۴۵۹۴۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اولین تیزر Cars ۳ را ببینید

دیزنی نسخه‌ی طولانی‌تری از اولین تیزر Cars ۳ منتشر کرده است. می‌توانیم در این تریلر جدید، بخش‌های بیشتری از فیلم را ببینیم و کم و بیش،‌ تصویری از داستان کلی فیلم در ذهن‌مان بسازیم.

وب سایت مجله دیجی کالا: دیزنی نسخه‌ی طولانی‌تری از اولین تیزر Cars ۳ منتشر کرده است. می‌توانیم در این تریلر جدید، بخش‌های بیشتری از فیلم را ببینیم و کم و بیش،‌ تصویری از داستان کلی فیلم در ذهن‌مان بسازیم.
‌‌‌‌‌
استودیوی فیلم‌سازی «پیکسار» و شرکت «دیزنی»، اولین تیزر قسمت سوم فیلم «ماشین‌ها» یا همان Cars را منتشر کرده‌اند. این تیزر با اینکه بسیار کوتاه است، اما سبک و سیاق کاملا جدیدی دارد و از نظر ظاهری، با دو قسمت قبلی Cars کاملا فرق می‌کند.

«جان لستر» گفته است که Cars ۳ داستانی بسیار احساسی خواهد داشت.

می‌توانیم در تیزر کوتاه Cars ۳ شخصیت اصلی این مجموعه یعنی «لایتنینگ مک‌کویین» (Lightning McQueen) را ببینیم که در یک مسابقه، تصادف بسیار سنگینی می‌کند. در صحنه‌ی بعد، لایتنینگ را در حالتی می‌بینیم که تمام و کمال نابود شده است.

سبک ظاهری این تیزر، برخلاف قسمت‌های قبلی Cars بسیار جدی است؛ طوری که حتی رنگ‌ها هم کمتر شده‌اند و به جای اینکه تیزر، ظاهری فانتزی داشته باشد، واقعی به نظر می‌رسد.

در مقایسه، تیزر Cars ۲ بسیار فانتزی و مسخره ساخته شده بود. در تیزر Cars ۲ شخصیت «میتر» (Mater) را می‌دیدیم که شوخی‌های بی‌مزه‌ای می‌کرد.

«جان لستر»، تهیه‌کننده و کارگردان بسیاری از فیلم‌های استودیوی پیکسار، گفته است که Cars ۳ داستانی بسیار احساسی خواهد داشت.

نمی‌دانیم استودیوی فیلم‌سازی پیکسار چه برنامه‌هایی برای Cars ۳ در سر دارد، اما بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که برخلاف دیگر ساخته‌های این استودیوی فیلم‌سازی، مجموعه‌ی Cars از سوی منتقدان بازخورد خوبی نگرفته است. البته فروش این مجموعه فیلم‌ها بسیار خوب بوده و مجموعه‌ی Cars فقط به فیلم‌های‌اش ختم نمی‌شود.

می‌توانید در ادامه تیزر Cars ۳ را ببینید. این فیلم در تابستان سال آینده اکران خواهد شد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
اولین تیزر Cars 3 را ببینید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج