۴۵۸۷۸۸
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

جلودارزاده:

آیت الله هاشمی از فرزند و آبروی خود گذشت

سهیلا جلودارزاده درپی درگذشت آیت الله هاشمی گفت: مردم تا آمدند نفس راحتی بکشند سیل تهمت‌ها و حرف‌های ناروا و جفا علیه آقای هاشمی به راه افتاد. او از فرزند و آبرو گذشت و رد صلاحیت شد و سکوت کرد و صادقانه از انقلاب امام دفاع کرد.

خبرگزاری ایلنا: سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در حاشیه مراسم وداع با پیکر آیت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: زمانی که منزل ایشان را می‌بینیم و به این همه زخم زبان‌هایی که در زمان حیات‌شان شنیدند فکر می‌کنیم دلمان بدرد می‌آید. این که کسی که این همه سال در مناصب اصلی مملکت زحمت می‌کشید چنین سبک زندگی عارفانه و طلبگی‌ای داشته باعث تامل است.

او با اشاره به تلاش‌های آیت‌الله هاشمی در دوران سازندگی گفت: او زحمات زیادی در سال‌های دفاع مقدس کشید و بسیاری از صنایع امروز همه دسترنج هاشمی است. همان‌طور که امام می‌فرمود تا هاشمی زنده است نهضت زنده است. او یک فرد نهضتی در این روزگار پرتلاطم بود.

جلودارزاده گفت: همه ما مرگ او را به عنوان یک واقعیت می‌پذیریم. خداوند می‌گوید من اجر نیکوکاران را ضایع نمی‌کنم. این انقلاب با خون هزاران شهید آبیاری شده و دعای انسان‌های معتقد به امام پشت این انقلاب است.

او با این مقدمه در خصوص گزینه‌های دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حتما فرد شایسته‌ای به جای آقا هاشمی دبیر مجمع خواهد شد. اگر فرد ناشایستی بیاید خودش ضربه می‌خورد. انسان‌ها کار می‌کنند و اثر می‌گذارند و نقش‌آفرینی م‌یکنند و همه اینها را می‌گذارند و می‌روند. همه ما باید تلاش کنیم؛ چون سر آخر همه رفتنی هستند. باید دستاورد داشته باشیم و کار کرده باشیم.

جلودارزاده خاطرنشان کرد: در زمان آقای هاشمی روابط با دنیا خوب شد و جوانان اشتغال داشتند و مردم وضعشان خوب بود و مردم تا آمدند نفس راحتی بکشند، سیل تهمت ها و حرف‌های ناروا و جفا علیه آقای هاشمی به راه افتاد. او از فرزند و آبرو گذشت و رد صلاحیت شد و سکوت کرد و صادقانه از انقلاب امام دفاع کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کمال

      چرا این حرفهای زیبا در زمان بودنش کسی بزبان نم آورد

    • جودکی

      صبور و بردبار و دور اندیش و به منافع ملی می اندیشد روحش قرین رحمت حق

    • کیومرث گلريز

      خدا رحمت اقای هاشمی رفسنجانی را یار ورفیق مقام معظم رهبری را خدا عمر ایشان خیلی طولانی کند تا با رهنمودهایی ایشان به پیش برویم خانم جلودارزاده نگو همه زندگیشان خوب بود من یک بازنشسته نیروی هوایی هستم حتما خوب بیاد دارید ولی نه من که پول دکتر را ندارم بدم چطور می گی این حرف را باید اینها را ببینیم تا به فکر مردم وبیکاری باشیم جوانم بیکاره زندگیم نمی کرده با حقوق خیلی پایین سهام عدالت چیه به جوان بیکار یا حقوق بیکاری تعلق نگیره مگر مال این آب خاک نیست بخدا اگر کشور مشکلی پیش بیاد اول همین جوانها جلو حرکت میکنند بیابید بجای امروز که یک مصیبت را می بینیم فردا یادمان بره بنده وخانواده ام به خانواده اقای رفسنجانی ومقام معظم رهبری تسلیت عرض می کنم من هم برادر شهید هستم به فکر مردم باشید بجای صحبت کردن ایران مردم خوبی هستند با این اقتصاد تا حالا دوام آوردند خدا نگهدار آن کسانی باشه که روز شب زحمت برای بقای مردم وحکومت جمهوری



      اسلامی ایران میکشند خدا لعنت کنه آن کسانی که چوب لا چرخ میگذارند وسلام طول عمر رهبر معظم انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستارم

    • بدون نام

      کاش دیگران هم عرضه گذشتن از مقام چ منصب و ....داشتن تا در برابر این آدما سربزیر نبودن

    • بدون نام

      جلودارزاده و همپالگیهایش بدترین هجمه ها و بدترین توهینها را در دهه 60 و 70 نسبت به آقای هاشمی داشتند حالا شدند دایه مهربانتر از مادر!

      پاسخ ها

      • علی

        دقیقا
        اون موقه ک واقعا داشت برا مملکت کار میکرد چشم دیدنه خدابیامرز رو نداشتند
        ولی این اواخر دیگه وا هاشمیا سر دادن
        خدا از سر تقصیرای همه بگذره و هدایتمون کنه

    • بدون نام

      جلو دارزاده به شما ربطی ندارد چه کسی بیاید مملکت بزرگتر دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج