جاباما
۴۵۹۸۶
۲۸ نظر
۱۱۱۳۴
۲۸ نظر
۱۱۱۳۴
پ

هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند

ازدواج هنرمندان گرچه خبرهای بسیار با خود به همراه دارد، اما همواره یکی از جذاب‌ترین بخش زندگی هنرمندان است. در بین هنرمندان ایرانی، کم نیستند کسانی که شریک زندگی خود را از دنیای هنر انتخاب کرده و زندگی مشترک خود را اینگونه رقم زده‌اند.

برترین ها: در بین هنرمندان ایرانی، کم نیستند کسانی که شریک زندگی خود را از دنیای هنر انتخاب کرده و زندگی مشترک خود را اینگونه رقم زده‌اند. ازدواج هنرمندان گرچه خبرهای بسیار با خود به همراه دارد، اما همواره یکی از جذاب‌ترین بخش زندگی هنرمندان است.

نکته جالب توجه در این گونه ازدواج‌ها، پرورش فرزندان هنرمند است تا جایی که لیلی رشیدی و باران کوثری از جمله بازیگران مطرح سینمایی هستند. در ادامه این مطلب می‌توانید با برخی از زوج‌های هنری آشنا شوید.

علی مصفا و لیلا حاتمی

علی مصفا و لیلا حاتمی، شناخته‌شده‌ترین زوج هنری‌اند که هر دو در خانواده هنری پرورش یافته‌اند. علی مصفا فرزند مظاهر مصفا و دکتر امیربانو کریمی است و لیلا حاتمی نیز تنها فرزند علی حاتمی و زری خوشگام است. حاصل ازدواج این دو زوج هنری، مانی و عسل است.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند

جهانگیر کوثری و رخشان بنی‌اعتماد

جهانگیر کوثری را علاوه بر تهیه‌کنندگی سینما، بیشتر به عنوان گزارشگر برنامه‌های ورزشی می‌شناسیم. او که فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشکده هنرهای دراماتیک است، همسر رخشان بنی‌اعتماد و پدر باران کوثری است. بنی‌اعتماد نیز یکی از شناخته‌شده‌ترین کارگردانان، فیلمنامه‌نویسان و تهیه‌کنندگان زن است که در پرونده کاری او آثاری چون روسری آبی، گیلانه و خون‌بازی ثبت شده است.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند

رامبد جوان و نگار جواهریان

رامبد جوان، هنرپیشه، مجری و کارگردانی است که نامش همواره با شیطنت‌های خاص او همراه است. جوان که با نقش «فرید صباحی» در مجموعه خانه سبز شناخته شد، این روزها با خندواه نام خود را به یک برند در هنرهای تصویری ایران تبدیل کرده است. ازدواج او با نگار جواهریان سال پیش علنی شد، جواهریان بازیگری توانا و خوش سابقه در تئاتر و سینماست که آثار برجسته ای چون "قندون جهیزیه" و "حوض نقاشی" رادر کانامه خود دارد. رامبد جوان پیش از ازدواج با نگار جواهریان، همسر سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون بود که این زندگی مشترک دوام نیافت.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند

نیما فلاح و سحر ولدبیگی

بدن نرم و نوع بازی نیما فلاح او را از سایر بازیگران متمایز می‌کند و همین موضوع باعث شد تا در مجموعه‌های طنزی چون ساعت خوش، جنگ ۷۷ و ببخشید شما به خوبی بدرخشد و مدیری را از خود راضی نگه دارد. هرچند که سحر ولدبیگی نیز تا مدت‌ها در مجموعه‌های مدیری حضور داشت و به طنزهای پاورچین و نقطه‌چین جذابیت بسیار می‌بخشید و این روز ها به دورهمیِ مدیری بازگشته است. ازدواج این زوج دوست داشتنی چند وقت پیش ۱۶ ساله شده و یکی از خوشبخت ترین های لیست ما هستند.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند

مهراب قاسم‌خانی و شقایق دهقان

مهراب نویسنده مجموعه «پاورچین» بود و شقایق بازیگر این مجموعه. همین حضور باعث آشنایی‌شان و زمینه ازدواجشان را فراهم کرد. شقایق دهقان علاوه بر بازی در این مجموعه، کارهای غالبا طنزی چون مسافران، دزد و پلیس، ساختمان پزشکان و باغ مظفر نیز در پرونده خود دارد. مهراب قاسم‌خانی نیز که با نگارش فیلمنامه های طنز شناخته می‌شود و نگارش مجموعه‌های بسیاری را در پرونده کاری خود ثبت کرده است. حاصل این ازدواج پسری به نام «نویان» است.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند

محمود پاک‌نیت و مهوش صبرکن

پاک‌نیت با فیلم «گشتی‌ها» به عرصه بازیگری وارد و با «روزی روزگاری» شناخته شد. او که نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد، همسر مهوش صبرکن، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. این زوج در آثار متعددی نظیر "یوسف پیامبر" و "پس از باران" با هم هم بازی بوده اند.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند

حمید سمندریان و هما روستا

مرحوم حمید سمندریان را به حق پدر تئاتر می‌دانند چرا که هنرمندان بزرگی چون عزت‌الله انتظامی، رضا کیانیان، مهدی هاشمی، شهاب حسینی، قطب‌الدین صادقی و حمید فرخ‌نژاد زیر نظر او شاگردی کرده و درس آموخته‌اند. سمندریان بین سال‌ها 51 تا 57 به دعوت پروفسور رگن‌برگ استاد دانشگاه مونیخ و کارگردان تئاتر به انستیتو گوته دعوت شد و نمایش‌نامه‌های بسیاری را با بازیگران آلمانی روی صحنه برد. این هنرمند ارجمند، سال 91 از بین ما رفت و فعالیت‌های خود را به همسرش هما روستا سپرد تا اینکه چند سال بعد بانو روستا هم تئاتر را تنهاتر گذاشت و به پیش همسرش پر کشید. روستا علاوه بر فعالیت در رشته تئاتر، در فیلم‌هایی چون پرنده کوچک خوشبختی، از کرخه تا راین و تمام وسوسه‌های زمین نیز بازی کرده است. حاصل ازدواج این دو هنرمند، کاوه سمندریان است.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند

داوود رشیدی و احترام برومند

زنده یاد داوود رشیدی فارغ‌التحصیل کنسرواترا ژنو در رشته کارگردانی و بازیگری تئاتر و لیسانس حقوق سیاسی از همین دانشگاه است. استاد رشیدی که کار خود را با بازی تئاتر آغاز کرده است، با فیلم فرار از تله به عرصه سینما وارد شد. او در آثاری چون کمال‌الملک و گل‌های داوودی حاضر شده و همواره به عنوان یکی از بزرگان سینمایی شناخته می‌شود. احترام برومند که بیش از بازیگری در اجرای برنامه‌های کودک دهه 50 شناخته می‌شود، خواهر مرضیه و راضیه برومند است و اخیرا در "فروشنده" اصغر فرهادی هنرنمایی کرده است. برومند همواره در کنار داوود رشیدی بود و این زوج موفق توانستند فرزند هنرمندی چون لیلی را به جامعه هنری تحویل دهند. فرهاد دیگر فرزند آن‌هاست.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند

امیر جعفری و ریما رامین‌فر

جعفری در کنار بازیگری، طرفداری از تیم محبوبش را فراموش نکرده و همواره و در موقعیت‌های مختلف استقلالی بودنش را به همه یادآوری می‌کند. او که در کنار ریما رامین‎فر زوج محبوبی را تشکیل داده است، در فیلم‌هایی چون قاعده تصادف، نفوذی، بی‌پولی و مکس نیز بازی کرده است. رامین‌فر نیز با بازی در مجموعه پایتخت طرفداران بسیاری به دست آورده و این روزها همه منتظرند تا دومین مجموعه پایتخت را در ایام نوروز مشاهده کنند. رامین‌فر که مادر یک پسر 10 ساله به نام آیین است، برای حضور در مجموعه پایتخت فرزندش را برای مدتی تنها گذاشته و تلاش کرد تا بار دیگر اثری درخور از خود ارائه دهد که این تلاش ها در "ابد و یک روز" به ثمر نشست.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند

پژمان بازغی و مستانه مهاجر

پژمان بازغی بیش از مستانه مهاجر شناخته شده است. هر چه باشد بازغی بازیگر است و مهاجر در پشت صحنه و مسئول تدوین است. کار مهاجر در فیلم‌های زندگی خصوصی، دختر شاه‌پریون، سوت پایان، آتش بس و سوپراستار ستودنی است. بازغی نیز با اینکه فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر است اما در نقش‌های خود به خوبی درخشیده تا جایی که آثاری چون ندارها، دولت مخفی، دوئل، سربازهای جمعه و بارکد را در پرونده کاری خود ثبت کرده است.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند
گلاب آدینه و مهدی هاشمی
یکی دیگر از زوج های هنرمند و دوست داشتنی سینما و تئاتر که هر دو آثار ماندگاری در کارنامه خود دارد و بیش از 30 سال است که در کنار هم زندگی میکنند. نورا هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون حاصل این ازدواج است.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند
فرخ نعمتی و سهیلا رضوی
فرخ نعمتی بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون بازی در سینما را از سال ۱۳۶۳ با «زائر خلف» با همکاری «یدالله نوعصری» آغاز کرد ولی با حضور در سریال خانه سبز شناخته شد و تا مروز در فیلم ها و سریال های زیادی هنرنمایی کرده است. سهیلا رضوی بازیگر توانمند تئاتر و سینما که در سال های اخیر با هنرنمایی در سریال "شهرزاد" دوباره نامش بر سر زبان ها افتاده، همسر فرخ نعمتی است.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند

مسعود رایگان و رویا تیموریان

زوجی هنری که بش از آنکه بازیگر سینما و تلویزیون باشند، بازیگر تئاترند و برای این هنر صحنه زحمات بسیار کشیده‌اند. البته رایگان در آثاری چون مدار صفر درجه، سقوط یک فرشته، سنتوری، خون‌بازی، گلچهره و بوسیدن روی ماه حاضر شده است و تیموریان نیز در فیلم‌های زندان زنان، گزارش یک جشن، سنتوری، شب دهم و کافه ستاره بازی کرده است. این زوج در مجموعه شمس‌العماره نقش زوج عاشق‌پیشه‌ای را بازی می‌کردند که در نوع خود، جالب و دیدنی بود.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند

امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی گرچه لیسانس ادبیات نمایشی دارد و در پرونده کاری‌اش آثار بسیاری ثبت کرد است، اما حضورش در مجموعه قهوه تلخ چنان زیبا بود که بسیاری او را برای بازی در همین نقش می‌شناسند. او که همچون بسیاری از بازیگران فارغ‌التحصیل آموزشگاه هنری استاد سمندریان است، در فیلم‌های فرزند صبح، ویلای من، میوه ممنوعه و مرد هزار چهره بازی کرده است. امین زندگانی هم که بازیگر سینما و تلویزیون است در آثاری چون ملک سلیمان، مختارنامه، معصومیت از دست رفته و روزگار جوانی بازی کرده است.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند

امین حیایی و نیلوفر خوش‌خلق

حیایی سال ۷۰ با فیلم دو همسفر به دنیای بازیگری آمد و خوش‌خلق در سال ۷۹ با فیلم مونس. حیایی که در پرونده کاری خود آثار بسیاری به ثبت رسانده است، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۶ از آن خود کرد. حیایی امسال روزهای پرکاری را گذرانده و در جشنواره فیلم فجر پیش رو در چند فیلم حضور خواهد داشت.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند
حدیث فولادوند و رامبد شکرابی
 
حدیث فولادوند کشف گلاب آدینه که در سالهای پررنگ جوانان در سینمای دوران اصلاحات درخشید و دیده شد و بعد چند سالی به محاق رفت و حالا کمابیش فعالیت دارد و در قیاس با همسرش فعالتر به نظر می رسد، دست های آلوده،غزل، کما، رز زرد از جمله کارهای فولادوند است که او را در میان مردم مطرح کرد، او البته در تلویزیون هم چند تجربه نظیر مختارنامه داشته است، اگر تله فیلم ها نبود میشد نام فولادوند را به عنوان یک بازیگر سابقا فعال آورد، اما به لطف فیلم های سوپر مارکتی او در دنیای تصویر ادامه حیات می دهد.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند

حالا دیگر خبری از بازیگر جوان و آینده دار دهه ی هفتاد نیست. حضور رامبد شکر آبی در «مرسدس»، «اعتراض»، «تارا و تب توت فرنگی»، «غزل» و کارهایی از این دست، نوید یک بازیگر جوان و آتیه دار را می داد. اما به ناگهان با قدرت گرفتن سینمای کمدی او و هم قطارانش نظیر: علی قربانزاده، حذف شدند و حالا هم که انگار خیلی انگیزه ای برای ادامه فعالیت ندارند. شکرابی هم بیشتر در تله فیلم ها ایفای نقش می کند، البته گویا زندگی در ساری هم مزید بر علت شده است. جالب است بدانید آنها با یک زوج سینمایی دیگر هم ارتباط تنگاتنگی دارند: حیایی و خوش خلق.

محسن قاضی‌مرادی و مهوش وقاری

قاضی مرادی، فارغ‌التحصیل مدرسه عالی مدیریت تهران است و بازی در سینما را از سال ۱۳۵۱ با فیلم «حسن سیاه» کارش را آغاز کرده است. مهوش وقاری، همسر او نیز در فیلم‌های بسیاری بازی کرده و یکی از چهره‌های هنری شناخته می‌شود.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند

فرهاد آئیش و مائده طهماسبی

آئیش از جمله بازیگرانی است که تحصیلات هنری خود را در آمریکا و انگلیس گذرانده و پس از ۲۷ سال و در سال ۷۶ به همراه همسر خود به تهران آمده است. بازی در فیلم‌های مکس، پوپک و مش‌ماشالله، زندگی با چشمان بسته و سریال قصه‌های در شهر از جمله کارهای اوست. طهماسبی نیز فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است. طهماسبی که علاوه بر بازیگری، کارگردانی تئاتر نیز انجام می‌دهد آثاری چون پارک‌وی، سنتوری و ماهی‌ها عاشق می‌شوند را در پرونده کاری خود دارد.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند

تهمینه میلانی و محمد نیک‌بین

تهمینه میلانی که همگان او را به عنوان کارگردان می‌شناسند، در پرونده کاری خود فیلمنامه‌نویسی، منشی صحنه، طراحی صحنه و لباس و تهیه‌کنندگی فیلم را نیز تجربه کرده است. محمد نیک‌بین تهیه‌کننده بیشتر آثار اوست و این زوج هنری دختری به نام جینا دارند.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند
لادن مستوفی و شهرام اسدی
یک زوج کارگردان - بازیگر دیگر که با اختلاف سنی حدود ۲۰ سال، سال های سال است که در کنار هم زندگی بی حاشیه ای دارند و خوشبخت هستند.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند
بابک حمیدیان و مینا ساداتی
بابک حمیدیان بازیگر توانایی که عیار هنری خود را با ایفای عالی نقش ها متنوع و بعضاً متضاد بار ها اثبات کرده، دو سال پیش با مینا ساداتی بازیگر توانا و بی حاشیه سینما و تئاتر ازدواج کرد.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند
اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی
اشکان خطیبی یکی دیگر از هنرمندان همه کاره ماست که جز بازیگری در ترانه سرایی، آهنگسازی و خوانندگی نیز تبحر دارد، با آناهیتا درگاهی بازیگر جوانی که پیش از این به صورت حرفه ای به هنر نقاشی میپرداخت، ازدواج کرده است.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند
بهروز افخمی و مرجان شیرمحمدی
کارگردان کارکشته و سیاستمدار اسبق کشورمان که آثار برجسته ای چون شوکران در کانامه خود دارد، ده سالی میشود که با مرجان شیرمحمدی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است. پسری به نام آهیل ثمره این ازدواج هنری است.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند
جواد عزتی و مه لقا باقری
جواد عزتی بازیگر توانای طنز کشورمان نزدیک به یک دهه است که یک زندگی آرام با مه لقا باقری بازیگر طنز تلویزیون و تئاتر دارد. جواد که در سال های اخیر با هنرنمایی های متنوع اش بسیار محبوب شده، در مسیر موفقیت بسیار سریع تر از همسرش حرکت میکند، مه لقا هم در فصل پیش دورهمی حضور موفق اما موقتی داشت.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند
منوچهر هادی و یکتا ناصر
چند همکاری مشترک یک اتفاق خیر رقم زد و منوچهر هادی کارگردان سینما با یکتا ناصر بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ازدواج کرد. این زوج هنری دختری یک ساله به نام سوفیا دارند.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند
علی اوجی و نرگس محمدی
همان طور که نرگس محمدی چندی پیش در برنامه دوهمی اظهار کرده بود، این وصلت برای خندیدن و شاد بودن این زوج شکل گرفته و امیدواریم تا همیشه خندان باشند! نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون که بیشتر او را با بازی در مجموعه ستایش میشناسند، با علی اوجی تهیه کننده آلبوم های موسیقی و بازیگر فیلم های طنز مهران مدیری ازدواج کرده و جدیدترین اعضای این لیست هستند.
هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎اند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوشبخت باشن همشون

    • ftaj

      امیدوارم زندگی همشون پایدار باشه و پر از عشق

    • maha

      حس خوبی داشتن عکسا.مخصوصاعکس امیرجعفری وخانم رامین فر.پایدار...:)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلوممممممم

    • بدون نام

      همممم

    • بدون نام

      چه عجب ی خبر خوب گذاشتین الهی خوشبخت باشن

    • ساناز

      خیلی ها یادتون رفت،زیبا بروفه و همسرش،علی اوسیوند و حمیرا ریاضی،حدیث میرامینی و همسرش

    • ليلا

      شهاب حسيني عزيز هم يادتون رفت
      و خيل مجري ها و خواننده ها

    • یاسین

      مینا ساداتی عروس فامیل ما بود از شوهرش طلاق گرفت بلافاصله با این ازدواج کرد

    • بدون نام

      خواهش میکنم چهرها رو بزار .امروز دیروز که نزاشتی

    • بدون نام

      بابا تلگرام رو دیگه فیلتر نکنید شاهین نیا بتونه شبکه های اجتماعی رو بزاره.شاهین نیا یعنی تو فیلتر شکن نداری؟اهان میخای بگی کار غیر قانونیست.خب اخه اومدم و یه ماه این طوری بود.یه فکری کنید ما چی کارکنیم اخه

    • یاسین

      چه جالب بعضی هاشون تعجب کردم کنار هم دیدم

    • علی

      نه ظاهر زیبایی دارند و نه باطن !

    • بدون نام

      @ليلا

      همسر شهاب حسيني جه هنري داره؟ البته به غير از ازدواج با شهاب حسيني:))))

    • بدون نام

      اطلاعات غلط به مردم ندين! بازغي مهندسي صنايع اميركبير نخونده كه!!!!
      "بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شو"

    • بدون نام

      جالب بود
      حس خوبی داشت

    • محبوبه

      بین اینا منکه رابطه بین نیما و سحر و خیلی دوس دارم خیلی صمیمین.البته اقا جواد و مه لقا خانومم خیلی دوس داشتنین
      حیف و صد حیف که مهدی پاکدل و بهنوش از هم جدا شدن
      من واقعا فک میکردم زوج بی نقصی هستن

    • بدون نام

      خوب بودن

    • hosein

      اغلب این موجودات نان به نرخ روز خور با انتخاب شان پدر ملت رو در آورده اند .

    • نازی

      از دیدن بعضی هاشون کنار هم خیییییییییییییییییلی تعجب کردم چون به فکرم هم نمیرسید

    • زهرا

      موفق باشند

    • احمد

      معلومه که بیش ازحدخوشی زده زیره دلشون بدهکاری دارن قسط دارن درامد انچنانی ندارن پس اینا بااین قروفرسلفی نگیرن من بگیرم مرسی که پیام منوخوندید

    • ونوس

      مهلقا باقری که.انگار مادر بزرگه.جواد عزتیه چقدر بده.زن.درشت.باشه.مرد ظریف یا بر عکسش مثلا

    • بدون نام

      چرا همه بازیگرها رو نمذارین؟ مثلا اونایی که سنشون زیاده؟

    • طاها

      خوشبخت شن

    • مهتا

      سلام من عاشقتونم و خيلى دوستون دارم

    • گیسو

      انشاالله خوشبخت بشن

    • گیسو

      خوشبخت بشن من گاهی ها را واقعنا باورم نشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج