۴۵۹۸۶۵
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

ثبت‌ نام جدید برای سهام عدالت نخواهیم داشت

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: هیچ ثبت نام جدیدی برای سهام عدالت در سال جاری تا ساماندهی کامل ثبت نام شدگان قبلی صورت نخواهد پذیرفت.

خبرگزاری میزان: رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: هیچ ثبت نام جدیدی برای سهام عدالت در سال جاری تا ساماندهی کامل ثبت نام شدگان قبلی صورت نخواهد پذیرفت.

پوری حسینی در برنامه روی خط خبر شبکه خبر در خصوص مشکلات سامانه سهام عدالت گفت: این سامانه از یکشنبه هفته گذشته راه اندازی شده و در دسترس سهامداران گرفته است و مشکلات موجود مربوط به چند ثانیه بوده که به علت ایجاد صفحات جدید در این سامانه ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود: هدف از راه اندازه سامانه سهام عدالت اطلاع رسانی به سهام داران در خصوص جزئیات ارزش سهام عدالت و نحوه آزاد سازی آن است.

رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه در هفته های آینده صفحات جدید این سامانه راه اندازی خواهد شد گفت: سامانه سهام عدالت در حال حاضر برای معرفی به سهامداران ایجاد شده و در هفته های آینده صفحات جدید مربوط به ارزش دارایی، صورتحساب کاربران در آن قابل دسترسی می باشد بعلاوه سهامداران می توانند مبلغ پرداختی خود را در این سامانه مشاهده و در صورت تمایل اقدام به پرداخت آن نمایند.

پوری حسینی تصریح کرد: زمان آزادسازی سهام عدالت در سال ۹۶ خواهد بود و تا پایان سال تنها صورتحساب و جزئیات مربوط به سهام در سامانه سهام عدالت قابل دسترسی است و نکته قابل توجه اینجا است که سود عملکرد شرکت های سرمایه پذیر در سال جاری به سهامداران پرداخت خواهد شد ولی ارائه برگه سهام عدالت به سهامداران به هیچ عنوان در سال جاری صورت نخواهد گرفت.

وی در این باره ادامه داد: ارائه برگه های سهام عدالت از نیمه دوم سال ۹۶ و تا پایان آن صورت خواهد گرفت و در سال جاری تنها سهامداران می توانند ارزش و صورت عملکرد سهام خود را در این سامانه مشاهده کنند.

رئیس سازمان خصوصی سازی در پایان خاطرنشان کرد: سهام عدالت در حال حاضر مربوط به افرادی می شوند که در سال گذشته ثبت نام کرده اند و افرادی که در این میان از دنیا رفته اند سهام آنها محفوظ بوده و افراد تازه متولد شده در گروه ثبت نام شدگان نیز مشمول دریافت سهام عدالت می شوند ولی هیچ ثبت نام جدیدی برای سهام عدالت در سال جاری تا ساماندهی کامل ثبت نام شدگان قبلی صورت نخواهد پذیرفت.

سامانه سهام عدالت که رئیس سازمان خصوصی سازی مشکل آن را فقط در چند ثانیه بیان کرده است هنوز هم دارای مشکل بوده و امکان دسترسی کاربران برای استفاده از این سایت وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کدوم عدالت؟ پدر من از کار افتاده هست و نفهمید این سهام کی داده شد. آیا عدالتی در واگذاری این سهام وجود داشته؟ معلوم نیست این سهام حق و ناحق شده را به چه افرادی داده اند. خانواده ما از این نا به حقی نزد در گاه خدا نمی گذرند.

    • بدون نام

      بیکار م بچه معلول دارم بازم احمدی نژاد مردبود

    • محسن

      عدالت خخخخ

    • بدون نام

      برای دریافت سودسهام عدالت بایدبه کجامراجعه کرد

    • مهرداد امین زاده

      با سلام...متاسفانه این سهام عدالت نیست بیشتر به سهام ناعدالت شبیه است..درسته که هیچی تو این سهام ها نیست همش سرگرمی مردمه ....عده ای که کارگر بودن و هیچی سندی یا چیزی به اسمشون نبود وحقشون سهام بود ثبت نام نشدن ولی افراد با درامد بالا سهامدار شدن...امیدوارم که این سهام روزی عدالت بشه

    • بدون نام

      سلام خوانوارهای که اصلا ثبت نام نکردن تکلیف شون چی میشه برای سهام عدالت

    • حسین

      چرا همیشه یک عده باید بخورندوببرن کسانی که همیشه وعده سرخرمن دادید براثبت نام تکلیفشون چی میشه ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج