنیس و هوادار این باشگاه بود که به علت ابتلا به بیماری سرطان در گذشت.

عملکرد تیم‌های نیمه پایین جدول بوندس‌لیگا

اینگولشتات

این باشگاه نیز پس از نتایج نامطلوب، مجبور به تغییر سرمربی شد و مارک والپرگیس از هفته یازدهم به جای مارکوس کاتزینسکی روی نیمکت اینگولشتات نشست. شاید تنها نکته مثبت پیرامون عملکرد «دی شانتزر» در نیم فصل، تحمیل نخستین شکست به لایپزیگ باشد. نتایج اینگولشتات تحت هدایت والپرگیس در مقایسه با سرمربی پیشین، بهبود یافته و هواداران این باشگاه باواریایی همچنان امیدوار هستند. روجر و متیو لکی به عنوان مؤثرترین بازیکن های اینگولشتات در نیم فصل انتخاب شده اند.

عملکرد تیم‌های نیمه پایین جدول بوندس‌لیگا

هامبورگ

این باشگاه اصیل و محبوب برای کسب نخستین پیروزی در این فصل، ۱۳ هفته صبر کرد. تغییر سرمربی و انتخاب مارکوس گیزدول به جای برونو لابادیا نتایج بهتری را برای دایناسورها به همراه داشت. درخشش نیکولای مولر و بابی وود به علاوه کسب ۹ امتیاز طی ۴ بازی اخیر، منجر به افزایش امید هواداران هامبورگ برای گریز از انتهای جدول شده است.

عملکرد تیم‌های نیمه پایین جدول بوندس‌لیگا

وردر برمن

سبز و سفیدها پس از ناکامی طی ۴ بازی نخست فصل مجبور به برکناری ویکتور اسکریپنیک و انتصاب الکساندر نوری به عنوان سرمربی باشگاه شدند. برمن در ۴ بازی انتهای نیم فصل شکست نخورد تا هواداران به تیم محبوب خود امیدوارتر شوند. سرژ نابری درخشان ترین بازیکن برمن در نیم فصل بود که ۷ گل به ثمر رساند تا پس از حضور خوب در المپیک ۲۰۱۶ ریو به همراه تیم ملی المپیک آلمان، پیراهن تیم بزرگسالان آلمان را نیز بر تن کرده و حتی برای مانشافت گلزنی کند.

بازگشت یاروسلاو دروبنی دروازه بان برمن از هفته ۱۲ به بعد نیز تأثیر زیادی در نتایج خوب یاران نوری در هفته های پایانی نیم فصل داشته است. الکساندر نوری سرمربی ایرانی برمن پس از یولیان ناگلزمن، جوان ترین سرمربی شاغل در بوندس لیگا محسوب می شود.

عملکرد تیم‌های نیمه پایین جدول بوندس‌لیگا

بوروسیا مونشن گلادباخ

آندره شوبرت هرگز نتوانست معجزه فصل قبل به همراه گلادباخ را در بوندس لیگا تکرار کند. مادیان ها در حدی نبودند که فشار توأم بوندس لیگا و لیگ قهرمانان را تحمل کنند و نتایج آنها در هر دو ناامیدکننده بود. به هر حال مسئولان باشگاه در انتهای نیم فصل اقدام به برکناری آندره شوبرت و استخدام دیتر هکینگ کردند. هر ۴ پیروزی گلادباخ طی فصل جاری در بازی های خانگی رقم خورده و به جز تورگن هازارد نمی توان از بازیکن موفق دیگری نزد مادیان ها در نیم فصل نخست نام برد.

عملکرد تیم‌های نیمه پایین جدول بوندس‌لیگا

وولفسبورگ

شاید کمتر کسی چنین اوضاعی را برای گرگ ها پیش بینی می کرد اما شاگردان دیتر هکینگ از هفته دوم تا دهم حتی یک برد را نیز به دست نیاوردند. پس از باخت سنگین به دورتموند، مسئولان باشگاه وولفسبورگ اقدام به برکناری هکینگ و انتخاب والرین اسماعیل به عنوان سرمربی کردند. درخشش ماریو گومز باعث شد تا وولفسبورگ در دو بازی پایانی نیم فصل پیروز شده و هواداران خود را امیدوار کند.

جالب این که وولفسبورگ فقط ۵ امتیاز از بازی های خانگی نیم فصل اول گرفته و هر ۵ گل ماریو گومز نیز در بازی های بیرون خانه زده شده است. به جز وی، تنها می توان از ریکاردو رودریگز به عنوان یکی از معدود بازیکن های موفق گرگ ها طی ۱۶ هفته نخست بوندس لیگا نام برد. فروش یولیان دراکسلر و خرید یونس مالی در پنجره زمستانی از مهم ترین اقدامات باشگاه وولفسبورگ است.

عملکرد تیم‌های نیمه پایین جدول بوندس‌لیگا

آگزبورگ

این تیم علی رغم وجود یک خط دفاعی خوب و دریافت فقط ۱۷ گل و ثبت ۶ کلین شیت، هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده سازد. درک شوستر پس از ۱۶۶ روز همکاری با باشگاه آگزبورگ، از سمت سرمربیگری آنها برکنار و مانوئل باوم ۳۷ ساله جانشین وی شد. ماروین هیتز دروازه بان سوئیسی و کاستاس استافیلیدیس مدافع یونانی از جمله بهترین بازیکن های آگزبورگ در نیم فصل محسوب می شوند. کسب ۴ امتیاز طی ۲ بازی انتهای نیم فصل باعث امیدواری هواداران آگزبورگ شده است.

عملکرد تیم‌های نیمه پایین جدول بوندس‌لیگا

شالکه

بدترین شروع شالکه در تاریخ بوندس لیگا با مارکوس واینتزیرل رقم خورد ولی آبی ها از این مربی حمایت کردند و بحران ابتدای فصل برای شالکه به پایان رسید. البته شاگردان واینتزیرل طی ۴ بازی پایانی نیم فصل نیز در کسب پیروزی عاجز ماندند. نبیل بن طالب طی ۹ بازی پیاپی بدون باخت شالکه در کلیه رقابت ها، توانست ۵ گل به ثمر برساند. همچنین سئاد کولاسیناچ بوسنیایی با ۳ گل و ۴ پاس گل یکی از بهترین بازیکن های شالکه طی چند ماه اخیر بوده و هم اکنون تعدادی از باشگاه های مطرح اروپایی به دنبال خرید وی هستند.

عملکرد تیم‌های نیمه پایین جدول بوندس‌لیگا

ماینتس

۶ برد و ۸ باخت در بوندس لیگا و حذف زودهنگام از لیگ اروپا را نمی توان نتایج قابل قبولی برای ماینتس دانست. یونس مالی در نیم فصل اول ۶ گل و ۶ پاس گل را به ثبت رساند ولی مسئولان باشگاه ماینتس در مقابل پیشنهاد وسوسه انگیز ولفسبورگ مجبور به فروش این مهاجم ارزشمند شدند. جدایی یونس مالی از ماینتس در ژانویه جاری تبدیل به بزرگ ترین دغدغه هواداران باشگاه شده است. پابلو دی بلاسیس بازیکن آرژانتینی و جان کوردوبا مهاجم ۱۹ ساله کلمبیایی ماینتس نیز بهترین چهره های تیم خود در نیم فصل اول بودند ولی پرسش بزرگ این است که آیا آنها جای خالی یونس مالی را پر خواهند کرد؟

عملکرد تیم‌های نیمه پایین جدول بوندس‌لیگا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج