جاباما
۴۵۸۹۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صعود اتلتیکو مادرید با طعم شکست

دو تیم اتلتیکو مادرید و لاس پالماس دیدار برگشت مرحله دوم کوپا دل ری را برگزار کردند.

وبسایت نود: دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که اتلتی در دیدار رفت موفق شده است در دیدار خارج از خانه با حساب ۲-۰ به پیروزی برسد تا در دیدار برگشت شرایط بهتری داشته باشد. گل های کوکه و گریزمان برتری دو گله شاگردان سیمئونه را به ارمغان آورد تا این تیم بر خلاف لالیگا، در کوپا دل ری همچنان پر قدرت به مسیر خود ادامه بدهد. از سوی مقابل لاس پالماس نمی خواهد از پیش بازنده این دیدار باشد و قطعا با شرایطی هجومی این دیدار را آغاز خواهد کرد.

اتلتیکو مادرید: مویا - ورسالیشکو - گودین - خیمنز - لوکاس - خوان فران - سائول - کوکه - گایتان - گریزمان - کوریا

نیمکت: برنابه - ساویچ - فلیپه لوییز - گابی - کیدی - روبن - تورس

لاس پالماس: لیزوئین - میشل - گارسیا - آیتامی - لوپز - هرنان - خاوی کاستیانو - متئو - مومو - تانا - لیوایا

دو تیم دیدار برگشت دور دوم کوپا دل ری را برگزار کردند.

لاس پالماس مطابق انتظار برای بازگشت به این دیدار بازی را هجومی آغاز کرد اما شاگردان ال چولو خیلی زود بازی را به تعادل کشیدند اما لاس پالماس موقعیت های بهتری به دست آورد اما موفق نشد از این موقعیت ها استفاده کند.

دقیقه ۲۳: اتلتیکو توسط گریزمان موقعیت خوبی بدست آورد اما ضربه این بازیکن فرانسوی توسط لیزویین مهار شد تا دیدار همچنان ۰-۰ باشد.

دقیقه ۳۲: ارسال تماشایی مومو برای لیواخا موقعیت حساسی را ایجاد کرد، ضربه سر مهاجم لاس پالماس توسط مویا مهار شد تا همچنان اتلتی به برتری خود ادامه دهد.

نیمه نخست این دیدار با شرایطی به پایان رسید که هیچ یک از دو تیم پا پس نکشیدند و هر یک موفق شدند موقعیت‌هایی روی دروازه حریف ایجاد کنند اما در نهایت بی دقتی مهاجمین و عملکرد مناسب مدافعین و دروازه بانان حریف باعث شد تا نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

صعود اتلتیکو مادرید با طعم شکست

اتلتی برای تثبیت برتری خود نیمه دوم را پر قدرت آغاز کرد و حملات گسترده ای را روی دروازه حریف ایجاد کرد و خیلی زود به نتیجه رسید.

دقیقه ۴۹: اتلتی با نمایش همکاری زیبا موفق شد به نخستین گل خود دست یابد. گایتان با یک دویی زیبا موقعیت خوبی پیدا کرد و ارسال تماشایی او برای گریزمان باعث شد تا این بازیکن فرانسوی نخستین گل این دیدار را به ثمر برساند.

دقیقه ۵۷: لاس پالماس باز هم پا پس نکشید، این تیم با حرکت انفرادی و تماشایی لیواخا موفق شد گل زیبایی را به ثمر برساند.

دقیقه ۶۱:‌ ارسال خوش بینانه ورسالشکو با اشتباه مدافعین لاس پالماس موقعیت مناسبی را مقابل کوریا قرار داد، این بازیکن با ضربه ای با بیرون پا گل دوم اتلتی را به زیبایی هرچه تمامتر به ثمر رساند.
در ادامه اتلتی باز هم به حملات خود ادامه داد، این تیم با ارائه فوتبالی جذاب بار دیگر نشان داد راه روزهای خوب گذشته را در پیش گرفته است. هرچند که لاس پالماس نیز علاقه ای به عقب نشستن نداشت و باز هم موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کرد.

دقیقه ۸۹: متئو گارسیا با حرکتی انفجاری دفاع اتلتی را به هم ریخت و در بهترین زمان، پاس فوق العاده ای را برای لیواخا ارسال کرد تا این بازیکن به آسانی دروازه حریف را برای بار دوم باز کند.

دقیقه ۹۳: در حالیکه اتلتی با خیالی آسوده این دیدار را دنبال می کرد، لاس پالماس دست به کار بزرگی زد، ارسال تماشایی ویرا برای گارسی این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد تا این بازیکن گل سوم لاس پالماس را به ثمر برساند.

هر چند نیمه نخست این دیدار بازی کسل کننده ای را شاهد بودیم، دو تیم در نیمه دوم دیداری جذاب و دیدنی را به نمایش گذاشتند و در نهایت این اتلتیکو مادرید بود که با برتری ۴-۳ در مجموع دو دیدار راهی مرحله سوم کوپا دل ری شد، با این حال لاس پالماس با ارائه نمایشی شجاعانه به نحوی شایسته از این مسابقات کنار رفت.

صعود اتلتیکو مادرید با طعم شکست
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج