۴۵۹۸۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آلگری: ادامه این روش بازی مشکل‌ساز می‌شود

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بار دیگر از روند عملکرد بازیکنانش در طول بازی ناراضی بود و بازیکنانش را اینگونه توصیف کرد که انگار پای خود را از روی پدال گاز بر می دارند و به یکباره از حرکت متوقف می شوند.

وبسایت نود: تیم فوتبال یوونتوس چهارشنبه شب در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا در مصاف با آتالانتا به پیروزی ۳ بر ۲ دست یافت. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری تا اواخر نیمه اول بسیار هجومی کار کردند و به طور کامل بر بازی مسلط بودند، اما به یکباره این روند متوقف شد. در مقاطعی از بازی به ویژه در دقایق پایانی، آتالانتا حریف نامدار خود را کاملاً تحت فشار قرار داده بود.

به گزارش رای اسپورت، آلگری در پایان، درباره بازی اینگونه اظهار نظر کرد:

هر دو تیم در این بازی عملکرد خوبی داشتند. متأسفانه تیم ما انگار دست از بازی کشید و نتوانست تا آخر بازی به همین روند ادامه دهد. در دقایقی که تحت فشار تیم حریف قرار داشتیم، نزدیک بود گل سوم را دریافت کنیم. اگر چنین اتفاقی می افتاد، آنگاه کار ما برای صعود به مرحله بعدی بسیار دشوار می شد زیرا اعتماد به نفس آتالانتا بیشتر می شد و حملات بیشتری روی دروازه ما تدارک می دید.

مربی یوونتوس در ادامه به توصیف شرایط بازی پرداخت و گفت:

چنین بازی هایی که حریف ما را تحت فشار قرار می دهد می تواند برای تیم ما خوب و مفید باشد زیرا بازیکنان می آموزند که بازی ۹۰ دقیقه است و تا زمان سوت پایان بازی توسط داور، نباید دست از تلاش بردارند زیرا بازی همچنان ادامه دارد. ما باید یاد بگیریم که از انجام چنین اشتباهاتی اجتناب کنیم. من به خوبی شرایط تیم حریف را درک می کنم که چیزی برای از دست دادن نداشتند و یکپارچه روی دروازه ما حمله ور می شدند، اما نمی توانم علت این مسئله را بپذیرم که چرا بازیکنان ما طوری بازی می کنند که انگار پایشان را از روی پدال گاز برداشته اند و به یکباره متوقف می شوند. در این بازی ریسک بسیار بدی را برای خودمان خریدیم. تا زمانی که داور سوت پایان بازی را نزده، بازی همچنان ادامه دارد.

آلگری: ادامه این روش بازی مشکل‌ساز می‌شود

مربی سابق میلان که سابقه قهرمانی در سری آ همراه با روسونری را هم در کارنامه دارد، به نکات مهم و حساسی در شیوه بازی تیمش اشاره کرد و ادامه داد:

باید این تجربیات را در خاطر داشته باشیم که فقط زمانی حمله کنیم که موقعیت مناسب برای حمله وجود دارد و زمانی هم دفاع کنیم که شرایط این کار مهیا باشد. برای برطرف کردن این معضل در تیم یوونتوس باید فکری اساسی بکنیم زیرا چنین شرایطی حداقل ماهی یکبار در بازی های ما مشاهده می شود و باز هم تکرار می شود.

آلگری از عملکرد خط دفاعی تیمش هم انتقاد کرد و گفت:

وقتی که شرایط بازی برای تیم مطمئن و بدون خطر به نظر می رسد، باید برای بسته نگه داشتن دروازه تلاش کنیم و کلین شیت کنیم. در هر دو صحنه ای که دروازه ما باز شد، دفاع ما بسیار بد عمل کرد، اما به غیر از این دو صحنه، موقعیتی روی دروازه ما ایجاد نشد که ما را به دردسر بیندازد. آتالانتا سراپا حمله می کرد، اما اگر ما در خط دفاعی با برنامه و با سازماندهی خوبی عمل می کردیم، اصلاً اجازه گلزنی به حریف را نمی دادیم.

آلگری: ادامه این روش بازی مشکل‌ساز می‌شود

آلگری ۴۹ ساله در خصوص مارکو پیاکا که پس از مصدومیت سه ماهه، در این بازی برای یوونتوس به میدان رفت، اینگونه توضیح داد:

پیاکا در این بازی فقط ۱۵ دقیقه در زمین حضور داشت و ما باید نحوه تمرینات او را بررسی کنیم. او حدود صد روز دور از تمرین و مسابقه بود؛ اما پیاکا بازیکن جوانی است که امشب به خوبی به این نکته پی برد که بازی کردن در ایتالیا تا چه اندازه سخت و دشوار است.

پیش از این بازی جوزپه ماروتا مدیر یوونتوس این خبر را تأیید کرد که بیانکونری در نظر دارد تا کولاسیناک مدافع چپ تیم فوتبال شالکه آلمان را به خدمت بگیرد. آلگری نسبت به این خبر اینگونه واکنش نشان داد:

در حال حاضر پاتریس اورا را در پست مدافع چپ در اختیار داریم و بعید است بخواهیم بازیکن دیگری را در این پست جذب کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج