۴۵۹۷۹۱
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

سریع ترین مدل ب ام و سری ۵ رونمایی شد

بی ام و M۵۵۰i در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ معرفی شد و برای عرضه در ماه آوریل آماده می‌شود. این خودرو با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری تویین توربو و قدرت ۴۶۲ اسب بخار به عنوان سریع ترین مدل سری ۵ بی ام و شناخته خواهد شد.

وب سایت گجت نیوز: بی ام و M۵۵۰i در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ معرفی شد و برای عرضه در ماه آوریل آماده می‌شود. این خودرو با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری تویین توربو و قدرت ۴۶۲ اسب بخار به عنوان سریع ترین مدل سری ۵ بی ام و شناخته خواهد شد. BMW M۵۵۰i سرعت صفر تا صد کیلومتر در ساعت را تنها در ۴ ثانیه طی می‌کند.
سریع ترین مدل ب ام و سری 5 رونمایی شد

بی ام و M۵۵۰i با اتاق G۳۰ از سیستم چهار چرخ محرک ۵۵۰i برخوردار است و از یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۴.۴ لیتر استفاده می‌کند. این پیشرانه به کمک سیستم تویین توربو، توانایی ارائه‌ی قدرت ۴۶۲ اسب بخار را دارد. به لطف این میزان قدرت و همین‌طور کاهش چشم‌گیر وزن خودرو، مدل جدید سری ۵ بی ام و می‌تواند سرعت صفر تا صد کیلومتر در ساعت را در عرض ۴ ثانیه طی کند.

سریع ترین مدل ب ام و سری 5 رونمایی شد

پیشرانه‌ی قدرتمند بی ام و M۵۵۰i به کمک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک ساخت شرکت ZF، چرخ‌های خودرو را به حرکت درمی‌آورد. طراحی مدل M۵۵۰i هم مشابه سایر خودروهای سری ۵ با کیت M انجام شده است و جلوپنجره‌های کلیوی‌شکل، قاب آینه‌های جانبی، فلاپ آیرودینامیکی جلو و خروجی‌های هوای کناری در آن دیده می‌شوند. در این میان، رینگ‌های سبک‌وزن و سیستم اگزوز جدید شامل چهار خروجی مربعی‌شکل، این خودرو را کمی متفاوت‌تر از سایر مدل‌ها کرده است.

سریع ترین مدل ب ام و سری 5 رونمایی شد

بی ام و M۵۵۰i به عنوان سریع ترین خودروی سری ۵ این برند بزرگ آلمانی، در ماه آوریل روانه‌ی بازار می‌شود و احتمالا در آینده‌‌ی نزدیک، جزئیات بیشتری از این خودرو از جمله قیمت آن اعلام خواهد شد.
سریع ترین مدل ب ام و سری 5 رونمایی شد
سریع ترین مدل ب ام و سری 5 رونمایی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج